uziel

Reflectii rutiere

Recommended Posts

ce sa-ti fac, daca o arzi cu vestul decadent. ia baga o lada, un GAZ, o volga sau cine stie ce marussia, sa vezi atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rusteeze, eu acum 2 ani vroiam sa-mi schimb masina si sa-mi iau o berlina noua de vreo 35.000 EUR, facut test drive cu vreo 10 masini si cautat pe forumuri probleme. Masinile de azi sunt gandite de contabili si facute de chinezi, am fost obligat sa-mi iau una second. Toate sunt pline de plastice de cacat iefine parca-i capac de WC, daca vrei masina cu materiale de calitate trebuie sa cauti clasa premium de la 70.000 - 200.000 EUR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix aceeasi senzatie o am si eu. E inacceptabil ca masini din aceeasi clasa (sa zicem Golf 3-4 vs Golf 5-6, Laguna 2.1/2.1 vs Lag. 3.1/3.2, same cu Leon/Astra/Passat/PSA/wtf) sa fie mai slabe calitativ ca predecesoarele lor. Unde pielea mea e progresul? Inteleg ca e imbatranire planificata, da chiar exagereaza in ziua de azi. Merita sa iei o masina de top din perioada 2008-2011, sa ii faci un update intern la gadgeturi/tapiserie/etc, sa dai jos motorul si sa schimbi orice pare suspect decat sa iei un cazan din 2013. FGM!

 

Meh, m-am racorit, thx ASR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Civic hatch?

In afara de volanul de cacat, interiorul arata bine la generatia noua.

Curul e un pas inapoi fata de modelul anterior.

Sau berlina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uitam la o Accord (e un civic mai mare), insa ma sperie oleaca faptul ca nu e indigena. Am fugit de asiatice mai fandosite din cauza ca meh, nu stii niciodata ce dezastru de senzor original iti pica si din cauza aia nu mai porneste masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu sigur de Accord, dar Civic-ul e indigen [fabrica in uk]

Daca nu-i faci casco e naspa, tablaria e scumpa la Honda.

Piesele sunt ca la restul producatorilor indigeni... adica 5-6 variante.

Si senzori... eu stiu ca au mai putini decat alte modele. [gen senzor lichid parbriz ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Accord imi face si mie cu ochiul, dar sigur e made in UK? E prima oara cand aud...

Meh, e cu dus si intors. Oricum, in extremis se gasesc metode. Am un ciorica care dezmembreaza orice. Ultima oara avea de dezmembrat un... well... Rolls Royce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Civic stiu sigur. De accord pot sa-ti spun maine poimaine. Accord CL7, multi spun ca e beton.

Mie unul nu-mi place asa mult la interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rusteeze, Corbu, Accordul european (si Acura TSX-ul american, corespondentul sau) se fabrica intr-un singur loc: uzina de la Sayama, prefectura Saitama, Japonia.

Am Accord CL7 din 2006, si inainte de asta tot Accord am avut. Trei cuvinte: apa, paie si bataie (adica benzina, ulei la revizii, si talpa). That's about it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avut civic model 2007(hatch) si iti pot spune cu mana pe inima ca era facuta intr-o fabrica frumusica in UK, avea stantat asta pe toate piesele si suruburile, in cazu in care uitam de unde au adus-o pahhahahah.

 

Nu uita ca Honda a iesit al...dreq stie catelea an la rand masina in care imbacsitii aia de englezi au cea mai mare incredere. Cica cea mai fiabila zic ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeremy Clarkson (tata carcotasilor): "Hondas make the solar system seem unstable and unreliable"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buuuuuun, revenim cu paranoia lu Rusty...

So, mi se pare mie sau masinile din ziua de azi au lufturi mari la imbinarile pieselor caroseriei? Am vazut pe

1.BMW 5

2.Seat Ibiza

3.Renault Megane

4.Peugeot 242432

5.Ford focus

lufturi, adica spatii intre elementele caroseriei destul de mari (de ex, unde se inchide portbagajul si ar trebui sa faca o linie cu un stop).

Masinile sunt noi, generatia 2012-2013-2014.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buuuuuun, revenim cu paranoia lu Rusty...

