Nikky_Boy

[GM-Resources]Hard Survival Scenario (Full scenario posted)

Recommended Posts

Hard Survival event type.

 

Note:

-Cu text italic vor fi explicatii, recomandari pentru organizatori/GM. Citirea lor de catre restul lumii este optionala dar recomandata.

-De cate ori apare o cifra, (ex: 5 bile, 1 litru de apa, etc), este discutabila. Recomand sa se testeze in prealabil o editie-doua, si apoi valorile sa fie alterate in functie de nevoie.

 

****************************

Obiective de joc:

-Obiectiv 1: Supravietuirea a 72 de ore, preferabil cu cat mai putine "deaths".

-Obiectiv 2: Acumularea de cat mai multe "Artefacte" (descriere mai jos).

 

Caracteristici principale/Disclaimer:

-Periculozitate, dificultate. Resurse foarte limitate. Potential de accidentare fie din cauza terenului, fie din cauza vitezelor relativ mari de pe replici, si MED-ului redus.

-Se recomanda o conditie fizica buna, sau o vointa de fier. O atitudine de supravietuitor si a fi absolut constient ca in caz nefericit se poate suferi de: hipotermie pe timpul noptii, lipsa de apa sau alimente in caz de ghinion, eventuale accidentari din cauza terenului de joc, precum si lovituri dureroase cu potential de sangerare de la angajamente.

-Se recomanda sa nu se circule pe timpul noptii, sau sa se foloseasca lanterna/NV, cu toate consecintele implicate. (Lanterna te face vizibil, un NV de proasta calitate nu iti arata toate pericolele eficient)

-Este de datoria fiecarui jucator sa se protejeze singur, in masura in care o considera necesar!

-Nimeni nu este responsabil de obiectele lasate sau ascunse in teren. Ex: corturi, senzori, drone, bagaje

-Toate obiectele utilizabile in joc vor fi marcate cu stickerul eventului. NU consumati apa/alimente gasite care nu au sticker! NU consumati sticle desfacute si mancare cu ambalaje rupte, chiar daca au stickerul eventului!

 

ACESTA NU ESTE UN EVENIMENT RELAXAT. PERICOLUL, EFORTUL, POSIBILITATEA DE ANGAJAMENT IN SITUATII DISCUTABILE SUNT CAT SE POATE DE REALE!

 

Durata eveniment : 3 zile, fara intrerupere, fara stop joc.

Persoanele ce parasesc din orice motiv terenul de joc pentru a ajunge la parcare/safe zone sunt excluse permanent din joc.

ATENTIE, FOLOSITI OCHELARI DE PROTECTIE COMOZI, II VETI AVEA PE CAP 72 DE ORE. PURTAREA LOR ESTE OBLIGATORIE PE TOATA DURATA EVENTULUI INCLUSIV IN TIMPUL SOMNULUI. FARA EXCEPTII!

 

Tip teren: Urban, preferabil cu padure.

De dimensiuni mari. Orientativ, parcurgerea pe diagonala a terenului in pas de mers normal ar trebui sa dureze minim o ora.

Numarul de jucatori se adapteaza la suprafata terenului. Ideal ar trebui sa pot sa fac terenul pe diagonala fara mari sanse de a vedea pe cineva.

 

Tip replici:

Orice tip. Munitie oribil de limitata. La nivelul "plangi dupa un BB dat aiurea".

-max 130MPS pentru orice AEG. MED: De bun simt, decizia fiecaruia, dar minim 2 metri.

-max 170MPS pentru orice bolt-action. MED: 20 de metri, sau interpretarea airsofterului pentru "20 de metri".

 

-Echipament:

-Obligatoriu: Ochelari de protectie. Bocanci cu talpa groasa.

-Recomandat din tot sufletul: Protectie integrala de fata, sau masca rigida pentru dinti. In cazul unui mediu urban cu tavane joase sau fier beton iesit din tavan, etc, se recomanda si o casca dura.

-Maxim 2 replici principale de orice tip, +sidearm, cu 2 maguri MID/LOWCAP pentru fiecare replica, si bagajele suplimentare limitate la continutul unui 3Day assault pack.

-Obligatoriu o replica de orice tip, de pana 100MPS care sa poata sa fie folosita in conditii de MED ZERO. Si vor exista acele conditii, in mod sigur.

 

-Acceptata folosirea de cort in-game, cu mentiunea ca acel cort va fi FULL IN GAME. Este posibil sa se traga in el, probabil nu va ajunge intreg acasa, si NU reprezinta o zona sigura. Cineva POATE sa intre noaptea in cort pentru un knife kill. In acelasi timp, hey, se poate trezi cu un pistol in nas.

