qatary

OVERLOAD 2016 - Battle Of The Red Gorge

Recommended Posts

9tz5mq.png

 

Overload Crew vă invită in perioada 2 – 4 septembrie 2016 la al șaselea eveniment din seria Overload.

 

În ultimii cinci ani OVERLOAD a fost unul dintre cele mai importante evenimente de airsoft din România, iar in 2015 s-a bucurat de prezența a peste 450 de participanti. Sperăm ca și în acest an evenimentul să se bucure de aceeași popularitate.

Mai jos veți găsi detaliile esențiale ale evenimentului din acest an. Vă invităm să le parcurgeți.

 

2016. An electoral în Kazîrstan, o națiune din fostul bloc sovietic. Bristenia, națiune vecină și vechi adversar, vede oportunitatea perfectă pentru a acționa.

 

Background

 

Istoria relațiilor dintre cele 2 țări este marcată de decenii de violenta pe criterii politice si ideologice, dar mai ales pentru controlul zonei de graniță, bogată în resurse fosile. Această zona e cunoscută sub numele de Red Gorge, dupa valurile de sange ce au curs aici in decursul anilor si care pateaza si acum versanții defileului.

 

Cele 2 principale forte combatante sunt:

1) Kazîr Armed Forces (KAF)

Loiala guvernului kazîr. Principala forta in regiune. Sustinuta de la bugetul de stat.

Formata in mare parte din militari in termen. Dispune de o unitate de luptatori de elita,

cunoscuti sub numele de Red Cobras.

2) Bristenia National Army (BNA)

Armată specializata in lupta de gherilă. Neoficial, ofera protecțtie contra cost cartelurilor de droguri ce opereaza in zona de graniță și exportă droguri în Kazîrstan, aceasta fiindu-le una dintre sursele de venit. Dispune de o unitate de luptatori de elita cunoscuti sub numele de Devil’s Shadows

 

Pe zona de graniță conflictul e înghețat de mai mulți ani. Ambele forțe armate au trupe desfășurate pe graniță, în stare de alertă permanentă.

Există un singur punct oficial de trecere al frontierei, puternic fortificat. Traficul de narcotice se desfasoara pe un traseu logistic ce traverseaza clandestin granita, cunoscut sub numele de Poteca Măgarilor / Mule Trail.

 

Reaprinderea conflictului

Unul dintre candidatii la presedintia Kazîrstanului e adversar declarat al Bristeniei. Daca ajunge presedinte, promite ca va lansa atacuri fara precedent pentru a distruge traficul de droguri ce corup tara și a prelua controlul asupra defileului și resurselor sale. Vestea proastă e că acest candidat conduce în sondaje.

BNA sunt constienti de asta si planifica sa-l asasineze si sa elimine din fasa acest pericol.

Cel mai bun prilej pentru o astfel de tentativa pare a fi vizita in scop electoral pentru care convoiul urmeaza a tranzita un mic sat aflat in apropierea granitei.

 

CALENDARUL EVENIMENTULUI OVERLOAD 2016

Sosirea si check-in/crono vor incepe de joi (01.09.2016) la ora 16:00 pana la ora 22.00 si vineri de la ora 08.00 pana la ora 14.00.

Toate operatiunile de inregistrare vor fi incheiate la ora 14:00.

• Start-joc va fi vineri (02.09) la 16:00.

• Stop-joc va fi duminica dimineata (04.09) la ora 10.00.

• Jocul se va desfasura si pe timpul noptii.

Intervalul efectiv de joc este vineri 02.09 ora 16:00 – duminica 04.09 ora 10:00 (42 ore de joc).

COSTUL PARTICIPARII:

A. 65 lei / persoana, pentru primii 30 de jucatori inscrisi. Plata trebuie efectuata pana in 31.03.2016

B. 95 lei / persoana, pentru inscriere si plata pana in 31.03.2016

C. 140 lei / persoana, pentru plata intre 01.04.2016 si 28.07.2016

D. 230 lei / persoana, pentru plata intre 29.07.2016 si 18.08.2016 (data limita de efectuare a platilor)

 

Prețul biletului include cheltuielile de organizare, o masă, 5 litri apă plată, asistența medicală, toalete ecologice, recuzita, logistica etc. Taxele și costurile suplimentare legate de plata biletului vor fi suportate de către plătitor. În cazul în care, din motive independente de organizator, un participant a plătit și nu poate să ajungă la event, suma nu se returnează

 

START INSCRIERI - 28 FEBRUARIE 2016 – ora 20.00

http://www.overload.com.ro/eveniment-2016/inscrieri/

 

Regulament: http://www.overload.com.ro/regulament/

Web: http://www.overload.com.ro

Facebook: https://www.facebook.com/Overload-airsoft-milsim-EVENT-695443850573787/?ref=hl

Share this post


Link to post
Share on other sites

startul inscrierilor coincide cu inceputul primei perioade de plata?

banuiesc ca da, dar mai bine sa fiu sigur....

