sebannu

Felicitari partidului

Recommended Posts

WTF, magurile alea mai faceau feed? Iar cartusele mai functionau?

 

Iar AK-urile aratau aproape...home made

 

Ok, cum ajung acasa bag ciocanu pe M4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai stai oleaca ca eu nu duc...somalezii aia (Doamne fereste, ce slabi erau !) au luat cu asalt ditamai vaporu' cu Ak-urile alea sau asta scotau rusii de pe fundu' marii ?! ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice

 

Exista o poveste celebra in care domnul Colonel David Hackworth da peste un AK ingropat in noroi, in Vietnam:

 

One of the bulldozers uncovered the decomposing body of an enemy soldier, complete with AK-47. I happened to be standing right there, looking down into the hole and pulled the AK out of the bog. "Watch this, guys," I said, "and I'll show you how a real infantry weapon works." I pulled the bolt back and fired 30 rounds - the AK could have been cleaned that day rather than buried in glug for a year or so. That was the kind of weapon our soldiers needed, not the confidence-sapping M-16.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mai stai oleaca ca eu nu duc...somalezii aia (Doamne fereste, ce slabi erau !) au luat cu asalt ditamai vaporu' cu Ak-urile alea sau asta scotau rusii de pe fundu' marii ?! ?!

 

Armele care le vezi is tinute in apa, ascunse, ca sa fie greu depistate de la distanta, sau in caz ca sunt urmariti de vreo autoritate, sa se poata descotorosi de ele, incat sa nu aiba vreo dovada ca au legatura cu pirateria, ci sunt doar "simpli pescari".

---

 

 

pacat ca nu i-a omorat pe somalezi, futui. Au lasat animalele astea libere sa puna in pericol viata altor marinari. Ma bucur ca au scapat teferi marinarii, dar faptul ca nu i-a crapat pe jigodii ma dispera. Eu sincer nu i-as fi lasat in viata. Sau cel putin nu i-as lasa intregi. N-au nevoie de degete sa inoate, si nici de coaie sa se inmulteasca(read violeze), poate nu mai indreapta in viata lor o arma asupra unui vas comercial cu marinari nevinovati. Astia se intorc in somalia, fac rost de alte arme, si apoi se intorc la piraterie. Acu o sa vada si alti natarai ca astia au fost prinsi si au scapat, si o sa prinda curaj.

 

Pe vremuri piratii erau spanzurati direct, si lasati sa atarne ca deterrent, acum se pare ca acu nu se mai procedeaza asa.

 

Noroc, ca, din cand in cand, companiile se mai gandesc si la oamenii lor, incat sa mai angajeze mercenari sa-i proteje in apele infestate de cacati inarmati. Nu toti au luxul asta, si se intampla astea.

 

inb4 crypto you are so mean ce-ai cu nemancatii astia. Am, si multe... scuze daca par deplasat, dar vad rosu cand e vorba de pirati "moderni".

 

 

LE: http://www.somalicruises.com/

 

Testimonials

"I got three confirmed kills on my last trip. I'll never hunt big game in Africa again. I felt like the Komandant in Schindlers list!" -- Lars , Hamburg Germany

 

"Six attacks in 4 days was more than I expected. I bagged three pirates and my 12yr old son sank two rowboats with the minigun. PIRATES: 0 - PASSENGERS: 32! Well worth the trip. Just make sure your spotter speaks English" -- Donald, Salt Lake city Utah USA

 

"I haven't had this much fun since flying choppers in NAM . Don't worry about getting shot by pirates as they never even got close to the ship with those weapons they use and their shitty aim--reminds me of a drunken'juicer' door gunner we picked up from the motor pool back in Nam" -- 'chopper' Dan, Toledo USA.

 

"Like ducks in a barrel. They turned the ship around and we saw them cry in the water like little girls. Saw one wounded pirate eaten by sharks--what a laugh riot! This is a must do." -- Zeke, Springs Kentucky USA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mai stai oleaca ca eu nu duc...somalezii aia (Doamne fereste, ce slabi erau !) au luat cu asalt ditamai vaporu' cu Ak-urile alea sau asta scotau rusii de pe fundu' marii ?! ?!