-Acceptata folosirea de grenade tornado, sau mine claymore, sau orice alte dispozitive capcana de airsoft cu functionare pe baza de bile. Bilele folosite (da, cele foarte putine) vor fi cele gasite pe teren, nu bile personale.

-Acceptata folosirea de senzori, alarme cu sunet si lumina, camere, drone, dispozitive de prezenta, si alte echipamente cu urmatoarele amendamente:

---Nimeni nu este responsabil de integritatea echipamentelor. De ex: in drona e posibil sa se traga, chiar daca la briefing se poate cere sa nu se faca asta. Senzorii si camerele se pot muta/pierde/deteriora.

---Nici unul din dispozitivele folosite nu trebuie sa puna in pericol ceilalti jucatori. Ex: nu se folosesc alarme cu declansare prin fir, nu conteaza cat de subtire, deoarece cauzeaza pericol de impiedicare.

---Folosirea de pirotehnice depinde numai de organizatori, iar daca este permisa nu vor avea nici un efect suplimentar. Ex: o petarda NU omoara automat toata lumea dintr-o camera.

Orice tip de dispozitiv suplimentar trebuie prezentat si aprobat de organizatori la check-in/inainte de briefing.

 

Concepte generale:

-Briefingul se va efectua foarte de dimineata.

Recomand sa existe un fel de formular tip "declaratie pe proprie raspundere" care sa fie semnat individual de fiecare jucator, si sa nu fie permis accesul in teren fara semnatura.

-Intrarea in teren se poate face oricand, pe oriunde, dupa briefing. Fiecare jucator va intra singur in teren. Se acorda 1 ora inainte de start joc pentru ca jucatorii sa se familiarizeze un pic cu terenul, sa isi creeze o pozitie strategica, ce poate include plasarea de senzori, baricadarea de cai de acces, culegerea de apa/mancare suplimentara, etc.

-Start joc: Orice persoana care nu este in teren la ora respectiva, nu participa.

-Nu exista arbitri, trustees, organizatori, fotografi, sau persoane cu vesta. Organizatorii vor fi acolo, sa joace, ca si voi, dar vor interveni doar la incalcari oribile ale regulamentului, nu sunt acolo sa faca politie.

-Nu exista factiuni, dar se pot organiza (si rupe) aliante pe loc.

-Este incurajat maxim comportamentul solitar sau in binoame. Grupurile evidente de mai mult de 2 persoane risca sa declanseze Planul B.

 

In teren se intra cu urmatoarele primite de la organizatori:

- 1 baton energizant.

- 0.5 litri de apa

- 25 de BBs

Este interzisa intrarea in teren cu mancare (toate categoriile), apa (suc, energizant, pipi de rechin, etc) , BBs - altele in afara de cele primite.

In teren vor fi ascunse apa, mancare, BBs, unele mai la vedere, altele ascunse bine. Cantitatile (per pachet gasit) vor fi absolut deprimant de mici. Dar per total, vor fi suficiente pentru a mentine jucatorii functionabili.

 

-On death:

Nu este obligatoriu sa se strige nimic. Nu se pune nici un death rag. Se poate striga, misca din maini, -daca se doreste-.

ATENTIE:

-Daca nu ati fost lovit, puteti folosi incertitudinea pentru a face ambuscade, dar in cazul in care nu declarati in nici un fel statusul de mort/viu, in mod sigur sa va asteptati sa soseasca si alte bile "de confirmare". Se va trage repetat, atacatorul va inainta si este posibil sa soseasca o bila foarte de aproape si foarte dureroasa!. Va asumati acest lucru!

-Puteti semnaliza strigand tare "MORT" (sau preferabil "HIT") si ridicand mainile deasupra capului, lasand replica jos. In acest caz sunteti MORT, si orice ambuscada sau pacaleala nu mai este disponibila.

 

Jucatorul mort:

-Se aseaza pe burta, pe vine, adopta un profil cat mai redus pe o raza de 3 metri de locul mortii. Este posibil si chiar recomandat adapostirea dupa un obstacol, iesirea din raza vizuala. Nu se admite fuga la distanta. Indiciu: daca trebuie sa faci mai mult de 3 pasi, deja te-ai dus prea departe.

-Prompt scoate din echipament Apa, mancarea, BBs care nu sunt in maguri, plus 1 ARTEFACT la alegere. si le pune in fata lui. Preferabil pe o bucata de carpa de culoare neutra ce se recomanda sa fie folosita ca saculet de transport consumabile. Acestea pot fi preluate de orice persoana care trece prin zona in cele 30 de minute cat jucatorul este mort.

