Rhyn0

The complete VSR-10 thread (+clone)

Recommended Posts

Compatibility:

 

Cylinder is fully compatible with the Well guns MB02, 03, 07, 10, 11, 12. All inner and outer parts fit without a problem.

 

Cylinder also fit into Tokyo Marui VSR10 and JG BAR10 rifles. But the inner diameter of the cylinder is little bit smaller so cylinder can be combined only with the AirsoftPro Upgrade parts. For example with the popular Zero Trigger! The original pistons may jam inside and we can not ensure proper operation.

 

Nu merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi lucru il vazusem si eu @blackdragon si merci pt ajutor. Nu stiam in schimb daca pistonul de Action Army ar fi mai mic decat cel stock, intrand astfel in cilindrul AirsoftPro, dar o las balta cu cilindrul asta. Folosesc stock-ul si cand se duce iau Laylax-ul cu teflon sau caut altul la aceleasi dimensiuni.

 

La zerotrigger-ul ActionArmy nu renunt in defavoarea AirsoftPro, fie el si V4, caci am acasa si un L96 si stiu ce inseamna tragaci sa-l tragi cu patentul dupa ce tocmai las din mana Bar10-le. Practic, cu tragaciul L96 stock... nu am nicio sansa sa lovesc un cerc de 3cm de la 10 m din mana, in picioare. Pe cand cu tragaciul sensibil al JG-ului reusesc si 8-9 din 10 in aceleasi conditii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragilor, un review despre BAR10 GSPEC-ul meu, poate ajuta cuiva.

 

Am cumparat arma acum vreo 2 luni, si de-atunci am peste 5000 bile trase. Sincer cred ca ar fi mai aproape de 7000-8000, dar nu pot fi exact. 2000 le-am tras in prima saptamana, asta stiu pt ca am golit punga de 2000 de bile. Mai departe nu am mai tinut evidenta. Totul s-a intamplat in casa, improvizand un recuperator de bile dintr-o galeata, niste cartoane de oua, folie de ambalaj, scotch, si multe tinte printate.

 

Prima data am cumparat bile de .30g de la toparms, la punga de 2000. Pusca, asa cum a venit, a fost slaba ca si acuratete (la 10 m imprastia bilele intr-un radius de 10-15cm... cand, cum). Am desfacut-o in prima zi, uns peste tot, teflon la hop-up si capul cilindru, pus loctive pe surubul parghiei de armare (care se tot desfacea fara), si facut distantiere de teava din banda lata de mascat (3 distantiere). Dupa aceste mici modificari, parca le grupa intr-un radius de 5 cm, dar mai avea cate 3-4 care zburau aiurea, lucru pe care il dadeam pe seama imperfectiunii bilelor. Totul fain si frumos pana cand am scos-o afara. Am masurat cu laser-ul niste tinte la 20-25-30m, si uimirea mea a fost sa observ ca fara hop-up, abia era in stare sa traga la 20 m drept (fara boltire). La 30m deja trebuia boltita. Hop-up-ul dat inclusiv la maxim nu ajuta absolut deloc, poate un 3-5m la range, ca si plus fata de cum era fara. Nu stiu daca range-ul total al armei era de 50m.

 

Ok, venit acasa, cautat solutii... gasit r-hop-ul. Am facut rost de furtun siliconic de cauciuc (de prastie, sau la ce s-o mai folosi, poate garouri), taiat un patratel fix pe marimea ferestrei tevii si lipit cu superglue, cu grija sa nu intre pasta in teava. Dupa ce totul era gata, asamblat si tras. Pusca imi tragea mult dreapta. Practic luneta data la maxim stanga, si tot nu reuseam sa centrez lovitura pe axul lunetei. Cand am desfacut din nou, am observat ca in interiorul tevii, intr-o parte guma de la r-hop o lipisem mai in interior decat in cealata parte unde era aliniata cu teava, astfel actionand mai mult pe acea parte, si facand bila sa traga spre dreapta. Am luat niste smirghel fin de 600 si am inceput sa slefuiesc zona aceea. Fiind cauciuc siliconic nu am reusit mare lucru, insa am pilit piciorusul bratului de hop-up responsabil de acea zona la 1/3, si astfel, am reusit sa centrez forta de apasare a ambelor picioruse. Un alt lucru pe care l-am facut prost, dar pe care ulterior l-am folosit ca avantaj, a fost ca in sectiune, arcul de cerc al r-hop-ului sa fie mai strans, practic in loc sa am un cerc perfect cand privesc prin teava, pe zona hop-up-ului am o frangere a arcului de cerc. Asadar, la mine r-hop-ul dat la minim are totusi o forta de apasare care tine bila/ da rotatie bilei.