Da, vaporul a fost luat cu asalt, insa rusii patruleaza zona caci au cateva petroliere prin cartier si isi protejeaza transporturile (ale lor si ale partenerilor strategici). Somalezii, in disperare de cauza, riposteaza cand sunt interceptati si gaurile alea pe care le vezi in poze sunt facute de AK-rile 47 si chiar de clona chinezeasca model 56-1. Cazul a fost semnalat si presa noastra: http://www.gandul.info/international/piratii-somalezi-atacati-si-retinuti-de-trupe-de-comando-rusesti-6096465

In ceea ce priveste soarta piratilor somalezi capturati e destul de clar: conform articolului 227 din Codul Penal al Federatiei Ruse, intitulat "Piraterie", atacarea unui vas al Marinei Federatiei Ruse prevede pedeapsa cu inchisoare de la 5 la 10 ani. Dacă o nava de razboi ruseasca a capurat piratii, atunci ei sunt adusi pe teritoriul Federatiei Ruse si judecati conform legilor lor. Mai exista si varianta ca somalezii sa fie predati statelor riverane din golf, insa nu prea se practica. Asta e un citat de pe situl "vocea rusiei", ca nu sunt eu chiar asa de destept sa le stiu pe toate.

Din imagini reiese ca prizonierii sunt tratati uman: asistenta medicala, primesc apa. Curios, ce sa zic... Poate sunt doar pozele de propaganda, pentru presa internationala. Totusi, eu cred ca dupa putina apa urmeaza si un bocanc in gura somalezului, ca sa nu mai poata bea in urmatoarele 2 zile. Pe http://www.ochevidets.ru/ sunt multe inregistrari video in care se vede clar ca piratii sunt lasati, de cele multe ori, sa crape in largul marii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

LE: http://www.somalicruises.com/

 

Testimonials

"I got three confirmed kills on my last trip. I'll never hunt big game in Africa again. I felt like the Komandant in Schindlers list!" -- Lars , Hamburg Germany

 

"Six attacks in 4 days was more than I expected. I bagged three pirates and my 12yr old son sank two rowboats with the minigun. PIRATES: 0 - PASSENGERS: 32! Well worth the trip. Just make sure your spotter speaks English" -- Donald, Salt Lake city Utah USA

 

"I haven't had this much fun since flying choppers in NAM . Don't worry about getting shot by pirates as they never even got close to the ship with those weapons they use and their shitty aim--reminds me of a drunken'juicer' door gunner we picked up from the motor pool back in Nam" -- 'chopper' Dan, Toledo USA.

 

"Like ducks in a barrel. They turned the ship around and we saw them cry in the water like little girls. Saw one wounded pirate eaten by sharks--what a laugh riot! This is a must do." -- Zeke, Springs Kentucky USA

 

 

http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/piratecruise.asp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Testimonials

"Six attacks in 4 days was more than I expected. I bagged three pirates and my 12yr old son sank two rowboats with the minigun. PIRATES: 0 - PASSENGERS: 32! Well worth the trip. Just make sure your spotter speaks English" -- Donald, Salt Lake city Utah USA

 

 

Sorry, but this is totally plausible. Not a hoax.

CwmXB.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jegurile astea ar merita sa fie lasate in barca cu care au venit, apoi facut putin target practice cu tunurile AK-130 sau AK-630 CWIS (din ce vad in poze nava militara pare sa fie un crucisator clasa Slava sau un distrugator clasa Soveremenny, ambele clase de nave sunt echipate cu asa ceva), sa ii mai sature si pe altii care vor sa incerce la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...din ce vad in poze nava militara pare sa fie un crucisator clasa Slava sau un distrugator clasa Soveremenny

Maresal Şapoşnikov e un distrugator din clasa Udaloy. Si daca tot am ajuns la povestiri cu Voenno Morskoy Flot, v-as reaminti cum fregata Bezzavetnyy (clasa Burevestnik) a jucat lapte gros cu port avionul USS Yorktown, pe 12 februarie 1988, in apele Marii Negre: http://redbannernorthernfleet.blogspot.ro/2010/02/12-feb-1988-uss-yorktown-vs-bezzavetnyy.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
...din ce vad in poze nava militara pare sa fie un crucisator clasa Slava sau un distrugator clasa Soveremenny

Maresal Şapoşnikov e un distrugator din clasa Udaloy. Si daca tot am ajuns la povestiri cu Voenno Morskoy Flot, v-as reaminti cum fregata Bezzavetnyy (clasa Burevestnik) a jucat lapte gros cu port avionul USS Yorktown, pe 12 februarie 1988, in apele Marii Negre: http://redbannernorthernfleet.blogspot.ro/2010/02/12-feb-1988-uss-yorktown-vs-bezzavetnyy.html

 

Clasa Udaloy a fost conceputa sa inlocuiasca clasa Soveremenny si sunt oarecum similare ca look, in poza respectiva era cu spatele si nu am vazut exact.

 

Stiu de fregata aia, dar acel Yorktown nu era un portavion, ci un crucisator clasa Ticonderoga. Au fost si mai multe portavioane cu numele asta in WW2, dar in cazul de fata era vorba de un crucisator.