Abia dupa aceea, porneste un cronometru. Respawn-ul se face la locul decesului, dupa 30 de minute.

Are voie, si chiar e recomandat sa pregateasca replica de foc, sa gaseasca o pozitie avantajoasa in limita de 3 metri de la locul mortii.

Dupa respawn, 30 de secunde este invulnerabil. Poate trage, folosi knife kill, poate indeparta atacatorii.

No spawn camping.

 

ARTEFACTE:

-Diverse obiecte gasite in teren, de asemenea cu stickerul eventului. Toate au valoare egala. La sfarsitul jocului se numara si se face clasamentul.

-Pentru extragerea unor artefacte este posibil sa fie nevoie de scule, gen multitool. Ca un artefact sa fie admis, stickerul trebuie sa fie intact.

-Sunt in siguranta in rucsac, nu se pot captura, mai putin unul, la alegere, care trebuie depus la deces alaturi de alte resurse detinute.

-Artefactele, apa, bilele, mancarea pot fi folosite pentru schimburi intre jucatori. Modul in care se realizeaza schimbul ramane la latitudinea jucatorului. Dar, ca si info, un artefact tinut in rucsac, sau in mana este in siguranta, nu se poate captura..

De aceea se recomanda pentru schimburi sa se foloseasca aceeasi carpa pe care se depun resursele la deces, sau alte metode.

Fiti atenti, este foarte posibli sa fiti impuscati in secunda in care lasati artefactul din mana.

Organizatorii nu recomanda astfel de schimburi, si persoanele implicate isi asuma responsabilitatea pentru survenirea de "accidente nefericite".

 

*******************************

 

[bEGIN GM INFOS]

 

GM Info Stickere:

Exista role de scoci de securitate, stickere care se autodistrug daca se incearca sa se dezlipeasca, nu costa o galagie de bani, si folosirea lor este absolut esentiala, in primul rand pentru a evita glumele idioate - cineva lipeste un sticker pe o sticla de pipi - ,sau eventuale exploituri ale sistemului de artefacte.

 

GM Info MPS/MED:

Necesitatea desfasurarii cu un regulament de foc mai dur a fost dezbatuta si argumentata in posturile de mai jos. Consider in continuare ca atingerile duioase nu fac decat sa dauneze desfasurarii corespunzatoare a evenimentului. Desigur, recomand sa se completeze si sa se editeze caracteristicile din disclaimer dupa nevoi.

 

GM Info Bile/BBs:

Deoarece toata lumea va juca cu bilele evenimentului si nu cu bile personale, recomand ca la statia de chrono, dupa ce se face chrono, la cererea jucatorilor sa li se incarce cate 1 mag pentru fiecare replica cu Event BBs, ca sa poate omul sa isi regleze hop-ul. Daca ii mai si raman ceva din bilele alea, eh, nici o tragedie, cantitatea e mica.

 

GM Info Consumabile:

Minim necesar absolut:

Bile. 0.25 sau 0.28 ar trebui sa fie o medie acceptabila pentru orice replici. In pachete mici.

Apa, in sticle cat mai mici, sigilate.

Mancare, cat mai neperisabila, cu continut mare de energie. Batoane proteinice, tablete de ciocolata si glucoza, alte dulciuri, biscuiti, conserve mici de pateu.

Optionale:

Ocazional si depinzand de finantele evenimentului, elemente premium: Energizante, conserve mari de carne presata, apa la sticle mari, bile grele pentru sniperi, fumigene, baterii AA sau AAA. Un ziar cu stiri din ziua respectiva. MRE. Ciorapi grosi. Pelerine de unica folosinta. Folie termoizolanta. Caciuli. Glow sticks. Sfoara. Duct-tape. Carti de joc. Cutit/furculita/farfurii de unica folosinta. Cutii de fasole. Se pot incalzi la un foc facut din 5 foi A4 si o mana de iarba. And warm beans in the cold night are fucking awesome.

Pagini printate cu un fel de poveste legata de eveniment. Poate exista jucatori care vor sa le colecteze.

Suveniruri ce pot fi luate acasa.

Sincer, eu as incuraja gatitul spre sfarsit, lasand undeva o cratita mica cu rosii, ceapa, conserva cu sos tomat, ciuperci feliate, sare, piper, etc. Si o foaie cu instructiuni . Da, e foarte posibil ca unii sa rada ca retardatii si sa arunce cu rosiile de perete. Daaar. Do the math. Pachetul asta se invarte sub suma de 10 lei cu un pic de skillful shopping. Daca gasitorul nu se baga sa le arunce pe un foc, cel putin o sa molfaie rosii langa un zid murdar.