Share this post


Link to post
Share on other sites
startul inscrierilor coincide cu inceputul primei perioade de plata?

 

Corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
startul inscrierilor coincide cu inceputul primei perioade de plata?

banuiesc ca da, dar mai bine sa fiu sigur....

 

se pot face platii pentru mai multi jucatori odata?

procedura este corecta asa:

- se face plata

- se scaneaza chitanta

- se trimite mail detaliat pentru cine s-a facut plata, cu eventualele plati suplimentare pentru dog-tag, patch etc., cu atasarea chitantei scanate

 

Preturi pentru patch, dog-tag si tricou...?????

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare;

 

In modul APC, ocupanti masini pot deshide larg usile si angaja din spatele acestora (in masina se afla 3 pasageri si soferul)?

In cazul in care se poate, usa de la sofer trebuie sa fie si ea deschisa sau poate ramane inchisa?

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

In modul APC ocupantii nu pot deschide usile si sa angajeze din spatele acestora.

Masinile APC sunt folosite pentru transportul trupelor. Usile se deschid in momentul in care trupele urca/coboara in/din masina dupa care se inchid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci:

- se deshid usile, se coboara, angajeaza si apoi se urca in masina

- se finalizeaza atacul, se urca in masina si la treaba

 

o masina poate fi si apc si hummer (in functie de situatie)?

 

apc-ul poate fi folosit pe post de spooter (la marcarea inamicilor si indicarea pozitiei acestora)?

 

cam atat, pe moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o masina poate fi si apc si hummer (in functie de situatie)?

NU. Modul de utilizare al masinii se alege inainte de joc

apc-ul poate fi folosit pe post de spooter (la marcarea inamicilor si indicarea pozitiei acestora)?

DA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai naspa inscriere de pana acum. In primele 2 minute a dat eroare dupa care apar ca numarul 80-90 pe lista. Si jucatori dublati la greu. Aveti o bulina neagra pana aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

e doar un server bulversat, normal de altfel

acu na, listele spun totul

toti s-au inscris in 2 ore

 

sa vedem de aici incolo

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cea mai naspa inscriere de pana acum. In primele 2 minute a dat eroare dupa care apar ca numarul 80-90 pe lista. Si jucatori dublati la greu. Aveti o bulina neagra pana aici

 

Am avut niste probleme cu hostingul, incercam sa le rezolvam. La website nou, probleme noi

 

Acum lucram la perierea listelor si la fixarea glitch-urilor ramase.

 

Ne cerem scuze pentru experientele neplacute cauzate de procesul de inscriere, au fost niste lectii care au trebuit invatate the hard way.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAt7R2r.jpg

 

.. and counting.

 

Aceasta este situația actuală, 29 Februarie la ora 11:00 AM. 15 ore de la deschiderea înscrierilor.

Un număr care ne-a copleșit, la propriu și la figurat. Și vă mulțumim pentru asta. Ne arată că OVERLOAD este în continuare un event iubit și așteptat.

 

Acum partea mai puțin plăcută a lucrurilor și anume problemele întâlnite de o parte din voi, la înregistrare. În cifre, situația a arătat cam așa:

 

Ora 20:00, start înscrieri. Un vârf de 1,446 pageviews pe minut care s-a dovedit puțin cam mult atât pentru software-ul pe care ruleaza website-ul cât și pentru hosting. Urmează 3 minute în care serverul este blocat.

20:03, sistemul își revine. Fluxul inițial are o medie de 11 înscrieri pe minut, cel puțin așa ne arată datele înregistrate.

20:12, depășim cifra de 100 înscriși.

20:28, compania de hosting suspendă serviciile de email, suspectând spam din partea noastră. Motivul, după cum v-ați dat seama, este ritmul și cantitatea de corespondență electronică trimisă atât către cei care se înregistrează cât și către procesatorii noștri. Formularul de contact începe să dea erori: emailul de confirmare nu se mai trimite, dar datele introduse se salvează în database-ul configurat ca failsafe. Echipa OVERLOAD intră în mod de damage control. Încep să apară înregistrările duplicat, din cauza utilizatorilor care încearcă în mod repetat să se înregistreze.

