Sign in to follow this  
Light

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ II - Op.LONE WOLF - airsoft community free event

Recommended Posts

Dragi prieteni ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ALLIANCE powered by MONSTER ENERGY ROMANIA

va invita la al II-lea joc din seria MOLON LABE by M.A.T. airsoft community free event! (Teams ONLY!)

 

 

 

 

 

MOLON LABE II - Op.LONE WOLF

31 MAI 2015

 

 

Banner.jpg

 

 

https://www.facebook.com/events/1564160590515239/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aici foto de la primul event> http://www.maniacsairsoftteam.ro/index.php/foto?id=53

M.L.A. Crew

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rangers 4+5 buc

 

Rebeli PKT ca si data trecuta da? dresscode identic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi prieteni, pentru ca ne-ati intrebat de scenariu, va oferim un scurt brief despre principalele factiuni ale eventului nostru:

 

 

 

Factiunile le cunoasteti din eventul anterior pentru ca povestea continua.....

 

G8TF – Grupul 8 Task Force

Au desfasurat misiuni de cercetare - supraveghere in teritoriu si apoi au executat cu succes raiduri de control al minei si al laboratorului de droguri,

Au identificat si securizat posibilele drumuri secundare de interes operativ, a identificat si asaltat cu succes tabara adversa

Au instalat si mentinut cu greu zona de operatii avansata (FOB) Dar prin instalarea FOB-ului productia de diamante a fost blocata si odata cu aceasta si sursa principala de venituri a PKT

Au mentinut deschise spitalele de campanie (H) pentru a mari zona de influenta si control.

 

Au intrat in afaceri cu primarul satului si au invatat cum sa faca bani din protectia lui - LARP

Desi au protejat bine si populatia civila, pe final de joc, sub presiunea inamicului dar si datorita pierderilor mari, si a jocului dublu al primarului corupt au pierdut controlul asupra SATULUI!!!

Liderul factiunii a fost asasinat de criminali platiti ceea ce a demoralizat trupele.

NU au reusit sa identifice si sa eliminare liderul PKT! Poate acum o vor face acum...

 

 

 

 

 

 

PKT – Pakol tribes

Au asaltat spitalele de campanie (H) ale armatei pentru a mari zona de influenta si control.

In baza informatiilor obtinute au organizat si executat raiduri si atacuri ale bazelor G8TF inclusiv Satul/ FOB/ spitalul G8TF . Au organizat ambuscade ale patrulelor armatei

 

Au atacat si convertit SATUL!

Au atacat si incercat sa distruga FOB-ul inamic si punctele de control ale G8TF!

Au angajat pe moloni (banii eventului) factiunea de PMC alaturi de ei pentru asalt asupra fortelor adverse -

Au intrat in afaceri cu Outlaw si au invatat cum sa faca trafic cu droguri - LARP

Au reusit sa se infiltreze in teritoriul controlat de G8TF dar nu au putut instala /plasa IED-uri...

Au ucis pilotul cazut si au recuperat lingoul de aur pe care il transporta.

 

 

 

 

 

 

SITUATIA in game acum pentru MOLON LABE II :

 

G8TF - Au primit un nou comandat si intariri masive in baza principala si FOB. Noul comandat doreste cu ardoare sa isi reexercite influenta si controlul asupra teritoriului pierdut. FOB-ul a fost consolidat si a primit un nou turn de transmisiuni pentru imbunatatirea semnificativa a comunincarii operative. Obiectivul principal declarat al G8TF fiind recuperarea satului, neutralizarea elementelor ostile si recastigarea populatiei civile. Sunt dispusi sa plateasca f.bine orice sprijin din partea acesteia...

 

PKT - Desi au fost mai putini vor incepe noul game cu un avantaj strategic – detin controlul satului iar populatia civila a fost convertita si le asigura sprijin....dar au pierdut controlul asupra minei de diamante. Dar oare pentru cat timp??...

PKT isi exercita puternic influenta in randurile populatiei civile . Aceasta a inceput sa manifeste elemente de rebeliune impotriva G8TF pe fondul coruptiei generalizate. Un nou lider isi face simtita prezenta..