Pe de alta parte, think of the stories and the morale bonus, daca un tip decide "eh, fuck it" si chiar le pune pe foc.

 

GM info Capturare resurse:

-Ar fi bine sa se puna la dispozitie un metru patrat de panza dintr-o culoare neutra, negru, kaki, sand, etc. Aceasta panza va servi drept saculet de resurse, se poate inoda usor, se poate pune pe jos in fata, cu obiectele capturabile, in caz de deces, etc. Sau sa se ceara prezenta carpei ca si conditie de "intrare pe teren", nu cred ca exista o persoana care sa nu poata sa isi faca rost de 1 metru de carpa/

-Conceptul de lasat resurse la deces. Nu serveste neaparat scopului de a "lovi" jucatorul mort. Oricum, daca matematica se face bine, apa si mancarea vor fi in stomac, si bilele in incarcatoare... sau in stomacul inamicului. Dar, este un bun mecanism de reglare. Daca cineva este si satul, si are si resurse extra, exista potentialul de a le "pasa" mai departe unui nefericit care poate ar avea nevoie.

 

GM Infos Artefacte:

-Artefactele servesc pentru a scoate oamenii din ascunzisuri si a-i forta sa activeze pe teren. Sigur sunt persoane care sunt dispuse sa adune repede 2 litri de apa si 3 batoane de susan si apoi sa se ingroape 72 de ore intr-un colt intunecos. Ei bine, asa vor avea nevoie sa iasa la iveala.

-In mod evident ar fi bine sa existe un teren industrial care sa aiba o mare cantitate de deseuri ce pot fi usor transformate in artefacte. Diverse piese, cabluri inodate, si alte obiecte care sa fie create pe loc, in ziua de dinaintea eventului, in tura de distributie a rezervelor ascunse. Recomandare atentie la aplicarea stickerelor in asa fel incat sa nu poata fi dezlipite si refolosite.

-DESIGUR, vrem sa tinem jucatorul si antrenat, si amuzat, dar si frustrat. In vreme ce multe artifacte vor fi usoare si mici, incat sa poti sa cari lejer 5-10 cu tine, recomand din tot sufletul, din loc in loc, recurgerea la ridicol. Aplicarea stickerului pe obiecte de mari dimensiuni. Gen caramida. Alegerea jucatorului daca vrea sa o care, sau sa riste si sa o ascunda in teren pana aproape de stop joc si sa o fure altcineva.

Pe de alta parte, amuzant, cand mori sa pui ditamai caramida pe carpa alaturi de 5 bile. Persoana care vine la tine si vede artifactul ales sa aiba o reactie de gen "hai coae, serios?"

-Alte artefacte sa fie prinse, legate de copaci sau stalpi cu sarma, in asa fel incat sa necesite un multitool pentru extragere. Daca se poate recurge ocazional si la prinderi cu lant sau surub sau similare, si mai bine. Bonus pentru cel inventiv sau persistent, daca depune efort 15 minute dar ca recompensa are un artefact mic si usor, e perfect!

O metoda usoara ar fi (daca bugetul permite) cumpararea unor lacate de mici dimensiuni si incuierea lor in locuri bine alese. Lacatele rupte (si alte artefacte de gen) sunt admise la numaratoarea finala, atata vreme cat stickerul este intreg.

Alta metoda usoara ar fi legarea unei benzi de sticker pe o creanga serioasa de copac. Persoana care vrea segmentul de artefact, trebuie sa scoata fierastraul de la briceag si sa taie jos sectiunea cu sticker.

Obligatoriu, un artifact sa fie ceva de-a dreptul absurd. Poate exista unul-doi care vor vrea "bragging rights" pentru ca au scos artifactul ALA din zona. De ce sa nu le oferim satisfactia?

Obligatoriu 1-2 artefacte sa fie suluri de hartie igienica. Sigur se va ivi nevoia, sigur va fi cineva care a uitat, sigur va exista cineva care va fi in greaua pozitie de a alege +1punct sau chiloti curati

 

GM Info, Plan B Faction:

Dupa cum v-ati dat seama, jocul se vrea a fi unul cu putine focuri, cu interactiune redusa, tip hide&seek. Aliantele sunt permise, in mod evident, dar cum prevenim stagnarea? Ce se intampla daca o mana de oameni au format o banda oribila si tin jocul blocat?

Relativ simplu. Asa cum am zis, organizatorii vor fi in teren, jucand. In cazul in care identifica astfel de problema, se poate recurge la "Factiunea Plan B."

