crocodilu 0 Posted April 15, 2009 (edited) Este vorba despre urmatorul model http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?itm=ANK-AEG-SR25_cat_ANK%20AEGs, la prima infatisare arma pare destul de solida, este grea, dar pentru marimea ei se intelege, mai ales ca este full metal, partile de plastic fiind gripul si patul care este dintr-o bucata adica este turnat direct in forma de pat si nu din doua bucati. Arma arata bine si nu are nici un pic de joc, trage destul de bine, prima data pusa la crono cu hop la minim 135 mps. Acupa la partile nevazute, la prima incercare de a schimba garnitura de hop up am constatat ca garnitura este una atipica si cu una obijnuita de AEG nu se potriveste deci implicit trebuie schimbata si camera de hop up pentru a suporta o garnitura mai de calitate, tot citind pe alte forumuri de specialitate am observat ca ei zic ca un shimming este neaparat necesar, deoarece ca orice chinezism care vine cu shimmingul nu foarte stralucit am zis ca sa desfac pentru a corecta, surpriza, verificand pinioanele inainte de a lucra la ele am observat ca la un anumit moment dat pinioanele se blocheaza si am zis ca sunt reglate prea strans, am inceput shimmingul cu spur gear, am trecut la sector gear, toate si frumoase, dar dupa ce am incercat sa adaug bevel gear am observat ca am aceeasi problema, am constatat ca bevel gear nu este perfect centrat la partea care intrain contact cu spur gear asta deja o problema, in cilindru am gasit cam aceeas vaselina ca si pe pinioane, compresia lasa de dorit si am observat ca garnitura de la capul piston era fisurata in 2 locuri pe ambele parti, diuza de aer este ceva mai lunga dar pare sa aiba etanseitate buna. Mai jos aveti cecva poze cu gearbox-ul desfacut, un lucru bun este ca are ghidajul de arc cu rulment. PARTI BUNE: -arma full metal -nu are nici un joc -trage tare si cat de cat constant direct din cutie 135 mps cu 0,20 -aportizorul are si el unpik de efect dar oricum arma este destul de zgomotoasa incat sa le fie frica adversarilor - se poate folosi pe post de protectie pentru maracini cand mergi pe teren necunoscut ) - baterie mini-type 9,6v -bucsi de metal din fabrica - ghidaj de arc de metal cu rulment PARTI RELE: -camera de hop up precum si garnitura atipica, necesita schimbarea lor -shimming prost facut - bevel gear descentrat din turnare, ceea ce dovedeste ca inca sunt in curs de imbunatatire a calitatii, atat in gearbox cat si exterior, necesita schimbarea lui - cablu 18 AWG conform unui cablu de 1.024mm patrati in sectiune, ceva imitatie de silicon cam subtire, ar necesita schimbarea lor cu unele de 1,5 mm patrati -garnitura cap piston fisurata in mai multe parti, compresie slaba, vaselina asemanatoare cu cea de pe pinioane in grupul de aer Edited April 16, 2009 by Guest Share this post Link to post Share on other sites
Cristian Mezei 0 Posted April 15, 2009 Ai uitat sa mentionezi ca nu este gearbox 2 standard, ci este long version, intreaga A&K sr25 fiind replica fidela dupa modele sr25 Classic Army. Gasesti piese aftermarket ... deloc. Doar CA, si le gasesti extrem de rar pe stoc chiar la producator (la fabrica), dapa-i la magazinele uzuale (WGC, Un, RW, etc). Singurul aftermarket intern este piston-ul full teeth de la G&P care nu este nimic spectaculos, ci doar internal stock replacement pentru modelele G&P SR25 (este un pic mai solid la dinti). Problema mea si a lui Yusanai. Vai viata noastra. PS: Bravo pt review. Sa nu se inteleaga ca sunt eu ala morocanosul care vin sa stric treaba. Doar am vrut sa adaug o completare importanta Share this post Link to post Share on other sites