 

OWT - in zona a inceput sa isi desfasoare activitatea o puternica grupare criminala care profita de pe urma conflictului pentru asi maximiza veniturile. Assasini platiti umbla liber pe teren si isi manifesta disponibilitatea pentru afaceri murdare..

 

CVL - lipsiti de aparare incearca sa isi duca viata zi cu zi, descurcandu.se cum pot ...cunostintele lor medicale ii ajuta sa isi hraneasca familiile lucrand ca medici combatanti alaturi de cei care platesc mai mult. Serviciile lor insa nu au facut decat sa amplifice violentele si sa mentina starea de conflict. Acesta este impasul in care isi cresc copii....

 

PMC - mercenarii nu puteau lipsi de pe un teren fertil castigurilor foarte bune venite din serviciile oferite partilor combatante...

 

 

Oare ce se va intampla in continuare?!?....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rangers 4+5 buc

de unde avem bre noi 9 insi ca nu suntem atatia cred ca a vrut sa zica 4 maxim 5....si da la rebeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

FACTIUNEA 2 - “INSURGENTII” - Pakol Tribes - PKT

 

Un leader zonal puternic, a reusit unirea mai multor triburi, acestia fiind calauziti de idea principala de afirmare ca entitate statala. Au o structura politica dificil de inteles, bazata pe forta bruta, fiind inconjurati de o secretomanie excesiva, ca forma proprie de protectie in fata celorlalte natiuni. Din acest motiv, leaderul de facto nici macar nu este cunoscut.

 

Obiectivele PKT:

-convertirea la religia lor a cat mai multor locuitori ai satelor din zona de operare controlata, folosind preponderent mijloace bazate pe forta, in vederea obtinerii suportului localnicilor in razboiul cu care il duc cu celelalte natiuni.

-cucerire si pastrarea / apararea minelor de diamante si pietre pretioase

-folosirea civililor ca forta de munca in aceste mine si transport a materialelor pretioase pe teren.

 

Tipuri de uniforme:

Organizatorii au in vedere, dupa cum deja probabil ca v-ati obisnuit, impunerea si respectarea in cadrul evenimentelor “M.L.” a dress code-ului. Astfel, pentru fluidizare si o dinamica mai bune, dar mai ales pentru un control eficient al jocului in sine, va rugam ca jucatorii din cadrul PKT sa fie imbracati cat mai aproape de costumatia unor talibani sau insurgenti. Radicali ( verde, maron, , shemagh – ul fiind insa piesa de rezistenta si de recunoastere pe teren, purtarea acestuia fiind obligatorie. Pakol-ul, in cazul in care il detineti, poate fi o optiune. ( bandanna de asemenea ) functie de temperature.

Pot fi folosite diferite mixuri de camuflaj, dar nu uniforme complete. Se pot folosi veste tactice peste costumatie.

 

Armament:

Toate tipurile de replici (Full range of small arms, assault rifles, support weapons, sniper rifles, mines and anti-tank weapons). Vehiculele pot fi oprite si ”anihilate” prin utilizarea fumigenelor in proximitatea lor..

 

Tipul jocului : Ofensiv 60 % - Defensive 40%.

 

Jucatorii trebuie sa aiba o forma fizica buna, necesara indeplinirii misiunilor si a pastrarii dinamismului jocului. Jocul acestei factiuni este preponderant ofensiv, bazandu-se pe multiple misiuni de asalt in vederea cuceririi de obiective, ce ar aduce surplus de resurse ( bani – moloni ).

Ei trebuie sa se orienteze in teren, manifestand permanenta “supunere” fata de leader sau locotenentii acestuia.

 

Dotari:

Aceasta factiune va dispune de o singura baza centrala de unde va putea controla buna desfasurare a misiunilor , la inceput de joc vor avea satul si resursele acestuia, dar vor trebui sa il protejeze / aparare atat pe el cat si civilii. Vor avea misiuni de capturare/folosire sau distrugere a unor centre de telecomunicatii ori unitati spitalicesti folosite de catre inamici, precum si a misiunilor de incursiune inspre bazele inamice.

