Sign in to follow this  
cvlad

Corporation Ep. II 28-29.06.2016 (12 ore de joc) - Bulbucata

Recommended Posts

Asa cum stiti, acum ceva vreme AA Team a organizat un joc pilot - “Corporation”. Acesta avea ca scop identificarea posibilelor hibe din scenariu/game play pentru ceva ce pregatim de ceva vreme, un mini-eveniment in adevaratul sens al cuvantului.

 

Acest mini-eveniment trebuie tratat cu seriozitate de catre cei care intentioneaza sa participe, avand in vedere locatia, distantele pe care se joaca, durata jocului, complexitatea si nu in ultimul rand faptul ca jocul o prinda 6 ore de zi si aproximativ 6 ore de noapte.

 

EVENT INFO:

Data: 07.05.2016

Check-in Open: 12:00, 07.05.2016

Game Time: 12h

Game Start: 14:00 (no matter what), 07.05.2016

Game End: 02:00, 08.05.2016

Taxa de participare: 20 RON / pers (plata se face la check-in)

 

Briefing will be done in HQs by CEOs

Factiuni: NRA Telecom 25% (blue) / Z-Mobile 25% (Red) / Mercenari 50% (no arm band)

Pentru acest eveniment o sa punem la dispozitie loc de campare pentru cei care vin cu cortul si doresc sa se odihneasca dupa joc inainte de a pleca spre casa.

 

 

CONDITII DE PARTICIPARE:

1. Fiecare jucator trebuie sa fie inscris pe lista banderolelor uninominale; daca nu aveti acces puteti sa lasati un comment mai jos sau un msg privat cu nick-ul / echipa si o sa primiti un nr de banderole in cel mai scurt timp.

2. O data obtinut numarul de banderola corespunzator Nick-ului dumneavoastra puteti sa va inscrieti la eveniment aici

3. Fiecare jucator isi va confectiona o banderola rosie si una albastra, pe care va inscriptiona vizibil numarul din lista mentionata mai sus. Tineti cont ca in timpul jocului AMBELE banderole vor fi folosite – in special de mercenarii ce pot fi angajati de ambele factiuni, moment in care acestia isi pun pe mana banderola de culoare corespunzatoare acelei factiuni.

 

GAME PLAY RULES:

– Interzis incarcatoare High-Cap, la acest joc sunt premise doar incarcatoare low/mid cap

– Incarcarea se face doar in baza bonului valoric obtinut de la AMMO STORE (in scenariu o sa fie detaliat ce si cum)

– Tower Cell (o sa detaliem mai tarziu momentan sunt inca in constructie)

– Respawn 15 min (la fix, si 15 si 30…) in HQ

– HQ-ul are rol de respawn si NU poate fi atacat (nu are niciun fel de valoare in joc)

– Medic – poate vindeca o persoana o singura data tinand mana pe ranit timp de 2 minute si legandu-i un bandaj pe mana sau picior; fiecare jucator o sa primeasca la check-in un “bandaj”.

– Bleed Time 10 min, o data lovit de bila, jucatorul ramane in asteptarea medicului maxim 10 min.

To be continued …

 

SCENARIU:

Under construction…

 

https://www.facebook.com/events/599665943517131/

 

harta:

 

Event-map-MGRS-final.jpg

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

--- harta actualizata in primul post ---

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca este padurea de la Bulbucata ??

 

Ar trebui sa specifici ca gaureni sunt multe in toate judetele ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intram in ultima perioada de pregatire. Am fost ocupati in ultima perioada asa ca in cursul acestei saptamani o sa venim cu update-uri in ce priveste scenariul si modul de operarare al recuzitei din joc.

Pana atunci avem gata harta MGRS care o sa fie folosita la aceasta serie de evenimente, si o sa incercam sa o puntem la dispozitie si la check-in.

Variantele jpg si KMZ pot fi gasite folosind linkurile de mai jos

 

JPG: http://aateam.ro/wp-content/uploads/2016/04/Event-map-MGRS-final.jpg

 

KMZ: https://drive.google.com/open?id=0B-_FTNrsKVukSEtPampqVy02aXM

Share this post


Link to post
Share on other sites

tratati acest minievent cu seriozitate. sunt 12 ore de joc, adica veti avea nevoie de apa, mancare si energie pentru acest timp. daca stiti deja ca nu puteti sta pentru toata durata, va rugam sa nu veniti. o factiune ramasa cu 50% din oameni poate strica jocul tuturor. evident ca familia / jobul primeaza, asa ca nimeni n-o sa va bata obrazul ca ati plecat din cauza unei urgente, dar daca aveti permisie de la nevasta/prietena/etc sa stati doar 6 ore, mai bine nu. daca obositi, oricand exista nevoie de oameni care sa faca joc defensiv, si HQ-ul va fi mai mult decat fericit sa va puna sa spati transee

 

in plus, sa va pregatiti cu haine potrivite pentru trecerea actiune/repaos/zi/noapte. daca jucati pentru o corporatie va va trebui uniforma, dar sanatatea si securitatea jucatorilor primeaza, asa ca daca va e frig, sunteti uzi, etc, purtati ce vreti. banderola e insa obligatorie (merge si banda adeziva daca jucati pentru o corporatie)

 

ps: telefoanele smart sunt foarte importante in acest event. sau macar un gps trecut in coordonate mgrs si harta printata. padurea de la bulbucata e... mare eu unul prefer sa nu am baterii la pusca, dar sa am la telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

65% din luna vizibila (daca nu-s nori, daca nu e padurea deasa, daca nu ai ochelari colorati, daca vezi bine...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dorim sa multumim tuturor participantilor pentru efortul si dedicarea acestora in cadrul acestui eveniment. Din pacate evenimentul (din punctul nostru de vedere) nu a iesit asa cum am fi dorit din mai multe motive (organizare, scenariu, oameni, etc). O sa incercam sa explicam firul evenimentului mai jos.