So, mi se pare mie sau masinile din ziua de azi au lufturi mari la imbinarile pieselor caroseriei? Am vazut pe

1.BMW 5

2.Seat Ibiza

3.Renault Megane

4.Peugeot 242432

5.Ford focus

lufturi, adica spatii intre elementele caroseriei destul de mari (de ex, unde se inchide portbagajul si ar trebui sa faca o linie cu un stop).

Masinile sunt noi, generatia 2012-2013-2014.

 

Poate au facut niste studii si au vazut ca daca lufturile sunt prea mici, apar deformari de vecinatate la impact. In principiu, o linie de asambkare moderna este capabila sa faca niste lufturi foarte mici (uitati-va la Skoda, care acum 2-3 ani retin ca se laudau cu cea mai moderna linie din grup)

 

E posibil ca lufturile sa fie stabilite si tinand cont de materialele din care este facuta caroseria, coeficienti de dilatare etc.

 

Poate intra vreun inginer auto sa ne lamureasca

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buuuuuun, revenim cu paranoia lu Rusty...

So, mi se pare mie sau masinile din ziua de azi au lufturi mari la imbinarile pieselor caroseriei?

.

Siguranta si marketing.

Luftul mai mare este dictata de gradul de deformabilitate a caroseriei in caz de accident si lucru esential deschiderea usilor fara mijloace dure . Ca marketing , aia 2 mm in minus de tabla inseamna economii substantiale la sute de mii de unitati vandute.

Luftul este ceea ce vezi imediat si la suprafata . Ce vezi sub , e si mai jalnic. Sudurile caroseriei sunt mai putine si mai firave decat altele facute cu 10 ani in urma , cu rol in aceeasi deformabilitate si evident undeva putina economie de manopera/consumabile.Multe componente interne au niste bavuri oribile din urma ambutisarii .Galvanizarea unor elemente nevopsite este cu titlul informativ , avand o grosime hilara . Conectorii electrici au o calitate execrabila si oxideaza intr-un mod incredibil .Vopseaua este mai subtire decat una de acum 10 ani , asta e marketing pur.

Daca vrei o masina buna , ia-ti una dinainte de 2004 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiurea faza !

Pe la reprezentantele din Romania ( in marea lor majoritate) s-au propasit tot felul de gaozari ce-si aroga titlul de patron , ce n-au nici in clin nici in maneca cu activitatea respectiva , pe unde mai spala niste bani din urma spagilor/ tzepelor si unde continua cu aceleasi tertipuri si unde respectul fata de client este ultima lor grija.

Din acel thread rezulta ca zicala " smekerii raman,fraierii se schimba " , ramane vesnic valabila . E compatibila cu aia de si-au platit apartament la etajul enshpe , cand acolo inca era miriste in momentul in care au dat banii.

Bai nene , in tara asta stiu una si buna : platesc si iau , sau iau ce platesc . Cum sa dai banul pe ceva ce stii ca e al tau ales cu ochii si sufletul si sa il mai lasi acolo cu lunile ? Sunt metode legale , OPC, avocati nehaliti si altele de gen. Conteaza si ce s-a scris in contract .Mult .

Credeam ca apare o reclamatie de ulei neschimbat dupa patru revizii ... ( normal dealtfel prin reprezentante ) .

Asta-i fleac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe principiul ca si-a luat teapa si si-o merita pentru ca nu a vazut-o venind?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu . nici vorba . Este extrem de regretabil ca se intampla asa ceva , insa legislatia si mentalitatile nu scot de pe piata si nu penalizeaza aceste atitudini ostile/de frauda fata de client , iar lupta impotriva lor reprezinta un mare consum psihic si financiar. Cei de buna credinta au intotdeauna sanse sa fie pacaliti de "smekeri" .

Traim in Romania si asta de ocupa tot timpul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect. eu am ramas socat de atitudinea majoritatii oamenilor care au postat in linkul de pe hondafan, ideea generala fiind ca "nu e corect sa faci de cacat un nume doar pentru ca unul si-a luat teapa de la un dealer", argumentul suprem fiind ideea ca omul si-a luat teapa din cauza lui. dar acum pe bune, vorbim de 30k ron si un dealer autorizat honda. ultimul lucru la care te astepti este o teapa, ca de asta te duci la un dealer autorizat si nu il platesti in avans pe "nelu care aduce masini bune din germania".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now