22:28, dupa exact 2 ore, compania de hosting reactivează serviciile de poștă electronică, în urma unui schimb de emailuri cu echipa OVERLOAD. În paralel, reușim să configurăm o soluție de email alternativă. Lucrurile încep să revină la normal. Inițiem perierea listelor de înscriși.

 

După cum vedeți, nu e ușor. Da, am facut greșeli și am învățat din asta. Încă o dată, vă mulțumim pentru răbdare și vă invităm să vă verificați prezența pe lista de înscriși, corectitudinea datelor înscrise și să ne semnalați orice greșeli întâlniți. Ne vom strădui să le corectăm în cel mai scurt timp posibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut prima plata pentru echipa PACT, transa I

am trimis mailul cu chitanta scanata si detaliile legate de ce au vrut jucatorii in plus

nu am putut selecta la ATM-ul ING banca "ING Bank Sibiu" avand automat setat "ING Bank Bucuresti Centrala" - mi s-a confirmat ca nu este o problema cat timp contul e bun

astept confirmarea

multumesc si bafta in continuare

Share this post


Link to post
Share on other sites
SCHIMBĂRI DRESSCODE

Am eliminat condițiile vestimentare. Departajarea facțiunilor se face cu banderole furnizate la check-in.

 

Explicati, va rog, care este cauza acestei schimbari. Detaliati care sunt modificarile asteptate in urma eliminarii conditiilor vestimentare. Cum vor fi acestea resimtire de factiuni? Dar de indivizi?

Evenimentul din 2015 a fost resimtit de multi ca un joc duminical cu un numar crescut de participanti. Considerati ca eliminarea minimei exigente impusa de o palarie/ casca etc va conduce catre diferente considerabile (in bine) fara de evenimentul anterior?

 

Astept cu interes raspunsurile dumneavoastra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
am facut prima plata pentru echipa PACT, transa I

am trimis mailul cu chitanta scanata si detaliile legate de ce au vrut jucatorii in plus

nu am putut selecta la ATM-ul ING banca "ING Bank Sibiu" avand automat setat "ING Bank Bucuresti Centrala" - mi s-a confirmat ca nu este o problema cat timp contul e bun

astept confirmarea

multumesc si bafta in continuare

 

 

Este in ordine atata vreme cat contul este bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SCHIMBĂRI DRESSCODE

Am eliminat condițiile vestimentare. Departajarea facțiunilor se face cu banderole furnizate la check-in.

 

Explicati, va rog, care este cauza acestei schimbari. Detaliati care sunt modificarile asteptate in urma eliminarii conditiilor vestimentare. Cum vor fi acestea resimtire de factiuni? Dar de indivizi?

Evenimentul din 2015 a fost resimtit de multi ca un joc duminical cu un numar crescut de participanti. Considerati ca eliminarea minimei exigente impusa de o palarie/ casca etc va conduce catre diferente considerabile (in bine) fara de evenimentul anterior?

 

Astept cu interes raspunsurile dumneavoastra.

 

Acesta este un post foarte lung. Dar va fi si singurul pe acest subiect. Eventual il preluam si pe facebook, dar nu dezbatem nimic cu nimeni. Rolul sau este explicativ, ca sa transmitem pozitionarea noastra fata de acest subiect.

 

"Cauza" este... mai multe. Ne e greu sa gestionam un eveniment de cca. 500 oameni, in crestere constanta de cca. 40% pe an, fundamentandu-ne deciziile pe 1 (una, o) cauza.

Facem aceasta precizare si ne oprim aici cu discutia, ea fiind interminabila.

 

O buna parte dintre organizatorii OVERLOAD (nu toti, nota bene) sunt de parere ca dresscode-ul si milsim-ul sunt chestiuni din povesti diferite. Daca tintesc spre milsim, sunt ridicol sa sustin dresscode cromatic - in orice teatru de operatiuni, toate fortele vor incerca sa speculeze conditiile mediului respectiv, nu merge nimeni in woodland, DPM sau flecktarn in desert. Daca vreau sa castig, imi voi folosi toate resursele, nu renunt la casti pentru ca inamicul are casti. Daca vreau sa ma apropii de inamic si sa-l tin confuz cat mai mult timp, nu-mi pun banderola colorata ca sa ma recunoasca de la distanta.

Ca sa nu mai pomenesc de infiltrare in uniforme de la prizonieri, inamici morti etc. etc. etc.

 

Insa comunitatea, atat in Romania, cat si in Europa, CERE departajare. Dupa experienta noastra, tot mai multi jucatori renunta treptat la aceasta cerinta, sau isi reduc asteptarile cu privire la anvergura vizibilitatii.