crocodilu 0 Posted April 15, 2009 intradevar este versiunea 2 lunga, si cu piesele after market intradevar ar fi problema, dar pinioanele se potrivesc, singurele lucruri cred ca ar fi problema cu ele ar fi diuza de aer, capul cilindru ( dar mi se pare unul normal V2 desi nu am unul stoc de v2 ) cilindrul mult mai lung, si pistonul. Sa speram ca dupa ce se rezolva cele intalnite nu mai exista alte probleme. Share this post Link to post Share on other sites
Cristian Mezei 0 Posted April 15, 2009 Ai uitat ca nu merg arcurile normale. Eu am un systema 130s (rated 140m/s) si imi trage cu 98 m/s. Am luat acum la transportul de la UN doua arcuri de PSG1: 200% si 300% si o sa imi permit sa fac si eu un thread cu ce anume merge si ce nu pe seria CA25 si replicile acesteia (A&K). Share this post Link to post Share on other sites
Yusanai 0 Posted April 16, 2009 Pistonul e de 18 dinti. Bv pt review. Share this post Link to post Share on other sites
mardale 0 Posted May 26, 2009 In urma brainstormingului care a tinut o noapte, puteti specifica si voi ce piese ati pus, pe A&K si pe CA, si cu ce rezultate. Si ce s-a mai facut prin ele. Share this post Link to post Share on other sites
crocodilu 0 Posted May 27, 2009 Deci pe sr 25 care au fost gasite cu probleme pana acuma 2 in craiova si amandoua cu probleme de pinioane s-au schimbat pinioanele cu unele standard de v2 cu pas normal, in acest caz merg fara probleme pinioanele. Ce as vrea eu sa intreb este ce arc ar merge pus pe ea, daca cel de psg merge la puterea care este inscrisa pe arc ? Share this post Link to post Share on other sites
Yusanai 0 Posted May 27, 2009 arcul de psg este prea lung, s-au folosit arcuri normale. Share this post Link to post Share on other sites
mardale 0 Posted May 27, 2009 Arcul de PSG in primul rand nu intra pe spring guide-ul de la Classic Army. E prea mic diametrul interior al arcului, sau prea gros spring guide. La A&K mi se pare ca nu am testat treaba asta. In CA am pus un PDI 130 normal, mai scurt ca cel de PSG, de care am tras un pic si l-am lungit cu vreo 15-20 mm. Din ce tin eu minte. Share this post Link to post Share on other sites
thenenea 0 Posted May 27, 2009 Salutare, Sper sa nu va suparati ca adresez aceasta intrebare in thread-ul A&K dar imi poate cineva preciza daca varianta produsa de JG are acelasi tip de gearbox lung sau foloseste V2 standard ? Si cam ce marci de incarcatoare mid-cap ar fi compatibile? Am vazut pe gunner varianta full metal: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/product_info.php?products_id=1525 Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
azzogat 0 Posted June 1, 2009 Se pare ca e v2 lung: http://www.airsoftzone.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=36276 Den Forlængede V2. si Version 2. Gear, stempel,cylinder, nozzlestyr er anderledes ellers ligner det en version 2. Share this post Link to post Share on other sites
carlos 0 Posted June 11, 2009 This is a sick weapon : http://www.knightarmco.com/images/sr25.html Pot sa ma laud ca am si eu acelasi model ca in primele 2 poze? Share this post Link to post Share on other sites
carlos 0 Posted July 1, 2009 Totusi care e diferenta intre PJ-urile luate de la poloni si A&K? Am auzit ca PJ ar fi ceva reinforced de la A&K? Share this post Link to post Share on other sites