 

Oricum, back on topic, stiu ca prin 2010 rusii il trimisesera pe Petru cel Mare (Piotr Veliky) prin apele din zona aia, sa-i potoleasca pe slabanogi. That's what I would call overkill

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Dis is... dis is our fishing boat.

-Hwy dho yhou lai to me? Dis is not a fishing bhoat!!

 

 

Ba, da astia au o mare problema cu uniformele. Pe acelasi vas si am vazut 3 uniforme diferite si alte 2 veste diferite. Si e Amiral Panteleyev, daca era ceva mai mic (corveta, monitor) intelegeam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt rusi.

Ei stau bine la efective, doctrina,bocanci, munitie si vodca.

In rest... imi pun banii pe marina olandeza :

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nene eu nu inteleg de ce companiile alea mari cu petroliere and stuff doresc sa schimbe cursul din cauza piratiilor si nu angajeaza o firma de securitate (military contractors) sa stea pe navele lor .

Adica pula mea 4 Blackwater nu cred ca au ce discuta cu descultii aia , plus ca se intimpla in ape internationale si nu intra la assasinat or somthing si costa si mai putin decat sa faci un ocol de 1000 de mile marine .

 

Traiesc cu impresiia ca acolo se incaseaza sume frumusele de la asigurari ...pararea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bai nene eu nu inteleg de ce companiile alea mari cu petroliere and stuff doresc sa schimbe cursul din cauza piratiilor si nu angajeaza o firma de securitate (military contractors) sa stea pe navele lor .

Adica pula mea 4 Blackwater nu cred ca au ce discuta cu descultii aia , plus ca se intimpla in ape internationale si nu intra la assasinat or somthing si costa si mai putin decat sa faci un ocol de 1000 de mile marine .

 

Traiesc cu impresiia ca acolo se incaseaza sume frumusele de la asigurari ...pararea mea

 

in primul rand costuri, second logistica (de unde ii uei pe pmcei, unde ii lasi, cum le transporti echipamentul etc) third legi.

 

Pmceii trebuie adusi pe nava in larg, la fel si scosi, asta inseamna zile pierdute asteptand dupa autoritati etc. Ii excesiv de costisitor oentru companii toata treaba asta, plus downtime-ul suferit de nava exacerbeaza lucrul asta. O nava de marime medie pierde cateva sute de mii usd zilnic daca sta pe loc din cate tin minte.

 

navele comerciale nu au voie sa aiba armament, unele porturi refuza navevcare au armament. fiecare glonte din echipamentul grupului de pmcei trebuie declarat etc . ii vorba de o tona de paperwork atat din partea shipmasterului( comandantului) cat si din partea companiei( asigurare pmcei, avion, contracte, asigurarea navei, documentele navei etc),

 

Nu sunt100% la curent dar pot afla mai multe if needed.

 

Oricum ca fapt divers, echipele de pmcei prefera sa faca traget practice impreuna cu echipajul navei pe la sfarsitul contractului ca sa nu mai faca paperwork pentru gloante. baietii de obicei is ex-soldati cu experienta in afg, ira etc care au contract cu o firma de recrutare private military, nu neaparat blackwater. is foarte multe asemenea companii si is specializate pe tipuri de protectii si licente.

 

 

Oricum si in lipsa lor, navele nu sunt chiar niste vitei, au water cannons, sprayuri paralizante, si multe altele care nu le pot dezvalui, inclusiv un secure room cu food pentru cateva saptamani etc. problema e ca echipajul nu pot fi tot timpul vigilenti, mai ales cand dorm cateva ore pe noapte ( in zilele bune), si negrul african nu prea e bine vazut noaptea la lumina lunii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bai nene eu nu inteleg de ce companiile alea mari cu petroliere and stuff doresc sa schimbe cursul din cauza piratiilor si nu angajeaza o firma de securitate (military contractors) sa stea pe navele lor .

Adica pula mea 4 Blackwater nu cred ca au ce discuta cu descultii aia , plus ca se intimpla in ape internationale si nu intra la assasinat or somthing si costa si mai putin decat sa faci un ocol de 1000 de mile marine .

 

Traiesc cu impresiia ca acolo se incaseaza sume frumusele de la asigurari ...pararea mea

 

in primul rand costuri, second logistica (de unde ii uei pe pmcei, unde ii lasi, cum le transporti echipamentul etc) third legi.

 

Pmceii trebuie adusi pe nava in larg, la fel si scosi, asta inseamna zile pierdute asteptand dupa autoritati etc. Ii excesiv de costisitor oentru companii toata treaba asta, plus downtime-ul suferit de nava exacerbeaza lucrul asta. O nava de marime medie pierde cateva sute de mii usd zilnic daca sta pe loc din cate tin minte.