 

Revenind pe teren, diferenta de la cer la pamant. Bilele mergeau drept 30m, iar dupa 30 m urcau, in functie de cat hop-up aveam. Dat la maxim, cu bile de .30g, bilele mergeau drept 30 m dupa care urcau cam 7-10 m, marindu-se range-ul catre 70m, poate chiar 80m, dar aiurea. Acum problema era la bile. Cele de .30 dupa 25-28 m, toate deveneau flyere. Am luat astfel bile de .45g. Cu cele de .45, la 30 m loveam de fiecare data tintele de 20x20cm, reusind sa lovesc centru tintei cam 2,3 din 10 (centru fiind un punct negru de 3cm)

 

Noua problema: double feed. Dupa o saptamana de cautat rezolvare, intr-un final am gasit-o... mentionata prin pagina 10 a acestui topic: adancita gaura piesei 22 TM ca bila sa stea perfect, si schimbat arcul (piesa 23 TM) cu unul mai puternic (de pix in cazul meu, taiat si lipit de ea). Problema este rezolvata partial: nu mai am doublefeed fara sa stiu, insa bila stand mai sus acum fata de axul tevii, datorita gaurii, face ca uneori sa am un semiblocaj in arma, cel putin la o actionare lina a cilindrului, care ma provoaca sa scot incarcatorul si sa incarc fara el, ca sa nu bag a doua bila pe teava. Sunt sigur ca problema s-ar rezolva 100% cu schimbarea acelei piese nr.22 cu una din metal, de la action army (asta pt cei care vor sa pastreze camera de hop-up).

 

Ce am mai facut ulterior pt a face si mai silentioasa arma: am pus o garnitura de sorbothane pe capul cilindrului (cu degetul pe teava, la declansare, face un sunet atat de infundat ca nu-l auzi la 5m, in casa, daramite afara), si am pus niste cauciuc taiat din camera de bicicleta pe capul camerei de hopup (zona unde se intalneste cu capul cilindru), respectiv am bagat vatelina in patul armei (ramane usoara, dar suna a plin acum)

 

Ce nu am reusit: sa scot afara piesa 35 TM (inelul de plastic alb pe care culiseaza cilindrul, situat in spatele receiver-ului, acel arc de cerc deschis) si sa o inlocuiesc cu improvizatia facuta din cutia de negative neagra a filmului de 35 mm... Nici macar pt inelul din fata. Practic, cilindrul in receiver este atat de stramt ca nu pot baga nici macar o jumatate de arc de cerc facut din acea cutie de negative. Am renuntat la idee, desi mi-as fi dorit sa am o culisare fina a cilindrului.

 

Ultimele 2000 bile trase... din serii de cate 10 bile trase... 9/10 bile sau chiar 10/10, depinde de serie, grupate intr-un cerc de 3cm, la 10m. Cam 5-6 bile merg in aceeasi gaura. Eu zic ca este impresionant pt stock. La 30m am totdeauna certitudinea unui cerc de 20cm lovit 9/10 cu bile de .40g sau .45g. Mai mult, am lovit la 50m o candela de-aia de sticla din cimitir rosie ... 4/20 lovituri, din mana

 

Ca si constructie, vis-a vis de parerile impartite pe acest topic pt BAR10... este o pusca care isi merita pe deplin banii. Luneta cu reticul iluminat este bestiala, desi mi-as fi dorit ca liniile gradajelor sa fie desenatate cu linii mai subtiri, amortizorul este super fain, suruburile sunt perfecte in continuare, folosite cu surubelnite de mecanisme fine si stranse la fortele/cuplul adecvat (singurul surub care a cedat este unul din cele 2 suruburi care intra in piesa nr. 27 TM si este facuta din plastic, de fapt filetul piesei a cedat, surubul este perfect in continuare)... Practic am desfacut si reasamblat arma si de 10 ori intr-o zi. Totul perfect!

 

Textura cauciucata este bestiala. Singurul loc unde s-a zgariat este locul unde parghia de armare se loveste de patul armei. Teava externa cilindrica iar este ok, caci nu am problema distantierelor pe con. Ce va ramane din ea dupa upgrade... patul, garda tragaciului, teava externa, amortizor, luneta, sina RIS, parghie armare, blocul de aluminiu ce leaga camera de hop-up de teava externa. In rest schimb tot, inclusiv receiver-ul. Cu upgrade-uri, nu are cum sa nu te tina o viata, caci tot ce mai raman suruburi din vechea arma, sunt cele 2 suruburi M5 ce leaga pusca de pat. Cam atat!

