qatary

Comunicat OVERLOAD Crew - Iunie 2016

Recommended Posts

Am urmărit cu atenție evenimentele de la Codrii de Arama și ne exprimăm regretul pentru situația produsă, atât în ceea ce îi privește pe participanții dezamăgiți cât și în ceea ce privește organizatorii.

 

Având în vedere că nu am reușit să participăm, nu dorim să ne referim la situația apărută acolo, independent de lansarea vreunui punct de vedere public al organizatorilor. Considerăm că este adecvat să ne exprimăm din principiu solidaritatea pentru colegi din comunitate care au organizat un eveniment ce a crescut de la un an la altul, confirmând astfel prin popularitate o relativă evoluție calitativă.

 

Întrucât situația creată a ridicat în comunitate o serie de întrebări cu caracter general și s-au făcut trimiteri directe spre potențialul risc de repetare a situației, inclusiv la evenimentul sportiv de airsoft OVERLOAD®, considerăm că trebuie să transmitem o informare de interes general, cu precizarea că acestea reprezintă înțelegerea noastră asupra fenomenului și situația la evenimentul organizat de noi. Nu excludem ca aceste elemente să se regăsească la alte evenimente de airsoft din țară sau străinătate, pur și simplu transmitem cum o facem noi.

 

- Toate evenimentele de airsoft din România au început pe structuri ad-hoc, cu elemente de organizare improvizate, pornind de la un pic mai mult decât un joc de duminică;

 

- Fiecare eveniment este o sursă de feedback pentru a îmbunătăți sau schimba (căutând permanent soluții mai bune) elementele organizării;

 

- Credem cu tărie în obligația de a crește nivelul de calitate pe toate planurile organizatorice, în interesul comunității în general și al evenimentului în special;

 

- În ceea ce privește acordul pentru accesul și folosința terenului de joc, deja de la jocurile pregătitoare în vederea evenimentului sportiv de airsoft OVERLOAD®, ne-a preocupat asigurarea disponibilității terenului și am sporit cu fiecare ediție nivelul de certitudine:

=== OVERLOAD 1 – acord verbal primar (terenul este administrat de oraș), prezență permanentă reprezentant Primărie

=== OVERLOAD 2 – acord scris Primărie și un ocol silvic, acord verbal proprietar drum acces

=== OVERLOAD 3 – acord scris 2 primării, 2 ocoale silvice, informare poliție, acord verbal proprietar drum acces

=== OVERLOAD® 4 – acord scris 2 primării, 2 ocoale silvice, proprietar drum acces, informare poliție, informare verbală ISU

=== OVERLOAD® 5 – acord scris 2 primării, 2 ocoale silvice, proprietar drum acces, informare poliție, informare verbală ISU

=== OVERLOAD® 6 – acord scris 2 primării, 2 ocoale silvice, proprietar drum acces, proprietar platformă parcare, fondul de vânătoare, composesorat pădure privată, informare poliție, informare ISU, analiză necesitate informare/acord ARPM (Mediu)

 

- Referitor la modul de respectare a regulilor de utilizare a terenului (unele dintre ele impuse prin acordurile menționate mai sus), am înăsprit cu fiecare ediție impunerea regulamentului și acest lucru va fi făcut în continuare.

Este în interesul tuturor participanților ca încălcările regulamentului stabilit de noi pentru eveniment, chiar și izolate, să nu pericliteze disponibilitatea locației și a partenerilor pentru evenimente viitoare.

 

- Cu privire la gestiunea financiară putem doar să subliniem că începând cu OVERLOAD 4 biletele de participare s-au achitat în contul persoanei juridice Asociația Overload, înregistrată în scop fiscal la organele competente.

Același lucru se întâmplă și astăzi, ceea ce produce, evident, costuri suplimentare (asumate) spre deosebire de încasarea banilor într-un cont privat și cheltuirea lor fără evidență contabilă conform legii.

 

- „Elementele organizatorice auxiliare” au fost întotdeauna un element important și pentru noi, și pentru participanți:

=== asistență medicală calificată prezentă în teren și informare a serviciului județean de ambulanță (ETA 30 min.)

=== hidratarea corespunzătoare a participanților s-a păstrat printre prioritățile noastre, în pofida riscului (confirmat, din păcate) irosirii de resurse în proporție de cca. 15% (media ultimelor 3 ediții).

=== evoluția alimentației oferite de la ceaunul organizat în regie proprie (OVL 1) la catering contractat oficial cu o unitate autorizată pentru servicii de alimentație publică (OVL 3-4, respectiv 5-6). Experiența pozitivă ne îndrumă spre repetarea colaborării, experiența negativă duce la înlocuirea furnizorului de servicii.

=== Memorabilia, materialele din cutia jucatorului, MRE-ul specific OVERLOAD®, indicatoarele din joc, marcajele, panourile de informații etc. nu fac obiectul acestei luări de poziție, întrucât constituie elemente de plus-valoare a căror contribuție la reușita evenimentului este incontestabilă, însă a căror absență nu ar periclita desfășurarea propriu-zisă a acestuia.

 

Overload Crew a depus și depune în continuare toate eforturile pentru a asigura o experiență de calitate și un eveniment reușit pentru participanți.

 

pentru Overload Crew

Lucian Alexandru GĂVOZDEA

președintele asociației OVERLOAD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Qatary, vezi ca nu este suficient din punct de vedere al avizelor sub aspectul Codului silvic. Dupa ce iei aprobarile preliminare de la cei ce administreaza padurea/fondul de vanatoare depui acordurile scrise ale acestora la Directia silvica apartinatoare, impreuna cu schita terenului si alte documente daca ti solicita acestia. Apoi Directia silvica iti da un acord formal de principiu acestia verificand daca ai acordurile preliminare si cam atat. Mare atentie ocoalele silvice de stat Nu au personalitate juridica iar daca suprafata e administrata de Romsilva in tot sau in parte ai nevoie de insasi acordul prealabil al Directiei. Ocoalele silvice de stat au alta reglementare fata de cele private. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.