Sign in to follow this  
calin

Baterie Systema?

Recommended Posts

11.1V pe cilindrul de 130 nu prea are cum sa-i faca basini ca el are s-max. adica are alt raport in gearbox;

raport conceput sa traga de calaul ala de arc de 165.

Cu 11.1V nici mie nu imi face absolut nici o problema desi la mine e max, adica gearbox cu raport un pic mai mic decat ala de s-max. Doar ca io folosesc 9.9V nu aia de 11.1V

 

aaa... la asta nu m-am gandid. Smax are rata de foc un pic mai mica...

bingo!

 

p.s. in afara de problemele mentionate de alecu mai sus, la ptw mai poate sa mai apara o problema.

la rof prea mare nozzle se "rupe" din piston o fractiune de secunda prea devreme. rezolvarea: alta garnitura de blocare nozzle. adica aia mica alba la culoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaa... la asta nu m-am gandid. Smax are rata de foc un pic mai mica...

Share this post


Link to post
Share on other sites
In mod normal, bilele nu ar trebui sa se sparga.

Dar daca pui 11,1V in loc de 8,4V, gindit-va e vorba de o suprasarcina de 32%! Marind tensiunea cu aceasta valoare ROF-ul va creste exagerat, impulsul imprimat bilei va reste, iar la bile grele incepe sa conteze inertia la care se mai adauga si fortele de frecare. Cam asta ar fi explicatia, zic eu. Se mai poate, exista posibilitatea, ca o bila sa o ajunga din urma pe cealalta, incetinita din motive mecanice.

Totusi, nu este recomandabil folosirea unor baterii cu tensiuni mai mari decit cele din prospect, deoarece creste uzura mecanica, creste ROF-ul, creste riscul de distrugere a gearboxului fara beneficii utile, adica o precizie mai buna, o distanta utila mai mare.

 

Nu e cazul de suprasarcina sau ROF prea mare, bateria originala NiCd de Systema MAX si SuperMAX este de 12 V. Asa ca nu o supraturezi cu 11,1V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nashule te inseli bro,

 

mai mult m150 foloseste 12v care este interzis de regulament

Share this post


Link to post
Share on other sites
bateria originala NiCd de Systema MAX si SuperMAX este de 12 V. Asa ca nu o supraturezi cu 11,1V.
Nasule, problema nu e chiar asa. O baterie tip Ni-Cd se comporta putin diferit decit o baterie Li-po de aceeasi tensiune, asta deoarece rata de descarcare a acesteia din urma este mai buna, adica rezistenta interna este mai mica.

Asta insemana ca rezistenta totala a circuitului, adica rezistenta interna a bateriei Li-po plus cea a motorului, sunt mai mici decit in cazul Ni-Cd, ceea ce insemna ca, la acelasi curent tras din baterie, tensiunea la bornele bateriei va fi mai mare in cazul Li-po decit in cazul Ni-Cd. Vorbind teoretic, pentru intelegerea fenomenului, daca la o baterie de tip Ni-Cd, la pornirea motorului, tensiunea la borne scade de la 12V la 8 V, iar in regim tragere ramine pa la 9V, in cazul bateriilor de tip Li-po, tensiunea scade la 11,1V la 9V si ramine pe la 10V. Cum la acest tip de motoare turatia si puterea sunt functie de tensiune, banuiesc ca intelegeti ce se intimpla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this