Vor fi disponibile corturi militare, catarge cu steaguri culoarea echipei ( rosu ) plase de camuflaj, intarituri tip “bunker”.

 

Folosirea de catre fiecare echipa, a oricaror elemente de recuzita ( camuflaj etc.), cu prezentarea in prealabil organizatorilor, in vederea obtinerii acceptului, este incurajata

 

Reguli speciale:

- In prima parte a jocului, PKT trebuie sa supravietuiasca fara prea multe dotari.

- Pe parcursul jocului, “Insurgentii” PKT vor putea fi dispusi in teren sau extrasi , folosindu-se in acest sens unitatile mecanizate disponibile, in functie de scenariu.

- ATENTIE! Baza PKT este amplasata pe un teren foarte accidentat, va rugam sa acordati mare atentie acestui aspect, luand foarte serios in calcul ca siguranta personala este pe primul loc!

 

Pentru placerea role-play-ului, PKT poate avea in componenta, sub gestiunea proprie si sub directa subordonarea a leader-ului de factiune, o mica subunitate , astfel:

 

- Pakol Guard - PG – o unitate de ”extremist”. Luptatori fara limite, dedicati pana la fanatism, leader-ului si cauzei PKT, foarte agresivi. Pana si constituirea acestei mici subunitati tip “ commando” , si numirea conducatorului sau, ramane la latitudinea leader-ului de factiune, daca acesta va considera ca va fii necesara pentru indeplinirea misiunilor .

 

Nota: -Pe terenul de joc, vor fi “campuri de mine” fixe, respectandu-se culorile factiunilor.

- Orice persoana intrata in campul de mine, la un metru de acestea, poate fi considerata “mort”.

Important:

Trecand prin zona unde sunt amplasate minele, nu poti fi vindecat de catre medic.

 

 

 

 

 

 

 

FACTIUNEA 1 – “ ARMATA “

Group Eight Task Force - G8TF – steag albastru

 

G8TF este o grup expeditionar special constituit al celor mai puternice 8 state puternic industrializate, ce au trimis fiecare in teatrul de operatiuni, grupuri armate speciale. (New alliance of the eight of the world's largest national economies expeditionary task force)

 

Tipul jocului : Ofensiv 50 % - Defensiv 50%. Jucatorii trebuie sa aiba o forma fizica buna, foarte necesara indeplinirii misiunilor si a pastrarii dinamismului jocului.

Obiectivele principale ale acestei aliante:

 

1.Recucerirea, protejarea/apararea satului si a locuitorilor acestuia! Instalarea si mentinerea FOB-ului!

2. Prerogativa importanta : Identificarea si anihilarea rebelilor si altor forte oponente, prin multiple incursiuni in teritoriul inamic.(TIER1 Combat ops : FFF - Find Fix & Finish enemy )

 

Tipuri de uniforme : FULL Digital / Multicam / ACU etc Ghuilliesuit.

 

Este OBLIGATORIE CASCA pt identificarea clara a jucatorilor pe teren. Uniforma camo tip NATO! Pt cei care din motive f.intemeiate nu poarta casca pot purta bonnie-hat sau sapca de culoarea uniformei.

 

Armament: Toate tipurile de replici (Full range of small arms, assault rifles, support weapons, sniper rifles, mines and anti-tank weapons - fumigene).

 

Dotari: Aceasta factiune va dispune de o baza centrala foarte complexa de unde vor putea controla buna desfasurare a misiunilor de protejare / aparare a satului, de capturare/folosire a mai multor centre de telecomunicatii, spitale, precum si executarea unor raiduri peste teritoriul inamic.

Vor fi disponibile corturi militare, catarge cu steaguri culoarea echipei ( albastru ) plase de camuflaj, unitati de mecanizate ( auto si moto )

 

Reguli speciale:

Jucatorii G8TF ce vor purta vor purta guillesuit in joc, vor avea obligatoriu banderola albastra la unul dintre picioare.