 

Descriere:

O mana de jucatori plictisiti. Ajung cu 24 de ore mai tarziu de inceperea jocului. Sunt inarmati pana in dinti. Nu au limita de BBs. Au medic. Ideal ar fi sa aibe cel putin un SAW. O masina de tip in-game ar absolut superb. Ideal sa aibe sirena, claxon, portavoce sau alte dispozitive prin care sa isi anunte prezenta.

Nu este nimic balansat aici, Plan B trebuie sa aibe abilitatea sa intre in teren si sa rastoarne orice situatie, sunt organ de echilibrare, si de "animare" a jocului.

 

Activitate generala:

Stau in off-game si fac gratare. Odata la 3-4 ore intra in teren, isi anunta prezenta, trag in oricine nu s-a ascuns, creeaza haos, dau motive jucatorilor sa se bage in colturi intunecate. In general vor urma drumuri principale si vor evita sa haituiasca jucatorii agresiv, dar exista si exceptii.

 

La cererea unui organizator din teren, daca stagneaza jocul, intra in teren pentru o excursie mai lunga. Identifica zona cu problema, pacifica tot. Au voie sa ia de la jucatori resurse, dar cu bun simt, numai daca se observa ca cineva are prea mult. Se recomanda ca resursele luate sa fie lasate tot in teren undeva.

La nevoie iau jucatori "morti" si ii relocheaza, ii muta sub escorta in alte zone din teren.

La nevoie, daca s-a semnalat o lipsa mare de consumabile pot sa aduca in teren, dar jucatorii si desfasurarea jocului nu trebuie sa se bazeze pe asta. Oricum, trebuie sa reprezinte un paradox, si o tentatie. Jucatorii vor trebui sa se fereasca pentru a nu fi impuscati, dar totusi sa stea pe aproape in cazul in care sunt lasate consumabile.

 

De asemenea curajul ar putea sa fie recompensat. in principiu vorbim de un sniper foarte bine amplasat care a reusit sa loveasca pe unul din Plan B, dar fara sa fie omorat la randul lor. Actiunile sinucigase nu primesc nimic, ba mai si risca sa ramana fara consumabile.

In aceste cazuri, in locul in care a fost lovit Plan B se poate lasa o punga mai mare de BBs, un bidon de apa, sau ceva similar.

 

In cazuri de spargere de coalitii mari, Ex: 10 persoane au format o grupare de banditi care omoara tot ce misca, Plan B pot recurge la confiscarea de artefacte ca masura de pedeapsa, inclusiv cele aflate in rucsaci. Dar asta se va pastra numai ca masura de maxima pedeapsa, folosibila doar in cazuri grave.

 

Nu se doreste o factiune de militari care sa fie cunoscuti ca lasa lumea in curul gol.

Repet, sunt un organism de control si echilibrare.

 

 

GM Info. OPTIONAL. ROLE CARDS

 

La inceputul eventului se publica un numar de "Carduri de personaj". Jucatorii care aplica pentru carduri, la inscriere, trebuie sa scrie o descriere, un BIO in care se justifica de ce aplica. Cardurile sunt unice si ar trebui sa adauge avantaje minore, dar care nu rastoarna sistemul de echilibru. De asemenea frumos ar fi ca aceste carduri sa si existe in varianta reala, fizica, laminata, care sa se inmaneze jucatorului la inceput, ca mic suvenir.

 

Exemplu:

 

THIRSTY:

You begin the game with an extra 0.5 liters of water.

 

Aplicatie Bio:

Hi, My name is John, I want the THIRSTY card. Ever since I was a kid, my father used to take me on long trips through the desert. Due to lack of water I have developed a sixth sense that allows me to locate the precious liquid better than other humans.

 

Mai jos aveti sugestii de carduri posibile:

 

COWBOY

You may enter the Zone with one extra side-arm.

KABOOM

You enter the Zone with 3 noise making firecrackers provided by GMs.

THIRSTY

You enter the zone with extra 0.5 liters of water.

GURMAND

You enter the zone with one extra food item.

GUN NUT

You enter the zone with one extra primary weapon

ARMORER

You enter the zone with one extra magazine for one of your weapons of choice.

SURVIVALIST

You enter the zone with a small package of little nothings that may just save your life. (Provided by GMs), String, duct tape, safety pins, chalk, etc.

BEEN HERE BEFORE

You enter the zone with one artifact

 

 

Cuvant de sfarsit:

Inteleg grija pentru jucator, dar daca la sfarsitul jocului toata lumea e satula, odihnita, uscata, a sprayat cu multe bile si fiecare are peste 10 artifacte in rucsac, nu a iesit bine!