Galacticul 0 Posted July 1, 2009 Sunt solide, nu stiu cat de reinforced sunt, fiindca nu am avut la comparat un A&K vs. acelasi model P&J, stiu doar ca P&J pun arcuri mai puternice la ele. Pana acum, cu a mea (P&J PJ4 RIS) nu am avut nici o problema, o am din martie, destul de multe bile trase, nu pot aproxima cate. Am desfacut gearboxul sa ii schimb arcul, fiindca e mult prea puternica stock. I-am pus unul de 120. In gearbox toate sunt din metal, spring guide cu rulment (cred ca e unul dintre cele mai solide spring guide-uri pe care am pus mana), bucsi de metal. Probleme am inceput sa am cu hop up-ul, si l-am schimbat cu un Classic Army. De precizat ca hop up chamberul stock este din metal. Totul este A&K, pe body e pusa sigla P&J, dar cand desfaci replica, pe fiecare piese e stantat A&K. Share this post Link to post Share on other sites
carlos 0 Posted July 1, 2009 Galacticul-e sa traiesti si sa-nfloresti, mi-ai confirmat banuielile si zvonurile care le-am auzit eu, a mea nu are nici o modificare inca decat teava de precizie de 6.03 si bateria care e large 9.6 2000 mah si care duce chiar f. bine. Mai are cineva Pj-uri? Share this post Link to post Share on other sites
Galacticul 0 Posted July 1, 2009 Mai avea parca cineva din Timisoara un PJ 25, nu stiu daca nu l-a vandut unui coechipier din Arad, ca voia sa il cumpere el. Dupa ce a vazut cum trage M4-le meu P&J, si mai ales, a auzit cum trage, un alt coechipier din Arad incearca sa isi vanda M4-le pe care il are de la JG si sa isi ia ca si al meu. kix a primit de la polonezi 2 P&J-uri din greseala, dar le-a trimis inapoi. Ce imi place e ca primesti o baterie de calitate, Firefox, la mai toate P&J-urile. Share this post Link to post Share on other sites
carlos 0 Posted July 1, 2009 (edited) Yep FIREFOX 2000mah 9.6 VOLTI, cam da ma tine 2 jocuri lejer apoi ma chinui si sa o descarc practic nu cred ca am ce sa mai bag in arma asta prea curand, teava de precizie am, putere e doar o luneta poate in curand Am coechipieri cu arme upgradate care nu trag nici pe departe ca a mea, nu ca vreau sa ma laud... Singura chestie care ma dispera e manetica aia de la selector aia cu arculet si cu biluta tot mi se desfileteaza si raman cu el in mana, chiar nu stiu ce sa-i fac ca in gearbox nu m-as baga, are cineva vreo idee? Edited July 1, 2009 by Guest Share this post Link to post Share on other sites
carlos 0 Posted July 1, 2009 Daca tot suntem in topicul cu Review of the SR25 hai sa-mi prezint si eu replica. SR25K de la P&J Este vorba despre un SR25k produs de P&J ( o versiune imbunatatia reinforced a replicilor de la A&K ) Bateria este una de tip crane marca Firefox de 9.6volti si 2000mah. Teava a fost inlocuita cu una de precizie de 6,03. Producatorul zice 430 fps, o sa o pun pe cronograf la sfarsitul lunii. Am pus mai jos doua poze cu o arma reala si doua cu replica mea. Share this post Link to post Share on other sites
carlos 0 Posted July 9, 2009 Eu scot 126 m/s la constant pe cronograf, multumesc pe aceasta cale lu Alex de la airsoftneamt ca mi-a testat replica pe crono. Share this post Link to post Share on other sites
kind 0 Posted August 20, 2009 Foarte bine expus review-ul Share this post Link to post Share on other sites
zeuscslord 0 Posted March 23, 2010 In concluzie,daca cineva ar vrea sa cumpere un SR25 i-ati recomanda-o sau nu? Share this post Link to post Share on other sites
Lt.Bongwater 0 Posted March 26, 2010 am ars motorul aseara.. Are sub 1000 de bile trase a mea, probabil s-a prajit de la mosfet + baterie mare Share this post Link to post Share on other sites
zeuscslord 0 Posted March 26, 2010 Am observat ca nu prea se gasesc piese pentru SR25 si nici incarcatoare....in tara cel putin,ca nu se merita sa iti comanzi 2-3 mid-uri din China. Share this post Link to post Share on other sites
Mack 0 Posted January 6, 2011 Voi de unde luati incarcatoarele pana la urma? Share this post Link to post Share on other sites