 

PS: ieri a cedat complet piesa ce tine pistonul, din ansamblul sears. Da slamfire, nu mai tine deloc armat, cred ca este facuta din aliminiu piesa... a pilit-o circular pistonul de la atatea armari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi puteti recomanda ce teava sa cumpar: teava de 430mm de la Laylax (6.03), sau Crazy Jet de la Maple Leaf de 430mm (6.01)?

 

6.01 blocheaza bilele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am mers pe Crazy Jet de la Maple Leaf de 428mm. Ea normal ar trebui sa fie 6.04, dar retailer-ii o pun la 6.01. Nu am vazut nicaieri pe cineva care sa o fi masurat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca este o teava f buna. Am vazut si review-urile lui James Bailey (aka kickingmustang pe youtube) unde compara un vsr cu ssg-ul 24. Si avea range/acuratete destul de bune, peste SSG. Singurul lucru care ma speria la ea este diametrul anuntat pe site de 6.01, mai ales problema blocarii bilelor daca este real, dar daca spui ca este o dezinformare, si de fapt ar fi 6.04, atunci e ok.

 

Pratic nu ai avut probleme cu acest fenomen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilele de calitate (BLS, GEOFFS, Longbow) au 5.95mm, asa ca nu ar trebui sa ai probleme.

Daca folosesti bile de calitate scazuta, care se pot umfla, poti sa ai si Orga de 6.23 ca tot se infunda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare. Nu am mai postat de mult dar am zis sa revin cu o chestie testata personal. Cand am cumparat arma, un MB03 si am inceput sa bag upgrade-uri m-am luat si eu dupa ce spunea lumea si am cumparat trigger la 90 +piston la 90, intai de la airsoftpro v2 si mai tarziu de la actionarmy. Cel de la actionarmy e net superior, nu prin fiabilitate dar apasarea pe tragaci e mult mai lina,alta viata mai ales daca ai arcuri mai mare de 150m/s ! Si la fiabilitate pt cineva care nu se pricepe deloc e naspa ala de la airsoftpro ca se rup arcuri la greu in el, specific inca odata ca numai pt cei care nu se pricep deloc e o problema ca sunt foarte usor de schimbat si costa cam 20 ron setul de doua arculete ca trebuie schimbate amandoua chiar daca numia unul e cel care se rupe sau daca trimiti email la ei ai sansa sa primesti si gratis . Acu vreo doua luni si-a luat fiimiu un VSR10-GSPEC original tokyo marui si m-am gandit inainte de a investi in el in triggere scumpe la 90 (fiimiu e numai cu originale in cap,nu se gandea sa cumpere decat trigger laylax la 1000 ron) sa fac eu un test cu piston la 45 si triger original al armei. Cand a luat arma a luat si teava laylax 6.03, 430mm la pachet. Am cumparat ghidaj arc 7mm laylax,arc laylax M150, piston Action Army la 45,guma maple leaf autobot 80 si brat cu sear din otel. Cu ceva modificari,va spun imediat,arma merge super si ca actionare a parghiei de incarcare si ca precizie,darnu de precizie vreau sa vorbesc acum. Arcul M150 de la laylax s-a dovedit a fi prost, se indoaie din toate incheieturile si harsaie in piston, am cumparat arc M150 de la action army care e net superior si obtine aceeasi viteza,165-167m/s cu bile sw 0,2. Pistonul action army intra in cilindrul nichelat de la arma perfect la limita, nu e ok ca in momentul cand impingeam inchizatorul la loc mergea greu, s-a rezolvat pri polizarea inelelor si scaderea diametrului cu 2 zecimi,acum cade efectiv in cilindru cand il introduci fara arc, inainte culisa usor, dar nu cadea ca o "barabula" in cilindru. Despre brat tragaci care vine cu tot cu sear,ambele din otel de la PPS pot sa zic ca e foarte bun dar e un pic mai lat si cand strangi suruburile la trigger nu mai misca !!! Are latimea de 9,9mm, trebe slefuit pana ajunge la 9,3mm si atunci culiseaza perfect, poate in trigger de mb sau bar merge direct,eu am montat in trigger original tokyo marui si acolo apare problema asta. Cu smirghel de 500,800 si in final de 1500 i-am facut oglinda in locul unde actioneaza tragaciul ca sa culiseze usor si sa nu se roada ca tragaciul fiind din aluminiu si bratul din otel s-ar fi comportat ca o pila si rodea din tragaci. Am facut oglinda si la tragaci chiar daca nu era neaparat necesar fiind din aluminiu. Astea au fost modificarile la piesele cumparate ca sa mearga totul ok. Montat tot,teava laylax,guma maple leaf,ghidaj arc cu rulment, brat cu sear din otel,piston action army 45, arc Action army M150 a iesit o arma superba care trage cu 165m/s , tragaciul se apasa absolut superb,cel putin la fel ca cel de la actyon army si ce e cel putin la fel de important ca dupa aproximativ 5-6000 de bile trase nu a aparaut nici o urma de uzura cat de mica !!! In concluzie, cu 70 ron brat cu sear din otel , piston action army la 45 la 150 ron, arc M150 62 ron, ghidaj arc cu rulment de 7mm la 90 ron, in total 372 ron se obtine o arma care se incarca foarte usor si placut fara scrasneli cu o putere foarte mare, o apasare a tragaciului super lina si super silentioasa datorita pistonului si garniturilor de sorbotane care le-am lipit pe capul de cilindru. Putem spune ca tot cam atat costa si trigger de la airsoftpro la 90 la care este inclus si ghidaj de arc si piston, la unele si arc,dar taragaciul se apasa naspa rau,arcul e prost de tot si pistonul e mai greu decat cel de la action army si mult mai zgomotos, in rest e ok. Eu daca as lua de la inceput,sincer nu as mai trece la triggere de 90 decat la un trigger bun,macar ala de la action army care e in jur de 700 ron cu tot cu piston, dar daca pot cu aproape 400 sa fac o arma foarte buna sigur nu l-as lua nici pe ala. Puteti proba,fara mare investitie,numai arc,brat cu sear din otel,folositi ghidaj de arc si piston original,nu stiu cat tine dar eu de proba am tras vreo 200 de bile si nu am vazut mare uzura pe piston,avea cateva zgarieturi fine dar nu stiu sigur daca nu era de dinainte si cu pistonul original al armei se obtine o putere mai mare la arma ca e mult mai usor, la mine a fost in jur de 170m/s viteza obtinuta cu bile de 0,2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O scurta parere vis a vis de TM VSR-10 real shock si Tokyo Marui.