Toti operatorii G8TF vor putea fi dispusi in teren sau extrasi din, folosindu-se unitati mecanizate, conform scenariului sau in functie de dinamica jocului.

 

Pentru cei care doresc si role-play, G8TF poate avea in componenta, sub gestiunea proprie, mici subunitati, astfel:

1. G.S.I. – Grup Special de Interogari si Analiza a Informatiei ( Special Intelligence Group)

Aceasta mica unitate este constituita din luptatori calificati, bine antrenati, in vederea obtinerii oricarui tip de informatii despre inamic, prin “orice” metode, avand rol combativ in teren. Poate elimina comandanti inamici, auto, poate lua prizonieri, ii poate interoga etc., fiind direct subordonati liderului de factiune, dar respectand intocmai scenariul cu succesiunea misiunilor si dispozitiile organizatorilor.

2. E.O.D. Squad - Explosive Ordonance Disposal (EOD) - subunitate ce se va ocupa de minari/deminari tactice pe intreg teritoriul controlat de catre G8TF, fiind direct subordonati liderului de factiune, dar respectand intocmai scenariul cu succesiunea misiunilor si dispozitiile organizatorilor.

 

- Orice persoana intrata in campul de mine, la un metru de acestea, poate fi considerata “mort”.

 

Important: Trecand prin zona unde sunt amplasate minele, cei morti nu poti fi vindecati de catre medic. Dupa 10”min bleed merg direct la respawn!

- “Minele” pot fi puse la dispozitie de catre organizatori la inceputul jocului, acestea putandu-se gasi in baza, sau pot fi “cumparate” pe parcursul acestuia.

- “Minele” pot fi manevrate numai de catre operatorii acestei subunitati.

 

Nota: pe terenul de joc, vor fi “campuri de mine” fixe, respectandu-se culorile factiunilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care e regulamentul ? Ce limite de viteze sunt permise pentru fiecare clasa in parte ? Ce limitari sunt la incarcatoare, mid/high cap/drum mag ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PRECIZARI SI REGULAMENT – VA RUGAM SA LE CITITI, PENTRU A NE USURA BRIEFING-UL SI PENTRU A NU RAPI DIN TIMPUL DUMNEAVOASTRA DE JOC CU PRELUNGIREA INUTILA A ACESTUIA. Va multumim.

 

 

 

MOLON LABE crew va invita DUMINICA 31.05.2015, in Bucuresti str. Constantin Godeanu nr.42, la un event al comunitatii de airsoft (http://www.maniacsairsoftteam.ro/index.php/evenimente )

si va informez ca orarul de desfasurare al jocului fost modificat astfel:

 

Ora de intalnire / sosirea/parcarea dimineata la ora 08:00-8.30 incepand cu ora 08.00. Incercati sa fiti cat mai punctuali pentru a avea suficient timp pentru activitati organizatorice proprii si ce tin de reglaje replica, inregistrare participanti, acces, brief-ing., socializare etc.

https://www.google.ro/maps/dir/44.4288352,26.1039282/44.4972125,26.0215437/@44.481349,26.0224433,8142m/data=!3m1!1e3

 

Deplasarea pe teren si un scurt instructaj privind eventul ora 9.00

Ocuparea pozitiilor din baze/organizare si primirea plicului cu misiuni ora 9.30

 

Start-joc va fi la ora 10:00

Stop-joc va fi sambata la ora 17:00.

 

 

 

 

Din dorinta de a creste nivelul calitativ al experientei participantilor la eventurile comunitatii din Bucuresti, ne-am gandit sa continuam seria de jocuri de airsoft sub numele MOLON LABE.

Evenimentul, isi propune sa confere jucatorului un plus de complexitate si realism. Dorim promovarea unui joc curat, in care starea de bine, buna dispozitia, fairplay-ul, prietenia , sportivitatea , sa fie elemente cheie si nelipsite ale unei astfel de manifestari sociale ale comunitatii de gen din Bucuresti.