[END GM INFOS]

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim Nikky, chiar ma gandeam cat o sa iti ia pana iti asterni aici ideile...

 

Cosmo a mai dezvoltat ceva pe linia asta. Poate ajuta si el la dezvoltarea subiectului.

 

L.E. Eu as organiza asa ceva oricand. Marea problema care o vad este terenul. O locatie urbana care sa o parcurgi in minim 1 ora inseamna ceva care se intinde pe 5 km cel putin. Nu cred ca gasim asa ceva in Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, stiu de Cosmo, tot despre ideea asta era vorba, discutasem indelung la un moment dat.

 

 

E posibil sa existe locatie la noi in tara, ba poate chiar mai mare decat credem, dar in mod sigur e la pula'n praznic. Sigur exista tabere abandonate, la un moment dat se tot vorbea la stiri despre localitati afiliate Petrosaniului, unde oamenii au vandut apartamente pe o lada de bere cand au plecat.

In plus, cam odata pe an avem la Protv o stire gen "satul cu un singur locuitor".

Si eu am vazut pe net un articol despre o statiune turistica abandonata, pe malul unui lac, nu mai stiu unde, my brain is failing, dar o gasesc din nou.

 

Problemele de baza sunt altele. Ar fi nevoie de cineva cu niste timp liber, niste fonduri, si eventual si niste relatii pe undeva, persoana care sa fie dispusa sa scufunde niste time&cash intr-un proiect facut pentru distractia a 20 de turbati.

Si e cam greu de intrunit toate aceste cerinte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce alte reguli de med si nu cele de la iepuras?

Si incarcatoarele banuiesc ca vor fi low cap de 30 bb nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce low cap? daca omul vrea sa zornaie noaptea prin padure cu cele 30 de boabe intr-un highcap, de ce nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowcap, preferabil, sau midcap acolo unde nu se poate. Din simplul motiv tehnic, un highcap are nevoie de minim o coloana de 20 de bbs ca sa traga.

Da, stiu ca unele miduri pot sa tina toata rezerva de bbs pe care o poate avea un individ. It's ok, se mai poate ajusta din reguli. Am postat un "teaser", am insa in cap tot dosarul evenimentului in detaliu, la un moment dat il postez. Acolo am reguli anti-exploituri posibile, balancing, etc.

 

 

Cat despre "de ce nu sad bunneh":

 

Pentru ca eu il consider un regulament mult prea moale. Da, e bun pentru jocuri de duminica, cu multi incepatori, cu oameni cu diverse nivele de implicare, samd.

 

Pe de alta parte priveste varianta mea de hunger games.

Intri intr-un teren ostil, accidentat, unde vei petrece 72 de ore. Vei suferi de sete, de foame, noaptea de frig. Exista real pericol de accidentare ca la orice teren urban, si hai sa nu ne ascundem, daca esti idiot, si nu folosesti rationament de baza, insisti sa mergi noaptea fara lanterna si prin locuri neexplorate in prealabil ziua....risti sa crapi.

 

Esti la curent cu toate astea, te-ai inscris la genul asta de eveniment, ai semnat fitzuica cu proprie raspundere, stii ca probabil o sa iti scrantesti o glezna sau iti spargi capul, si aproape sigur vei iesi julit de pe teren.... esti dispus la toate astea.... si te ingrijorezi ca iti iei niste bile care fac bubitza?

 

Sincer ma gandeam sa reduc med-ul de la AEG la "o lungime de mana".

Alegerea nu este facuta intamplator, vine dupa ani de joc si gandire.

 

Rationamentul:

Datorita numarului foarte limitat de munitie, angajamentele vor avea caracter de ambuscada si shoturi de oportunitate de la distanta mare.

In concluzie, este in avantajul desfasurarii jocului sa existe hit-uri sigure pe tinta. Cand ai un tip care se deplaseaza prin boscheti, nu iti permiti sa il sprayezi cu rafale lungi, ca sa fii sigur ca frunzele nu ti-au deviat bila.

 

Exemplu:

Esti ud, zaci in noroi de 4 ore, ai furnici in cur si nu ai mancat de ieri. Prin fata ta trece un tip. Tragi spre el ultima ta bila. Deoarece ai o pushcatoare cu 100mps, si el e la distanta, tipul nu o simte. Honest to fucking God, nu e nemuritor. Dar se deplasa prin boscheti, se lovea de crengute, e obosit si poate mai insetat ca tine.

Fie taci din gura si simti ca ai stat in noroi degeaba, sau te ridici si incepi cu clasicul "prietene, te-am lovit" care opreste jocul, strica atmosfera, el nu e convins, tu esti suparat, se duce pe pula toata dorinta de joc.