 

Am citit acest topic de vreo 3 ori deja, in cele cateva luni de la achizitia JG-ului in vederea upgradarii, ocazie cu care le multumesc celor care au postat lucruri de ajutor, si as vrea sa echilibrez un pic balanta TM-JG, caci am impresia ca Marui se ridica un pic in slavi, si nu foarte obiectiv. Am avut ocazia sa tin in mana si sa trag in acest weekend cu un VSR-10 real shock... varianta cu recul.

 

La atingere pare o jucarie (bine, am comparat-o fara sa vreau cu JG-ul meu complet upgradat, care are inclusiv receiver-ul schimbat, si care cantareste 2.7 kg). VSR-ul este varianta de imitatie de lemn, si ma amuza ca japonezul in loc sa puna lemn, vinde un plastic vopsit. Bar-10 GSPEC vine la 100 lei in plus fata de varianta stock (care by the way, este vopsea neagra cu textura cauciucata), cu pat masiv din lemn (iar de banii aia cumpar un pat, o teava externa, un amortizor, o sina ris si o luneta cu reticul luminat, cel putin, in cazul in care arunc restul pieselor).

 

Al doilea lucru care m-a lasat rece este faptul ca pozitia incarcatorului in pat are acelasi joc ca la Bar-10, scoate acelasi sunet sau se introduce cu aceeasi senzatie de piesa imprecisa ca la JG. Am avut o luna si un L96 de la well... dar la ala cand introduceam incarcatorul stiam ca este asigurat pe pozitie. La VSR esti nesigur... oare cade? Sa-l verific?

O bila in minus pt TM fata de JG... in ansamblul de piese care elibereaza incarcatorul, chinezul pune deasupra o piesa cu 2 suruburi care tine totul la un loc. La VSR, dupa ce ai demontat patul, risti sa pierzi acele 3 piese (arcul, siguranta incarcatorului si piesa pe care culiseaza.) Super tare!

 

TM quality control? Gluma! Sau este si nu este. Sau probabil japonezul bause un pic de sake. Exagerez! Intr-adevar, piesele sunt mai calitative la TM. Dar teava externa avea jocuri. Parca fiecare arma vine gata de joc. Sau nu la asta se refereau? Am desfacut-o... suruburile piesei care leaga camera de hop-up de teava externa erau libere bine. Le-am strans pe pozitie, am prins arma inapoi in pat, dar teava externa parca tot mai avea un pic de joc. Oare jocul este menit sa dea un realism sistemului cu recul?