 

Pentru noi a fost destul de clar faptul ca nu exista cerere pentru un asemenea eveniment, multi din comunitate fiind obisnuiti cu jocuri de doar 3-5 ore maxim, pe timp de zi, si poate cateva ore pe timp de noapte pe o locatie nu mai mare de 1ha. E clar ca scenariul pe care l-am gandit la inceput este mult prea complicat si trebuie ajustat. Dar hai sa vedem cum a decurs evenimentul si va las pe voi sa evaluati si chiar va rog sa lasati feedback.

 

Datorita unor probleme la masina care transporta toata recuzita si a traficului infernal, evenimentul a pornit cu 2h mai tarziu decat planificat (fapt pentru care ne cerem scuze). Totusi, chiar daca nu intampinam aceste problema oricum nu puteam sa incepem la 14:00 pentru nici jucatorii nu erau toti prezenti la locatie la ora respectiva. Conceptul de mercenar din scenariu din punctul nostru de vedere nu a fost inteles sau nu l-am explicat noi destul de bine pentru ca au aparut dsicutii de genul « de ce tragi ma in mine ca si eu sunt mercenar » in contextul in care mercenarii aveau liber sa angajeze orice cum doresc ei. Asa am descoperit o hiba in scenariu unde zona off game a mercenarilor poate fi « blocata » si necesita revizuirea acesteia.

Din pacate zona de joc a fost prea mai mare pentru numarul de oameni prezenti, iar cum majoritatea jucatorilor prefera sa stea in defensiva sa astepte inamicul decat sa caute angajamente prin padure, automat multi s-au plictisit repede. Am avut mercenari care o data primita misiunea, si-au bagat picioarele si la prima ocazie s-au angajat la una din corporatii fara sa mai duca la bun sf misunea initiala.

 

Au fost si oameni care au plecat la ora 19 :00 pe motiv ca locatia nu e pretabila jocului de nopate si ca ei nu mai stau motivand ca oricum s-a inceput cu 2h intarziere - nu am inteles nici acum legatura dar fie. O alta problema observata este semnalul GSM aproape inexistent in padure cea ce a facut comunicarea mai dificila intre Organizator si Leaderii corporatilor. Tot din causa unei hibe din regulament/scenariu, misiunea cu antidotul a fost un fail si a generat cateva discutii dar care pana la urma s-au rezolvat amiabil (purtatorul antidotului a fost angajat imediat ce a trecut de banda ce delimita zona mercenarilor - in care nu se angaja).

 

Pe la ora 21:00 doua echipe parasesc terenul pe motiv ca aria de joc este prea mare pentru numarul participantilor. O data cu plecarea acestora am fost nevoiti sa restrangem jocul in jurul Cell Tower 3 si 2. Si cu toate astea actiunea de la cell tower 3 dupa lasarea serii chiar a fost frumoasa . In mare situatia este destul de clara, lumea e obisnuita sa traga multe bile pe un teren mic pt 3-4 ore si sa mearga la gratar dupa.

 

Avem si cativa “suspecti” (ID 219 si ID 117) care nu prea au simtit bilele, problema notata si in cazul in care mai apar astfel de suspiciuni pe viitor persoana va primi avertisment in prima faza si daca suspiciunile contrinua o sa fie banat de la evenimentele noastre. The Beard / ID 91 este banat pentru urmatorul eveniment organizat de AA Team (oricare ar fi acela) pentru atitudine neadecvata pe terenul de airsoft. In cazul in care nu s-a inteles de la inceput, respectul fata de jucatori este cel mai important la evenimentele noastre, atata timp cat nu exista respect nu ai ce cauta la aceste evenimente.

 

Multumiri speciale pentru echipele MAT, Dacica, DAT, RAT, Pink Ninja care au ramas in formula completa pe teren pana la sfarsitul jocului. Un mare bravo celor de la RAT si Pink Ninja ale caror echipe nu au mai mult de 6 luni vechime si totusi au ramas pe teren pana la sfarsit spre deosebire de alte echipe cu vechime. Tot respectul celor doi comandanti Jupiter si Cristi care au incercat sa isi faca misiunile in ciuda lipsurilor de personal.

 

Nu in ultimul rand vreau sa scot in evidenta limpsa de informare a multor oameni care nici macar nu au citit scenariul, care nu stiau harta sau cum sa citeasca coordonatele MGRS. Oameni care au venit cu 0.5l de apa la ei in conditile in care se anuntau 28 de grade si o durata de 12h de joc. Plangem pe Facebook dupa evenimente gen Berget si BW dar la evenimentele locale venim ca o floare …. pur si simplu nu inteleg. Asteptam comentarile voastre si ce recomandari ati avea pentru imbunatatirea evenimentului, durata pe care o vedeti viabila, marimea locatiei si tot ce credeti ca ar aduce un plus valoare evenimentului.

 

Cu respect,

AA Team

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAT va multumeste pentru efortul depus! Pe data viitoare prieteni!

 

 

 

 

 

 

 

 

ps. Locatia este deosebita dar am fost decimati de capuse! .))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this