alecu

Regulamentele vs Cocalari

Recommended Posts

Nimeni nu citeste regulamentele pt ca sunt stufoase, chiar si jumate de A4

Se da urmatoarea situatie:

- organizez jocuri

- simplific regulamentul

- trecem in regulament nu e voie cu lasere.

- vine cocalaru cu laseru vede

- imi fute ochiul stang

- dupa aproape un an inca am probleme sa vad cu ochiul stang

LE: si acum el cu tovarasii lui au tupeu sa zica ca vor si ei la jocurile noastre.

E nasol. Dupa parerea mea laserele, bilele de sticla/otel si pirotehnicele trebuie specificate clar, la fiecare briefing. Inca sunt incepatori care n-au idee cum se joaca si nu citesc nimic inainte, vin cu replica de pe ocazii...

Atentie: omu i am zis la briefing, si de 3 ori ne a pus laseru in ochi la joc, a treia oara l am trimis acasa, prea tarziu pt ochi

@alecu: Din pacate prostia omeneasca nu poate fi corectata, ci doar indepartata. Verifica-i pe toti la briefing si daca e vreunul cu laser ori il da jos si il lasa la masina (sa nu poata sa-l puna la loc in timpul jocului) ori pleaca direct acasa.

@Cracker: 5 ani de puscarie mi se pare exagerat, nu degeaba Californiei i se spune Commiefornia in US. Eu i-as fi lasat doar amenda aia de 250K.

dud, clar că n-ai citit știrea. 5 ani de bulău pentru "aiming a laser pointer at an aircraft". Ceea ce e nasolul nasolurilor, pentru că dacă îi fuți ochii pilotului pe final approach

1. ăla poate trosni avionul original Benson... cu pasageri cu tot; sau

2. chiar dacă nu trosnește avionul își cam trosnește cariera. Care costă muuuultișor. Adică pilotul face în 2 ani suma amenzii ăleia, deci nu-l văd pe muțufan plătind salariile piloților pentru tot restul carierei lor oficiale.

Deci 5 ani de bulău nu sunt deloc exagerat, ba poate chiar prea puțin. Eu vreau ca piloții să fie în deplină siguranță, nu la cheremu' tuturor cocalarilor (din orice țară, fenomenul nu are granițe) pentru că vreau s-ajung acasă întreg. Și tu știi cât timp petrec eu în avioane...