 

Nu pot sa nu fiu obiectiv si sa recunosc ca parghia se armeaza foarte usor (din nou senzatia de arma de jucarie), si trage destul de bine. Dar nu perfect, nu de 2 ori mai bine decat un JG cu suruburile stranse (fara teflon si alte modif). Sistemul de recul o face sa para iar de jucarie. Am avut si o arma cu aer comprimat, un Gamo mod. 610 cal 5.5... si la ala simteam reculul. La asta parca e o chestie intarziata... gen o contragreutate care aluneca si ea in paralel cumva si care da acolo la final in ceva. Vorbesc de cum se simte, nu de ceea ce este in interior. Cilindrul se zgarie la fel ca la JG, probabil este facut din aceeasi alama nichelata sau ceva... naiba stie. Stiu doar ca Novritsch in kitul pt VSR da si cilindrul si capul de cilindru la pachet, pe cand la Bar-10 nu. Spune ca cel de JG rezista la arcuri mai puternice. Nu recomand sa se cumpere kitul lui Novritsch, dar spun doar ca daca cineva o face, la VSR iar trebuie sa scoata inca 100 eur din buzunar.

 

In fine. Parerea mea este ca TM pur si simplu nu merita. Diferenta de ceea ce ofera nu justifica pretul dublu sau triplu, daca luam in considerare ce ofera in pachet. Pana mea, daca alegi varianta japoneza, pana si alimentatorul de bile il cumperi separat.

Cred ca cea mai buna achizitie ramane de la inceput achizitionarea pieselor separat, daca stii ce faci, sau cel mult un JG, din care faci o replica demna de orice.

 

In acest weekend mi-au venit si piesele pt Bar-10 si le-am montat.

Este pur si simplu altceva:

- teava interna Maple Leaf Crazy Jet

- hop-up Action Army

- gume Maple Leaf Autobot 75 si 80

- receiver cnc Maple Leaf

- cilindru teflonat Action Army

- zero trigger Action Army

- piston Action Army

- arc Laylax PSS150

- ghidaj arc Action Army

- release mag button Airsoft Pro

 

Masurat pe google maps si tras cu .40gr... bate la 100m (lovit intr-un panou de 100x150cm), la 75m lovesc cu .40gr un panou de 50 cm, iar la 45m... prapad: un cerc de 20 cm constant

 

Ca sidearm ma gandeam la un TM G18C electric, dar avand in vedere ca pe langa pistol trebuie sa cumpar separat acumulator, incarcator, convertor tensiune, prefer acelasi lucru de la CYMA si totul la 1/3 pret.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as spune sa nu ne grabim cu concluziile , TM VSR 10 are cateva plusuri care nu ii pot fi luate :

- alinierea componentelor foarte buna , inclusiv a celor de upgrade, poti sa strangi suruburile la max si se incarca perfect arma, la bar 10 sau alte clone gen MB02,03, etc,alinierea e naspa daca strangi ambele suruburi la maxim, cu un plus la bar10 care are o aliniere destul de buna;

- materialele din care e construita mult mai de calitate, aliajul de aluminu este mult mai ok, se roade mai greu si nu se strica filetele asa repede;

- cilindrul e super ok prelucrat si rezista foarte bine in timp, fara sa apara zgarieturi pe el, cel mult zgarieturi foarte bine ca niste pete, dar care dupa mii de bile trase inca nu s-a consumat stratul de nichel sa se vada alama de dedesubt;

- pistonul se poate folosi cu arc M150 de la action army care dezvolta cu bile de 0,2 gr o viteza de 172-174m/s si cu trigger original cu sear si parghie schimbate cu unele din otel, dupa cateva mii de bile trase inca arata perfect fara urme mari de uzura,cateva zgarieturi fine atat! Cu ghidaj arc cu rulment de la action army, arc M150 action army,piston, cilindru si cap de cilindru originale, trigger original cu sear si brat schimbate cu unele din otel ai deja gata partea de actionare si tragaciul se apasa chiar mai fin ca ala de 90 de la action army, dar asta numai la tragaciul de la TM VSR 10. La triggere de la BAR10 si MB03 apasarea pe tragaci la tragere nu ma e asa de fina deoarece materialul folosit la confectionarea tragaciului e mai moale si frecarea e mai mare in punctul de contact cu bratul de otel.

-am sa trec ca plus si marcajele de pe arma care mie imi plac grozav chiar daca nu ajuta la nimic altceva !

- camera hop up originala, cu guma Maple Leaf 80 si TDc realizat cu reglaj cu clikuri asigura o preizie si constanta de invidiat si chiar daca am si camera de la action army nu m-a convins sa inlocuiesc hop-up ul original . Teava schimbata si ea cu una Laylax 430 6.03 din otel si e gata de "lupta". Daca tragem linie e mai ieftina arma TM asa modificata si e superba si tehnic si estetic.