Sau iti aude gearboxul, si fiindca nu se stie lovit, trage el in tine. Even worse.

 

Sau.... ii pleznesti una sec de nicaieri, cu 130. Dupa ce isi baga scurt pula, stie ca e mort, adauga vanataia proaspata la cele 99 de ciupituri de tantari, julitura din cot, lovitura din genunchi si pizda din cap care si-a facut-o noaptea trecuta intr-un fier beton. Lui ii trece repede, ca e barbat, tu esti fericit ca ai facut un kill cu ultima bila, fara nelamuriri, rezolvat rapid si eficient.

 

 

 

Nota de final:

Imi pare rau. Pe vremea mea jucam CQB la fabrica in excelenta companie a echipei HAT, cu 140, fara MED. Guess what, nu prea existau nemuritori, si nici discutii inutile pe teren, jocurile mergeau ca unse.

Magistralul Cinefilul avea o vorba. "Nu te protejez eu, e de datoria fiecaruia sa se protejeze cat de bine vrea."

 

Raman mare fan al acestui stil de joc, si imi este dor de el. Ce se joaca acum, mi se pare panselutzeala cronica, dar inteleg. Nu toata lumea e dispusa sa joace la modul acesta, si e ok. Respect alegerea si regulamentele fiecaruia.

 

Conceptul acesta nu este pentru un joc "casual", sad bunneh nu isi are locul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super meseriaș tot, poate poate in timp se reușește ceva ...

Eu am o singura sugestie: fie rație inițială mai mare de apa, fie separată resursa de apa de restul si făcută mai vizibila.

Motiv: lipsa de apa e destul de periculoasa + ca marea majoritate acorda atenție prea putina acestui aspect la început dar dupa câteva ore poate deveni major pentru ei (dar mai ales pt. joc daca-s multi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Exemplu de actiune:

Gigel sta in cur, cu mancare si apa in fata lui. Arata trist. Si mort. Se uita obsesiv la ceas.

Ionel trece si el prin zona. Ii e cam sete. Se uita la Gigel. Il intreaba "cat mai ai bah?". Gigel, evident, nu raspunde, ca doar e mort. Ionel inghite in sec. Apa aia arata bine a dracu'. Se apropie precaut, cu arma ridicata, poate Gigel are un prieten in boschet.

Cand Ionel ajunge in dreptul apei, Gigel il impusca foarte calm. Gigel nici macar nu era mort. Sau trecusera deja 32 de minute. Asta-i viata, grea da' trece. Acu' Gigel are si apa, si mancarea, si boabele lu' Ionel.

Ionel e mai inteligent acu'.

.

 

Asta e in filme... In realitate Ionel ii trage o bila lui Georgel. Asta striga cat il tine gura ca de ce pula lui a mai tras ca el era mort... Iese o balacareala mare si faina, as usual. )))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rocco: De acord. Bineinteles ca recomand ca initial sa se faca una-doua sesiuni de test ale jocului unde lumea sa poata da telefon organizatorului "nu am gasit suficienta apa, mancare" si sa se compenseze aducand pe teren.In plus e foarte usor ca in etapa de organizare pre-event, sticlele de apa sa se dispuna mai vizibil decat restul lucrurilor.

 

Revin cu un detaliu. Obiectele consumabile ascunse vor fi marcate obligatoriu cu un event sticker si jucatorii avertizati sa nu consume nimic fara sticker. Sa nu te trezesti ca cineva a baut o sticla de verde de paris care zacea in teren de 15 ani.

 

@Stress

Sper ca toti cititorii realizeaza ca nu discut de un event cu participare libera. Ideal se va face o selectie si oamenii invitati pe principiul "il stiu de 5 ani, a venit la alte jocuri organizate de mine, omu' e ok"

In plus, la briefing se va specifica foarte clar ca datorita lipsei carpei mortului, situatiilor de "pacaleala" si urlatului de hit/mort optional, se vor lua bile in conditii de status neclar

Daca dupa toate astea, inca iese genul mentionat de discutie, e failul organizatorului; persoana respectiva nu avea ve cauta pe teren.

 

****

My friends, va inteleg ingrijorarile, si legate de med, si legate de discutiile potentiale. Pe de alta parte, daca nu umbli la nici un concept, nu faci selectie de jucatori, pastrezi si deathrag si viteze ultra-safe, dai si apa si mancare si cafea si sandwitch si curve, maresti si cantitatea de bile "ca sa va simteti bine" o sa iasa o alta miutza de weekend, si cu toate astea tot o sa fie unii cu gura mare si pe teren si pe forum.