Organizatorii “M.L.” doresc ca acesta sa devina un event comunitar de succes, sub directa indrumare a “ML Alliance”, astfel ca, folosirea de catre fiecare echipa, a oricaror elemente de recuzita ( camuflaj etc.), cu prezentarea in prealabil organizatorilor, in vederea obtinerii acceptului, este incurajata.

“Molon Labe II – Lone Wolf” este structurat astfel incat toate cele 7 ore sa fie acoperite de misiuni, imprimand dinamism prin continuitate, esenta rezultatului jocului fiind numarul de moloni castigati de catre fiecare factiune la final, ce va conduce la departajarea echipelor.

In functie de stilul de joc al fiecarei echipe, asa cum este el cunoscut de catre organizatori si pentru a avea un joc echilibrat, armonios si fluid, ne-am rezervat dreptul de a imparti echipele pe factiuni.

Astfel, din experienta acumulata pe terenul/terenurile de joc, subliniem urmatoarele:

- Accesul pe teren se face in baza formularului de inscriere ce se afla deja pe site-ul nostru si ce va va fi pus la dispozitie la sosire, pentru completare.

vezi link de download formular : http://www.maniacsairsoftteam.ro/index.php/evenimente/sign-up

- Pentru a mentine controlul desfasurarii scenariului/misiunilor, in eventualitatea ca veti parasi terenul inaintea finalului, va rugam sa anuntati din timp leaderii factiunilor din care faceti parte sau organizatorii. In caz contrar, acestia nu vor mai putea avea controlul efectivelor si implicit, misiunile vor fi greu de indeplinit, consecinta directa fiind destabilizarea jocului, care pana la urma este AL DUMNEAVOASTRA, DOMNILOR. Organizatorii nu va pun la dispozitie decat premisele, jocul in sine va apartine.

 

- Limbajul trivial, initierea sau chiar escaladarea vreunei situatii conflictuale datorate unor neintelegeri in cadrul jocului, nu vor fi tolerate, culminand cu excluderea jucatorului / jucatorilor si/sau echipei / echipelor implicate in asa ceva de la evenimentele Molon Labe. Eventualele astfel de situatii se vor reclama organizatorilor si se vor rezolva ulterior jocului, NU in timpul acestuia.

 

- Consumul de alcool sau alte substante psihotrope ori halucinogene este strict interzis. In caz contrar, persoana gasita vinovata va fi exclusa imediat de pe tren si in viitor nu va mai participa la vreun event Molon Labe.

 

- Este interzis cu desavarsire accesul cu arme de foc pe teren!

- Singurele elemente din categoria “pirotehnice”, vor fi folosite strict de catre organizatori, in momente bine stabilite ale jocului. Vor fi folosite doar fumigene, in numar restrans, pentru anihilarea mecanizatelor.

 

- Terenul in sine, are portiuni de dificultate sporita a solului ( gropi, dealuri, ravene, vegetatie deasa ce uneori le acopera, santuri, maracini ).

Organizatorul NU isi asuma responsabilitatea pentru eventualele accidentari generate de dificultatea terenului sau a conditiei fizice generale slabe a participantilor. Din motive evidente, vom solicita participantilor o sesiune de ”incazire” a articulatiilor membrelor inferioare! Nu tratati cu usurinta sau imaturitate posibilitatea accidentarilor. Siguranta dumneavoastra trebuie sa primeze!

- Datorita efortului sustinut, a distantelor lungi de parcurs, a terenului dificil si nu in ultimul rand, a temperaturii, incurajam fiecare participant sa aiba la indemana o cantitate de minim doi litri de apa pentru uzul propriu. Apa va fi asigurata si de organizator in locatia ”satului”.

- La aceasta editie Molon Labe, pt o buna coordonare si pentru a va oferi un joc dinamic, comandantii factiunilor vor fi vor fi din cadrul echipei MAT - Bucuresti.

 

- Va rugam sa respectati limitarile naturale ale terenului, precum si cele ce vor fi marcate de catre organizatori, astfel cum sunt evidentiate pe harti.