Incercati ce am zis in postul anterior si in asta si daca am exagerat cu ceva puteti sa ma scuipati intre ochi cand aveti drum prin suceava. Eu trag foarte mult ca am un loc langa casa unde trag din placere la tinta, de asta pot sa va spun ca e si foarte fiabila ca deja am consumat 2 pungi de BLS de 0,45, un borcan de madbul albe cu 2000 bile de 0,45 si o punga specna arms tot albe de 0,45. Daca tot am adus aminte de acest aspect pot sa zic ca cele mai bune bile din astea sunt clar BLS,urmate de Madbul si la urma Specna Arms dar foarte aproape de Madbul. Probate inclusiv pe distante mari, 80,90,100m. Apropo de 100m aici am o problema,daca pana la 90m pot sa tintesc vazand tinta inca in luneta la 100m se schimba drastic trebuind sa tintesc undeva deasupra tintei cam cu 1m !!! Daca mai maresc hop-up am un overhop nasol tare deci e exclus sa mai strang hop-up. Daca are cineva o idee e binevenita, arma trage cu bile de 0,45 cu 120-121 m/s.

 

Edit: uitasem sa zic ca incarcatorul intra perfect in replica fara sa agatze si clik-ul de blocare se simte perfect si chiar si se aude, nu mai zic cand se elibereaza incarcatorul pentru reincarcare butonul se apasa foarte usor si efectiv incarcatorul iti cade in palma. Partea cu ce spunea colegul ca daca nu esti atent iti sar piesele care formeaza butonul este adevarata,dar nu sare decat daca nu esti atent, mi-a sarit si mie de vreo doua ori, recunosc, dar asta numai cu arma desfacuta si eu nu o consider o problema !

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat. Desi nu am folosit bls din cate am vazut specna arms (punga aceea noua, neagra) arata la fel si identic cu GEOFFS. Le-am pus una pe langa alta si nu cred ca ai putea sa iti dai seama de diferenta. Din cate am inteles geoffs, bls sau long bow sunt cam acelasi lucru. Sunt facute in aceeasi fabrica. Daca nu ma insel mai nou si specna arms. Si totusi ar fi diferenta ? Cel putin la exterior ca si culoare si polish par identice si la fel (testat cele de 0.43).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie modificat hop-ul pentru bile grele, dar vei avea probleme la distante mici, sub 40m, adica tintesti piept si dai cap, sau peste. Trebuie sa iti cunosti replica unde trage la distanta respectiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciudat. Desi nu am folosit bls din cate am vazut specna arms (punga aceea noua, neagra) arata la fel si identic cu GEOFFS. Le-am pus una pe langa alta si nu cred ca ai putea sa iti dai seama de diferenta. Din cate am inteles geoffs, bls sau long bow sunt cam acelasi lucru. Sunt facute in aceeasi fabrica. Daca nu ma insel mai nou si specna arms. Si totusi ar fi diferenta ? Cel putin la exterior ca si culoare si polish par identice si la fel (testat cele de 0.43).

 

Poate controlul de calitate final difera. Ce e sigur in urma testelor mele cele mai putine flayere au bls. La 70m fara vant de loc sau cel mult foarte slab , tinta o cutie de carton de marime 50x70 cm, numai cu bls am reusit sa lovesc tinta cu 10 bile din 10 si inca de cateva ori . Cu madbul si specna am reusit cele mai multe 8 din 10 , putine 9 din 10,niciodata 10 din 10 si la specna s-a intamplat de 2 ori sa nimeresc si numai 7 din 10. Am tras imreuna cu fiimiu cu arma bine sprijinita ca testul sa nu fie influentat de calitatea tragatorului. Numai la testul asta am consumat in jur de 1500 bile, cate aproximativ 500 de fiecare ( madbul 0,45 albe, bls 0,45 albe si specna arms 0,45 albe).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mna faina atunci informatie. Presupun ca si la 0.43 e undeva tot la fel, ca deja 0.45 is prea grele. Is curios de geoffs, dar am inteles ca din pct calitativ geoffs ii cam la fel cu bls sau invers. Atunci trebuie sa raman in continuare pe geoffs sau bls.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un update pt sistemul de recul de la vsr (Vsr real shock). Pe piston (spre deosebire de cel de JG care are peste 8000 de bile si nicio zgarietura de la sear, comparativ cu TM care are sub 1000 de bile si are deja zgarieturi in zona unde-l agata sear-ul), sunt montate 2 piese metalice care se unesc si imbraca corpul pistonului, in greutate de 87gr (o teava taiata in 2, longitudinal). In plus, pistonul are numai 2-3mm de airbrake.

 

Un alt lucru pe care il consider inutil la TM, este faptul ca cilindrul are acel "sigiliu" care trebuie perforat pt a fi desfacut. Odata dat jos, atat filetul de la cilindru cat si cel de la capul cilindrului vor fi afectate (vor avea o gaura in ele), iar banda de teflon pe care ai vrea sa o pui pt etanseizare, va fi agatata de bavurile gaurii.

