Sign in to follow this  
Oto

Cyma M14 EBR

Recommended Posts

Are careva facut D2 din asa ceva? Mi am luat unu ieri si sunt in upgrades, poate impartasesc cu cineva experienta?

Sunt diferente intre M14 si M14 EBR destule, unghiul la motor e altul, carcasa gearbox bineinteles e altfel, spur gearul e altul, cilindru e un pic mai lung, pistonul la fel( fata de V2). De abia astept sa vad rezultatul final! Urmeaza review in-depth pe airsoftpedia in curand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooooo

 

ciudat ce scrii acuma... eu am m14 EBR kart si potriveste gearboxul cyma in el de la m14 classic... adica asta:

cyma_gb_cm07_l.jpg

 

e o replica cu multe probleme adevar ca am luat second de pe forum de la unu, care numai crede ca pricepe la replici si am inca dureri de cap din cauza lui 60% din fileturi de pe replica erau duse, fortate in toate, suruburi mai mari decat trebuia din camera de hop-up lipsau bucati, gearboxul era crapat, teava externa nu a fost prinsa cu nimic, mia ramas in mana cand am tinut replica doar de teava... ma bucur ca nu sa rupt patul!, mount de luneta de ras, amortizor de ras, mosfet de ras

 

nu plang ca am luat cu 800 de lei cu 6 incarcatoare, luneta, bipod, gearboxul era plin cu piese de calitate, un motor foarte hightorque.... dar daca ajungea la cineva care nu se pricepe....

 

pana acum am schimbat: nozel (modify), tapet plate (guarder), si camera de hop-up (element, ca altceva nu am gasit)

si tot nu e bine.. camera element din start a venit cu piese lipsa, ca noroc nu ala lipsea ca la camera stoc, si tot nu e ok

 

nu se inchide perfect, si scapa aer, face missfeed... (( mai am mult de lucrat pe el

 

sugerez ca limita de viteza D2 sa fie 180 m/s cine face unu functional, si precis chiar merita )

mai am un barrett de la socom... e un cosmar credetima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa PM o sa scriu si aici, Cyma EBR are altfel unghiul la motor, deci trebuie fix gearbox/motor cage de cyma EBR. Revin cu tot reviewul cand o termin D2 160, cu raport complet si lista de piese daca mai e cineva interesat sa si testeze vertebrele pe teren.Momentan am facut o rapid D1 de 138 si peformeaza foarte multumitor, cu teava stoc, camera stoc, si o guma " de prin sertar". Urmaresc sa iau o camera de marui, sa vad ce diferenta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa-ti trebuie daca ai luat M14 pe platforma Marui !

E drept ca dif de pret e ...mare dar G&G e vis la capitolul gearbox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm dupa ce scot piese inutile de la partea de full auto, sa stii ca se simplifica binisor. si Da, am si acces la cut-off lever in caz de ramane blocata pe semi ( o sa detaliez tot cand termin). Am ales EBR ul de la cyma in special din cauza greutatii, ca e considerabil mai mica decat a variantei G&G, plus ca e mai balansata avand bateria in spate. Bine, si pretul spune multe:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Oto, ai mai facut ceva modificari la M14? M-ar interesa si pe mine ce ai reusit sa scoti de la ea.

multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this