Sign in to follow this  
mugur

OP "May Day Stakara"

Recommended Posts

ASTB organizeaza in luna Mai un joc mai extins de tip interjudetean care va dura 2 zile (cu scenariu comun pentru cele 2 doua zile) in locatia deja cunoscuta de destula lume de la Strejnic.

(UM Ploiesti poze: http://astb.ro/index.php/astb/locatii/103-um-ploiesti)

Tipul de joc va fi combinat: guerilla urbana / hatis woodland

Conditii generale:

- fara taxa de participare

- pe baza de invitatii trimise cluburilor sau persoanelor (dupa caz)

- sa fiti de acord cu regulamentul SB + regula de bang + midcap only. Daca nu va convine regula asta mai bine stati acasa. S-a mai vazut...

- se joaca pe baza unui storyline general + cateva misiuni separate: unele individuale altele pentru squaduri

- nu se joaca in trening sau adidasi, nu ma intereseaza culoarea dar elementele vestimentare trebuie sa fie de tip militar.

- cei care nu sunt amatori de cort dar pot totusi sa joace ambele zile vor fi "good to go"

- cei ce pot veni doar o zi, imi pare rau, nu se poate de data asta

- va priveste pe fiecare felul in care dormiti, ce mancati si ce beti fiecare, dar nu este permisa bautura pana cand se da stop joc, exceptie fac cei care nu joaca noaptea si se retrag la corturi. Asa cum am mai vazut pana acum, seara se lasa cu gratar generalizat si toata lumea e fericita.

- se joaca si noaptea dar fara obligativitate, adica cine poate si vrea o sa poata juca noaptea.

- se joaca cu limitare de munitie: nu inseamna ca o sa aveti 10 bile la voi, dar nici 10 mii. Cei care sperati sa jucati "spray-and-pray": nu este nici o problema, dar cand ati terminat bilele (limitate) veti muri frumos. E absolut mirific sa vezi un AEG (sau sniper) cu jde m/s si jde kiluri la activ + jde mii de lei bagati in el scos absolut jenant de un glock electric care mai avea 3 bile. You've got the point...

- puteti incarca oriunde DACA ati reusit sa va faceti rost de bile