 

- In dinamica jocului, pentru un plus de realism, vor exista situatii de luare de prizonieri / ostateci sau rapiri, ocazie cu care se vor efectua perchezitionari sau “confiscari” de arme/replici. Va rugam sa cititi cum vor fi efectuate acestea si pentru role-play, sa va conformati acestor reguli ( vezi factiunea Outlaw).

De asemenea, se vor transporta “pachete de droguri”, “diamante” si/sau bani ( moloni ), in cazul perchezitionarii de catre adversar, cel ce transporta astfel de elemente de recuzita avand obligativitatea declararii acestora si predarii lor celui ca il captureaza/elimina.

- Respawn-ul nu se inchide, fiind amplasat in apropierea fiecarei baze a fiecarei factiuni. Timpul de respawn este din 15 in 15 minute.*(12-15-30-45-12) Daca ajungi la fara 10 in respawn sau spital, astepti 10 minute, pana la fix ; daca ajungi la fara un minut, stai doar un minut si apoi reintri in joc.

 

- Timpul de bleeding este 10 minute. Medicii aflati la un moment dat pe teren, au timp 10 minute sa ajunga la ranit si sa-l vindece. In cazul in care nu poate ajunge, jucatorul, dupa expirarea celor 10 minute de bleeding, poate sa se deplaseze la respawn sau spitalul controlat de factiunea sa. Vindecarea de catre medic se face doar odata, acest lucru fiind semnalizat cu o bucata de carpa alba legata de brat.

- Medicii vor fi sub directa indrumare a unui membru MAT.

Se va respecta protocolul MAT de vindecare pe aceasta durand 1 minut. Cei ce au participat la editia anterioara, sunt familiarizati, cei noi, vor avea un plus de fun pe teren! Medicii vor fi in sat la inceputul jocului, la dispozitia conducatorului satului, cu care se va trata si cumpararea lor, acestia oferindu-le serviciile lor oricarei factiuni ii cumpara. Numarul lor este insa limitat.

 

- Atat in respawn-uri, cat si in spitale, vor fi montate ceasuri.

- Spitalele: Vor functiona doua spitale. Acestea pot fi cucerite. Mentinerea lor de catre factiunea cuceritoare va aduce si avantaje financiare acesteia, pe langa cele strategice. In spitale sunt amplasate catarge cu steagurile fiecarei factiuni. Acestea se vor arbora, pentru a fi vizibile pentru toti participantii la joc.

 

-Regula bang – ne bazam pe bunul dvs. simt, nu ii dai omului de la un metru in cap, daca va intalniti in vreun tufis sau la mica distanta. Tine de fair play.

-Regula knife kill - Scenariul presupune existenta asasinilor. Se vor folosi exclusiv cutite de airsoft sau in cazul in care acestea nu exista, se va apropia de victima si i se va sopti destul de clar si ferm “cutit”. Nu va hazardati sa dati “cutit” in 3 secunde la 10 jucatori ca este ireal si se strica placerea jocului. “victima” are obligatia sa NU strige mort. Isi pune vesta si pleaca direct la respawn sau spital. Lovitura de cutit nu este vindecabila de catre medic!

-Ricoseul – nu este considerata lovitura “mortala”, se poate continua jocul.

-Lovitura in arma – nu este considerata lovitura “mortala”, se poate continua jocul.

-Incepatorii / independentii – La aceasta editie “M.L”, vor fi accepati si incepatori si independenti. Incepatorii vor fi afiliati formatiunii ”O”, sub stricta supraveghere. Acestia sunt bine veniti la medici sau chiar la sateni, L.AR.P.-ul avand farmecul sau. Independentii vor trebui afiliati unor echipe cu care au mai jucat in trecut sau se vor pune la dispozitia organizatorilor.

- Minele si campurile de mine: Vor exista campuri de mine amplasate de catre fiecare subunitate in parte a fiecarei factiuni. Minarea si deminarea se va face exclusive de catre cei desmnati de leader-ii de factiuni sa o faca. Minele pot fi cumparate/rascumparate din sat, unde se vor preda. Minele pot produce bani!

