Dennis

LUPTA PT CODRII DE ARAMA VIII - MOBILIZAREA 21-23 iunie 2019

Recommended Posts

168toaf.jpg

 

 

PROLOG

Imperiul a suferit o infrangere categorica in acel inceput de vara, in fata Trupelor Rebele conduse de Dako, pierzand toate cuceririle din anii precedenti.

Imparatul nu a putut trece peste o asemenea umilinta. A fost ordonata MOBILIZAREA trupelor din intreg Imperiul. Personal va conduce cea mai mare armata a acelor vremuri pentru a distruge, pentru totdeauna, spiritul Rebel.

Dako a fost pus in garda. A trimis civilii departe de zona de granita si a intarit forturile din Codrii de Arama, poarta catre tinutul Oamenilor Liberi.

In anotimpul frunzelor verzi, Armata Imperiului se revarsa ca un tavalug peste Codrii de Arama.

Ascunsi in desisul padurii, Rebelii asteapta cu incordare inceputul luptei.

Este un moment decisiv al acestei povesti.

Daca vrei sa faci parte din ea, MOBILIZAREA !

 

 

USLA Botosani (Clubul Sportiv BAD BROTHERS) organizeaza in perioada 21-23 iunie 2019 evenimentul national de airsoft "Lupta pentru Codrii de Arama" editia a VIII-a, ce va avea loc in tabara Agafton-Botosani. Zona de joc este binecunoscuta padure a Codrilor de Arama, in care veti gasi baze militare si sate fortificate iluminate pe timp de noapte, corturi militare, precum si alte elemente de logistica, la care se adauga o zona aparte dedicata misiunilor de joc CQB.

Legenda "Codrilor de Arama" continua cu un scenariu antrenant, intins pe durata a 24 ore de joc (start joc vineri ora 18:00, stop joc sambata ora 18:00).

Participarea va fi doar in baza invitatiilor adresate de catre organizatori cluburilor/echipelor de airsoft din tara si strainatate.

 

 

PLATA SI CAZARE

Pretul biletului de participare este de 200 de lei/participant.

 

Pachetul cuprins in biletul de participare contine:

-2 nopti de cazare in Tabara Agafton (vineri noapte si sambata noapte);

-5 mese (vineri seara, sambata dimineata si sambata la amiaza mancarea va fi in-game, iar sambata dupa joc si duminica dimineata mancarea va fi servita in cantina taberei);

- cate un bidon cu apa de 5 litri pentru fiecare jucator ( in game );

- harta terenului de joc in format A5 plastifiat;

- patch-uri

- asistenta medicala pe toata durata jocului;

- concert in aer liber;

- tombola organizata de catre sponsori;

 

Plata se face la:

 

BANCA TRANSILVANIA

RO46BTRLRONCRT0285399601

CLUB SPORTIV "BAD BROTHERS" BOTOSANI

 

Cazarea se va face in tabara Agafton, in 2 blocuri cu apartamente renovate.

Fiecare apartament este dotat cu grup sanitar. Vor fi disponibile 200 locuri de cazare.

In afara meselor asigurate de catre organizatori, pe toata durata evenimentului, in cadrul taberei, va fi prezenta o firma de catering, care va comercializa gustari calde si gratare, cafea, bauturi racoritoare sau energizante, dulciuri etc.

Consumul bauturilor alcoolice este interzis pe durata de desfasurare a jocului.

La sfarsitul jocului, sambata dupa ora 18.00, veti avea posibilitatea sa achizitionati si bauturi alcoolice in standul din interiorul taberei.

 

CONDITII DE PARTICIPARE

La acest eveniment se pot inscrie doar membrii de cluburi/echipe de airsoft, pe baza invitatiilor Clubului Sportiv BAD BROTHERS.

Deoarece vor fi reguli stricte privind fondul cinegetic si de acces in zona forestiera, participantii isi vor asuma, prin semnatura, o conduita conforma cu regulamentul de joc. (vezi Regulamentul de baza al Evenimentului).

Participantii la eveniment trebuie sa cunoasca si sa respecte regulamentul SB 1.2 si sunt afiliati unui club/echipe de airsoft.

Plata se poate face pana pe data de 15 Mai 2019 si asta dupa ce ati fost invitat si apareti in lista cu participanti.

Persoanele incrise care nu au achitat valoarea biletului pana la data de mai sus vor fi sterse din lista pentru a face loc persoanelor aflate in stand-by.

 

OBSERVATII

-Sunt socotiti participanti persoanele care au efectuat plata si au trimis confirmarea prin email la adresa: airsoft.botosani@gmail.com.

-Persoanele care au platit si nu mai pot veni la eveniment din diferite motive trebuie sa-si gaseasca inlocuitor pentru a-si recupera banii. Odata ce ati facut plata, banii nu se mai

returneaza. Trimiteti toate datele complete pentru persoana care inlocuieste si specificati jucatorul ce va fi inlocuit la adresa de email de mai sus.

-Rugam pe cei care fac plata sa specifice la detalii OP nickname-ul cu care s-a inregistrat la event (asta daca plateste doar pt el).

-Cine plateste pentru un grup de persoane, este rugat sa-si treaca nickname-ul cu care s-a inregistrat si numarul de persoane pt care a depus banii (ex. blackstorm 20 pers).

-Pentru confirmarea platii, trimite un mail la airsoft.botosani@gmail.com cu nick-urile tuturor celor pt care ati platit + copie la OP.

-Taxele de transfer bancar vor cadea in sarcina participantilor.

 

revenim si cu alte detalii...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.