 

Ocazional e bine sa faci parte dintr-un joc ce la prima vedere e greu cu spume unde ca jucator iti injuri ideea de a participa, dar odata ajuns acasa si facut un dus cald realizezi cam din ce lucru ai facut parte, si ai chestii de povestit multi ani de zile.

 

Sau, daca iti place sa fii ultra safe, nu spargi nici un tipar. Faci un joc clasic de capture the flag, doar ca de data asta steagul nu e o vesta verde, e una rosie, si asta e, ne vedem si data viitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa dezvoltam conceptul si daca sunt minim 20 de supravietuirori ii dam drumul.

Am mai facut asa ceva insa la o scara mai mica si se pare ca au aparut si niste locatii extrem de interesante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cam de ceva luni incoace, e singurul subiect interesant cu I (de la Interesant) cat casa.

La fel sustin ideea de apa suficienta, cu aia e singura belea; restul superb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voi arunca in joc o idee care ma roade de ani de zile, dar nu s-a materializat din:

-Lipsa unui teren corespunzator.

E rezolvata treaba ... ceva mai mult decat iti poti inchipui ...

 

Marea problema care o vad este terenul. O locatie urbana care sa o parcurgi in minim 1 ora inseamna ceva care se intinde pe 5 km cel putin. Nu cred ca gasim asa ceva in Romania.
O a vezi tu maine ca "marea ta problema ... pe care o vezi ... s-a transformat in marele teren al visurilor tale".

Facem eventul la Fagaras. Dupa jocul de maine cu Sektion 9 voi posta: poze, film locatie, harta locatie, suprafete, arhitectura, filmare panoramica de la 100 m inaltime, etc. Vreau sa facem eventul si vreau sa il joc efectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin si eu, sa pun o intrebare dupa care sa spuneti "Hmda, ce putea sa zica Dumitru?"

 

Care este obiectivul? Cum se castiga? Cine castiga? Adicatelea, oamenii aia trebuie sa fie manati de ceva ca sa stea in teren atatea ore in conditii nashparlii.

 

---

 

BTW, Awesome rules overall

Share this post


Link to post
Share on other sites

avem zona... las lui Bullet placerea de a va excita cu info

am jucat azi acolo si zic ca 20-40 de supravietuitori isi pot face linistiti de cap + marele avantaj ca e inconjurata cu gard de beton, deci nu se pune problema sa iesi din perimetru accidental.

 

ca perioada, daca e sa il facem pe 2-3 zile si sa stam si noaptea, mai repede de Mai, nu as recomanda. Pana atunci hai sa punem la punct detaliile privind mecanica de joc si sa vedem cine ar fi atras de asa ceva. Ideal e sa fim macar 20 supravietuitori, altfel nu are sens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce mi-am sters balele de vreo 12-14 ori, cititnd conceptul, zic un mare BRAVO.

si astept cu interes, implementarea lui, va rog sa ma luati in calcul si pe mine pt acest proiect nu numa cu participarea ci si cu eventualele manute de ajutor,pe ici colo, un baner, un steag, o sticla de apa samd.

 

am obs ca una din probleme este cea de buget, trebuie facut un estimat de costuri si sunt convins ca il putem imparti intre doritori.

 

inca o data BRAVOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna super fain. Si eu m-as baga la tipul asta de survival, cu amendamentul lui Kuminte. Un pic mai multa apa, restul e excelent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit, ce chestie faina...

ma bag clar in asta....

in "dezatentia" mea nu stiu cum drequ' nu vazui mai devreme asta

cu terenul se rezolva, totul depinde de nr. de jucatori

la pitesti exista un teren, pretabil la 20 jucatori, poate mai putini (sa zicem 15)

ma gandisem la asa ceva, sub licenta Stalker, aici la noi (stadiul de proiect, just....)

 

mdea, talharii, capcane, morti nemorti, noooo med (aici nu cred ca sunt probleme - cei cativa care vor intra pe teren sunt pe spranceana, din instict scoti pistolul in 1 m, zic.....), zone radioactive, noroi, dormit la copac ehe.....

 

detaliez ce aveam odata scris (cat fisierul.....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu m-as baga la asa ceva. Si daca tot se doreste un mix intre Hunger Games si Day-Z, ar fi fain daca nu am intra nici cu replici pe teren. Si sa se faca drop-in la anumite ore si locatii (bineinteles, stiute dinainte) cu replici din ce in ce mai performante, de genul: 1. pistol, 2. shotgun, 3. sniper, 4. AEG/GBB, 5. SAW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now