 

Cireasa de pe tort... era greu sa bormasineze 2 gauri la capul cilindrului pt a fi desfacut mai usor? De unde politica asta in a sigila totul? La ce ajuta in afara de a te obliga sa cumperi cat mai mult de la ei?

 

O alta bomba, cu 2 subpuncte:

1. suruburile de la camera hop-up... cele 2 care inchid corpul metalic al camerei... au un cap superfragil, comparativ cu cele ale JG-ului, care au fost desfacute de cel putin 30 ori, si au capul mult mai accesibil (PH mai mare). Practic, inca de la prima strangere am avut sentimentul ca am sa dau peste cap filetul sau capul surubului. Pe langa ca iti trebuie cea mai subtire surubelnita PH (practic ai nevoie de trusa de micromecanisme, cu surubelnita in Y inclusa (pt piesa metalica de pe piston... cea raspunzatoare de recul, care are surub in Y))

2. la camera de hop-up... piesa de plastic care culiseaza pt reglaj, la JG este prinsa de camera metalica de un surub, cu cap mare (gen saiba inclusa), care ii permite culisarea. Camera de TM are gaura pt surub, dar ii lipseste surubul. Sa gandesc ca este economie la bugetul nipon? Guma este identica cu cea a JG-ului... aceeasi guma de cacao, care fara hop-up pe un nivel de minim 3, cade pe teava in jos.

 

Rasete din nou la demontarea patului, cand pierzi piesele sigurantei de magazie bile. Ieri i-a luat vreo 10 min posesorului sa-si gaseasca arculetul la mine pe mocheta. (La jg nu ai problema asta)

 

PS: am studiat camera de hop-up... Cu exceptia reglajului in pasi... este aceeasi turnare de 2 lei ca la JG.

 

Subscriu inca o data la faptul ca intre Tokyo Marui si JG nu exista diferente demne de pretul dublu sau triplu.

 

 

 

Va dati seama ca posesorul VSR-ului a plecat de la mine cu capul de cilindru, piston si arc jg. Si va lua inclusiv cilindrul pe viitor, cand i se mai zgarie TM-ul, nu de alta, dar si ala se zgarie.

 

Un TM cu piese upgrade JG. Ce ziceti de asta? Si trage mult mai puternic, mult mai grupat (grupaj de 3cm la 10 m, 8-9/10). Plus ca nu se mai simte/ incarca ca o jucarie. Pare mult mai solida la armare.

 

 

Nu incerc sa conving pe nimeni de nimic. Incerc doar sa notez o parere care poate ajuta pe cineva, pe acest topic dedicat.

(Daca m-ar da banii afara din casa, clar le-as lua pe amandoua, caci din 2 as face una ok.)

 

PPS: am sa iau totusi glock-ul aep de la TM, doar ca sa fiu impacat ca am aruncat de 3 ori suma pe care o dadeam pe cyma. )

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am zis oare? Vezi ca am boldat in ambele posturi ceea ce sustin, argumentat de restul randurilor, destul de clar, cred eu.

 

Repet: nu sustin ca TM este naspa. Nu sustin ca JG este peste. Clar nu. Puncte slabe au amandoua. Ramane alegerea celui care cumpara, dar fiind un topic public, mi se pare ca este de datoria fiecaruia dintre noi sa-si spuna parerile pertinente intr-un mod cat mai obiectiv posibil.

 

Ce am spus si repet despre TM: scoasa din cutie, se armeaza si trage ok, chiar daca este o jucarie comparativ cu una upgradata, insa este al naibii de scumpa. (platesti brandul enorm, mai ales in cazul unui bolt action, caci nu vb de cine stie ce parti electrice, electronice, mecanisme fine... la ce stiu ca sunt specialisti: AEG-uri; Practic simti ca platesti si ce nu este acolo)

JG: are nevoie de mici ajustari (daca ti se indemana catusi de putin, caci nu este rocket-science), dar odata ajustata, devine destul de ok pt banii dati pe ea.

 

PS: Japonia este natia pe care o admir cel mai mult in aceasta lume. Cu alte cuvinte, eu ar trebui sa fiu primul care lauda TM, caci este un produs al lor. De exemplu, la motocicleta, am shoei neotec tc-1... cea mai silentioasa casca modulara din lume. Am dat pe ea 700 eur, acolo unde altii atata dau pe toata motocicleta (nu vreau sa par increzut, afirm doar ca pt ce imi place si consider ca merita, nu exista pret prea mare). Insa spre deosebire de Schuberth C3-PRO-ul sotiei, care a fost 600 eur si este varful tehnologiei germane... se simte o diferenta enorma in favoarea gandirii minimaliste nipone. Casca nemteasca este plina de materiale care o fac silentioasa (chedere, spume, captuseli), fiind implicit mai grea pe cap, pe langa cea japoneza, unde, acestia, la imbinarea partilor mobile, pentru a elimina zgomotul, au curbat masca la extremitate pentru a crea un vortex care o face silentioasa. Practic, acolo stiu pe ce am dat banii. Acum intelegi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

las ca vezi mai acusi, cand incep sa ti se manance toate filetele, ce fain e JG-ul Se duc si la Marui, dar rezista mult mai mult inainte sa pice.