- Mid cap / high cap: La aceasta editie “M.L.” vom accepta si folosirea incarcatoarelor hi-cap, dar cu conditia respectarii “single only”! Aceasta va fi ultima editie in care vom mai accepta hi-cap. Mid-cap aduc un plus de realism. Numarul de incarcatoare este nelimitat. Incarcarea se va putea face si pe teren. Pe viitor vom infiinta locuri speciale de incarcat, gen “ ammo - box”.

- Crono: in continuare ne bazam pe bunul dumneavoastra simt dar vom efectua crono la intrarea pe teren daca se impune. Pe langa existenta arbitrilor, pentru evitarea unor discutii inutile, crono-ul se va putea face aleatoriu si pe teren. Situatiile de nerespectare a med-ului sau a vitezelor replicilor de care ar trebui sa fiti constienti, vor fi sanctionate.

 

Class Velocity M.E.D. Fire mode Max BB weight Marking

 

1. 0 to 109 m/s 1 meter Semi & full auto 0,3 g GREEN

2. 110 to 130 m/s 10 meters Semi & full auto 0,3 g BLUE

3. 130 to 140 m/s 15 meters Semi only 0,3 g YELLOW

4. 130 to 140 m/s 15 meters Full auto SAW only 0,3 g YELLOW

5. 141 to 150 m/s 20 meters Bolt-action 0,43 g RED

6. 151 to 180 m/s 30 meters Bolt-action 0,43 g WHITE

 

 

-Taxa de participare : - NU EXISTA!. FREE game

Pentru aceasta si pentru respectul de care suntem siguri ca ne bucuram in fata dvs. ca si organizatori, va rugam sa tineti cont de cele de mai sus, pentru a pleca acasa multumiti si cu o energie pozitiva in urma unui joc de calitate, care, repetam, VA APARTINE!

 

Precizari speciale:

*** Dorim cu mare intensitate eliminarea discutiilor gen “nimeritor” si/sau “nemuritor”.

Pentru tipul “nimeritor” : Asigurati-va ca apreciati bine distanta si ca va cunoasteti capacitatile replicii, inainte de a da drumul vreunei manifestari inutile, cauzata de o falsa frustrare.

Pentru tipul “nemuritor”: Cei ce prefera sa nu respecte esenta jocului – FAIR-PLAY-ul si prefera sa stea totusi in bataia unei arme/replica, chiar daca lovirea a fost evidenta sau se presupune ca este evidenta, nu fac altceva decat sa altereze calitatea jocului si implicit a starii de bine generale.

Facem apel la experienta dvs. acumulata in jocurile la care ati participat ( nationale sau internationale ) si presupunem ca nu va este deloc straina vorba “A-ti fura caciula singur“. Vor exista arbitrii pe teren.

*** Tipuri de uniforme: Organizatorii au in vedere, dupa cum deja probabil ca v-ati obisnuit, impunerea si respectarea in cadrul evenimentelor “M.L.” a dress code-ului. Astfel, pentru fluidizare si o dinamica mai bune, dar mai ales pentru un control eficient al jocului in sine, va rugam ca jucatorii din cadrul PKT sa fie imbracati cat mai aproape de costumatia unor talibani sau insurgenti. ( verde, maron, diferite mixuri de camuflaj, shemagh – ul fiind insa piesa de rezistenta si de recunoastere pe teren, purtarea acestuia fiind obligatorie.

La “ Armata” e mai simplu, echipamentul acestora fiind uniforma completa + casca sau bonie hat.

Ratiunile acestei reguli cred ca sunt logice si unanim impartasite.

 

VA DORIM UN JOC DE CALITATE SI DISTRACTIE INTENSA!

 

Respect M.A.T.xim!

 

By M.L.A.- Molon Labe Alliance

 

banner_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duminica, 31 Mai 2015

Temp: 26° C

Precip: 0

Vant: 0.30 m/s S

 

 

 

deci - perfect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Avem o rugaminte in caz ca cineva din greseala a luat un boonie hat kryptek mandrake de pe masa din piatra a bazei armatei , este rugat sa o returneze catre cei de la Alpha Team.

 

Multumim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this