Sign in to follow this  
endril

o idee pentru g36 posedat????

Recommended Posts

am un g36

are gearbox cu tot ce vrei:

cilindru inox

piston cu dinti metalici

cap piston metalic

cap cilindru metal

refacut contacte

placuta selectoare

rotile sunt impecabile, neuzate adicatelea

rulmenti

cabluri siliconice, mufe xt60

motor

arc 120

SIMPTOMATOLOGIE

am montat porcaria si functioneaza perfect si foc cu foc, si in modul auto... pana il introduc in corpul minune

dupa ce il introduc incorp dau dracii in el si nu mai functioneaza

nu preseaza nimic pe rulmenti, nu sunt gatuite cablurile, nu se misca motorul,

nu mai exista mufe, toate cablurile sunt lipite

dati-mi ceva idei va rog....

dau de baut la Blitzkrieg sau la Overload.... apa plata....

multam fain

endril

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit la unul cam tot asa. M-am chinuit o gramada pana am realizat ca tragaciul nu isi mai facea cursa cand intra in carcasa. Incearca sa largesti putin in spatele tragaciului. Poate poate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce face cand nu mai functioneaza? Incearca sa traga motorul? Cupleaza gearboxul? Se invart rotile dar nu trage? Trage dar nu iese bila pe teava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca la G36 cablurile sunt din doua bucati. Mai exista o mufa tamia undeva pe la camera de hop. Sa nu se fi dus contactele si sa nu mai dea curent. Eu am mai avut o experienta neplacuta cu o siguranta de ak cyma. Tragea doar in anumite pozitii, ea arata ok pe afara dat in interior era ceva ce nu facea contact permanent.

Incearca sa anulezi siguranta si verifica daca mai ai acea mufa si in ce stare este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bicarbonat de sodiu. WORKS!!! Stomacul meu era ca posedat aseara... am rezolvat cu bicarbonat. Tinand cont de faptul ca subansamblele din stomacul meu sunt infinit mai multe/sensibile decat cele din g36-le tau (no offence)... eu zic ca bicarbonatul cu apa trebuie sa isi faca treaba si in cazul tau. !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi amintesc ca am patit si eu asa ceva la un G36.. incerc sa mi aduc aminte ce era.. dar descrie un pic mai clar. Motorul ia curent si s blocate rotile? Motoru nu ia curent deloc? Tragaciul poti sa l apesi normal?

 

Vezi asta:

 

Cand bagi corpul in gearbox, firele de la sw assembly vin spre fata, pe sub botul gearboxului. Exista o sansa ca atunci cand instalezi gearboxul sa fie presate/trase si asfel misca lamela din interiorul sw-assembly-ului si poti apasa cat vrei ca e o lamela distantata.

Rezolvarea e simpla, strangi lamelele din sw-assembly si suruburile si mai scoate din termocontractil de pe lipituri, in caz de este prea gros, ca sa nu mai traga de lamele cand instalezi gearboxul.

 

Hope this helps!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O problema pe care am intalnit-o la un G36, acum nu bag mana in foc ca se poate intampla si la altele,...cutoff lever ramanea blocat cumva la jumatetea cursei lui, contactul ramanand si el pe o pozitie unde tragagiul nu-l mai actiona > rezultatul... nu mai tragea. Pe partea stanga a Gbox-ului se poate vede cuttoff lever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat, limba groasa de la contactenu mai făcea contact cum trebuie,am facut una mai lunga si mai groasa, :mrgreen: Acum merge ok

Multam de sfaturi

Endril

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this