si asta o zic ca si proprietar de JG (din care cred ca au ramas doar cele doua suruburi care tin patul)

 

Vezi ca Real shock-ul ala de la Marui nu e chiar cea mai buna platforma VSR de facut comparatii. La multe din "problemele" tale m-a bushit rasul (cum ar fi pierdutul arcului de la mag release, care chipurile nu se intampla la JG. E fix acelasi sistem, am cautat arcul respectiv de-am behait de cateva ori in cariera, pana la urma l-am si inlocuit de vreo 2 ori).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog sa ma ierti, dar tu chiar ai citit ce am scris eu sau obisnuiesti sa citesti printre randuri?

 

"La multe din "problemele" tale m-a bushit rasul..."

"O bila in minus pt TM fata de JG... in ansamblul de piese care elibereaza incarcatorul, chinezul pune deasupra o piesa cu 2 suruburi care tine totul la un loc. La VSR, dupa ce ai demontat patul, risti sa pierzi acele 3 piese (arcul, siguranta incarcatorului si piesa pe care culiseaza.) Super tare! "

 

"las ca vezi mai acusi, cand incep sa ti se manance toate filetele, ce fain e JG-ul"

1. "suruburile de la camera hop-up... cele 2 care inchid corpul metalic al camerei... au un cap superfragil, comparativ cu cele ale JG-ului, care au fost desfacute de cel putin 30 ori, si au capul mult mai accesibil (PH mai mare). Practic, inca de la prima strangere am avut sentimentul ca am sa dau peste cap filetul sau capul surubului. Pe langa ca iti trebuie cea mai subtire surubelnita PH (practic ai nevoie de trusa de micromecanisme)"

 

2. "Cred ca cea mai buna achizitie ramane de la inceput achizitionarea pieselor separat, daca stii ce faci, sau cel mult un JG, din care faci o replica demna de orice: teava interna Maple Leaf Crazy Jet, hop-up Action Army, gume Maple Leaf Autobot 75 si 80, receiver cnc Maple Leaf, cilindru teflonat Action Army, zero trigger Action Army, piston Action Army, arc Laylax PSS150, ghidaj arc Action Army, release mag button Airsoft Pro" Cam ce piese ar trebui sa se manance daca e totul schimbat? Eu am stiut de la inceput ce vreau: patul, luneta, sina ris, amortizorul, teava externa, garda tragaciului si piesa de aluminiu care leaga camera hop-up si teava externa de patul armei. Plus cele 2 suruburi de care vorbesti tu. Si m-au costat 700 lei. Plus ca pret de 8000 de bile am invatat sa scot ce este mai bun dintr-o arma. Si dupa ce schimbam sear-ul... mai trageam 30000, ca asta nou e otelit. Acum te intreb pe tine... tu cat ai dat pe aceste cateva piese? care crezi ca e diferenta intre calitatea alor mele, respectiv alor tale?

 

Intrebarea cea mai pertinenta: ai desfacut atat JG-ul de cateva zeci de ori cat si TM-ul ca sa fim siguri ca vorbim amandoi de aceleasi lucruri, sau doar ii citezi pe altii?

 

Eu ma retrag, consider ca discutia in contradictoriu cu tine nu are niciun sens. Ce am avut de spus, este spus mai sus. Spor!

 

PS: observ o idee partial gresita adoptata/imbratisata si rasvehiculata de toti cu suruburile vietii. Fratilor, exista o valoare la care strangi fiecare surub. Atata timp cat el este metalic. Peste acea valoare, numa otelurile carbon mai rezista cat de cat (asta in cazul in care cunoastem diagrama fier-carbon), inainte de a se rupe si ele. Atata timp cat Fanel nu a pus mana in viata lui decat pe surubelnita universala boanta a lu ta-so si a strans totul pan' la epuizare... cred si eu ca JG-ul cedeaza... primul. Urmat apoi de TM. Ca nici ala nu e vesnic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am replica respectiva de 5 ani. Daca cineva vorbeste din filme, tu esti ala. Am desfacut-o de mai multe ori decat te-ai uitat tu la ea de cand te-ai apucat de airsoft.

 

Asa ca foarte bine ca te retragi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.