 

navele comerciale nu au voie sa aiba armament, unele porturi refuza navevcare au armament. fiecare glonte din echipamentul grupului de pmcei trebuie declarat etc . ii vorba de o tona de paperwork atat din partea shipmasterului( comandantului) cat si din partea companiei( asigurare pmcei, avion, contracte, asigurarea navei, documentele navei etc),

 

Nu sunt100% la curent dar pot afla mai multe if needed.

 

Oricum ca fapt divers, echipele de pmcei prefera sa faca traget practice impreuna cu echipajul navei pe la sfarsitul contractului ca sa nu mai faca paperwork pentru gloante. baietii de obicei is ex-soldati cu experienta in afg, ira etc care au contract cu o firma de recrutare private military, nu neaparat blackwater. is foarte multe asemenea companii si is specializate pe tipuri de protectii si licente.

 

 

Oricum si in lipsa lor, navele nu sunt chiar niste vitei, au water cannons, sprayuri paralizante, si multe altele care nu le pot dezvalui, inclusiv un secure room cu food pentru cateva saptamani etc. problema e ca echipajul nu pot fi tot timpul vigilenti, mai ales cand dorm cateva ore pe noapte ( in zilele bune), si negrul african nu prea e bine vazut noaptea la lumina lunii.

 

frate am impresia ca navele alea militare care patruleaza pe acolo costa de 21341212 mai mult decat sa ti 2 iahturi de o parte si de alta a intrarii in zona periculoasa si sa urci mercenarii pe vase . Nu cred ca , capitaniile porturilor din zona ar comenta ceva daca 70% din armatorii care activeaza acolo ar cere sa fie permis acesul mercenarilor .

Din ce cunosc in ape internationale se aplica legislatia din tara unde armatorul a inmatriculat-o . Fiecare nava de dimensiunile celor capturate au radare care detecteaza apropierea navelor chiar si de mici dimensiuni , si da cunosc cam ce au la bord , nu de alta da nu sunt chiar profesor de matematica . Cred ca acolo se incaseaza asigurari tip cargo , pentru marfa expirata sau stricata sau vanduta deja la negru ..you get the point .

 

4 fregate militare x 250 oameni fiecare x 1000 mile marine de patrulat x 4 hilo X traseul fiecareia din tara de bastina tur retur = da in viziunea mea o suma muuuuult mai mare decat angajarea pazei armate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sunt speculatiile tale. Ce zici tu nu prea are legatura cu ce se intampla in realitate. In primul rand, fregatele alea de care zici tu nu sunt platite de catre companiile care detin navele sau care au contract cu nava, ci de alte autoritati.

 

Din ce ne-a invatat realitatea, banii > vietile oamenilor. Eu ti-am explicat sumar care-i treaba in postul precedent, si de ce sunt angajati foarte rar acesti pmc-ei pentru protectie. Mai multe detalii nu pot da caci nu mai stiu exact care a fost treaba, astea le-am scos din amintiri si discutii cu persoane care au trecut prin asta, nu speculatii.

 

also, faza cu 2 iahturi care stau pe-o parte si pe alta.... dude, tu crezi ca aia locuiesc pe iaht saptamani in sir pana ies navele din zona periculoasa? Is o mana de oameni, in general is cam vreo 2-3 persoane, vreo 4-5 carabine semi automate, cateva echipamente anti-balistice, cam vreo 2 cutii de munitie normala si vreo 2 cutii de trasoare. Aia nu stau acolo sa faca razboi cu piratii ci doar ca deterrent, sau daca is chiar retarzi de tot somalezii, ii tine la distanta pana vin autoritatile. Sa nu te gandesti ca au cine stie ce barret-uri sau remingtonuri militare, ci niste pusti relativ ieftine, semi automate, deobicei in calibru 7.62. Dar nu AK, nu mai tin minte exact, vazusem niste poze, semanau cu m14-le american. Si in cazul discutat de fata, aveau si una de precizie, tip vanatoare.

 

Piratii is ca hotii, cauta cel mai usor si mai putin riscant target. Daca vad o nava cu niste baieti in tricou si niste arme tintite spre ei, deobicei fac cale intoarsa.

 

Si treaba cu radarele care detecteaza si barci. Asta-i mai greu de discutat, is nave noi, si nave vechi. Unele is vechi si bine intretinute, cu radare puse la punct, altele sunt epave plutitoare. Nu poti generaliza ca tu vezi somalezii pe un ecran LCD, si altii au mai multa incredere in binoclu decat in radarul lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now