 

Avem 5 ani de experienta proprie de organizare precum si participare la 6 evenimente internationale, la care am umblat cu ochii deschisi si concentrati pe ceea ce putem invata.

Am testat si camo-pattern, si headgear, si combinatii.

Ne-a ramas varianta cu banderole sau cea cu nimic.

Am vazut ca la unii merge cu banderole (de ex. Berget). Pe care si le fac singuri, participantii.

In simularile de antrenament ale armatelor lumii, fara sa fie absolut, se folosesc banderole.

 

Efectele scontate sunt de dezvoltare a jocului spre performanta de a nu mai trage la tinta dupa culori sau casti ci a analiza-judeca-verifica-decide angajarea.

Ca nu va iesi tot timpul bine? Nici pana acum nu s-a evitat friendly fire in proportii satisfacatoare. Avem doua nopti de joc, in care majoritatea covarsitoare a situatiilor face imposibila diferentierea dupa dresscode.

 

Cum se va resimti la nivel de factiune si indivizi? Avem incredere ca va functiona, respectiv ne veti transmite prin formularul de feedback (sper).

O buna parte din "simtire" se face prin aportul fiecaruia dintre noi, cei care participam la joc. La orice joc.

 

Presupunem ca OVERLOAD 2015 a fost un eveniment destul de reusit, avand in vedere primii 100 de inscrisi aseara in 9 minute de uptime si peste 300 in 21 de ore (fara 10 minute, la momentul scrierii acestei fraze).

Consideram ca asteptarea perfectiunii este absurda, dar si ca imbunatatirea elementelor semnalate de voi ca fiind nereusite constituie o datorie.

Si facem asta in fiecare an. Tot anul. De cativa ani de zile incoace.

 

Feedback-ul este in marea lui majoritate pozitiv.

Deci, da, credem ca, in general, airsoftul va avea de castigat daca invatam sa jucam cu banderole. Si poate, mai incolo, fara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ skipper_SB

Esti bun de politician tata, nu ai raspuns la nimic, dar ai spus multe

Nu era mai simplu sa zici ca impunerea unei tinute limiteaza mult numarul concurentilor si creaza confuzii in teren ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Friendly fire se face si cu dress code si fara la greu.

Auzi miscare in boschete ... foc pe el si apoi iese unul de acolo bodoganind ca este cu tine.

 

Eliminam discutie cu sapca si fara sapca, da stai ca eu am caciula cand trebuia casca, da e frig si nu pot casca ca imi ingheata urechile, dar n-am nici casca si ... etc.

 

Este ok cu banderole, dar poate nu le faceti fosforescente.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efectele scontate sunt de dezvoltare a jocului spre performanta de a nu mai trage la tinta dupa culori sau casti ci a analiza-judeca-verifica-decide angajarea.

 

Stii, vorbeam cu cineva recent, ii ziceam ca regret zilele cand se juca cu 130 m/s, med 5 metri. Erai mai atent in cine tragi (ca pe urma ieseai cu ei la bere) si erai mai atent pe unde scoti capu. Era si mai multa adrenalina si mai multa coordonare, ca nimeni nu voia sa il usture. Chestia aia cu analizatu-verificatu-decisu ma duce cu gandu la treaba aia de acum niste ani. Sa dea Domnu sa se intample cum zici, eu chiar mi-as dori asta.

 

Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara dresscode impune mai multa atentie, sa stii mai mereu unde iti sunt camarazii, sa functioneze lanturile de comanda si canalele de comunicatii, ca sa stii pe cine ai in fata, pe flancuri ... etc ...

O sa fie interesant

Foarte dificil o sa fie pt cei care fac de paza noaptea, dar se poate lucra si la asta, fiecare echipa sa isi aduca recuzita, unul doua proiectoare, generator, si atunci o sa fie ziua in baza 24 din 24. Atentie la cei cu care joci, inregistrezi fete, gearul dupa ei ( aici e mai usor ca tuturor ne place sau ne capteaza atentia cate ceva de la alt jucator ), si ce este suspect tratezi cu hotarare

Eu unul abia astept

Cat despre inscrieri, propun organizatorilor sa scoata acele 30 de bilete ca e o discutie care tinde sa depaseasca serialul "Tanar si nelinistit" Iar de suma aceea cumparati alimente pentru un centru de copii, sau ca ajutor pentru cine stie ce fel de cazuri sociale. Iar cei 30 de norocosi sa fie anuntati ca o parte din contravaluarea biletului s-a indreptat catre asemenea caz sau cazuri.

Sa ne vedem sanatosi la Overload.

 

Malva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.