ASR Forum

www.airsoftromania.com
It is currently Tue Oct 23, 2018 5:15 am
progear.ro

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 144 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
PostPosted: Mon Nov 19, 2012 10:37 pm 
Offline
CSA Acvila
User avatar

Joined: Wed May 21, 2008 5:04 pm
Posts: 2244
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
cvlad wrote:
+1 mercenar.

Mihai, la prima citire, regulile sunt FOARTE complicate (ma refer la medic care te care in bleed time, la care esti carat dupa bleed time si care te duce dup-aia la spital, etc).

la mine e simplu, n-am bleed si respawn din 10-n 10. si, btw, cum fac, intru in cladire si tip, sa vad daca-mi raspund 3...

in fine, il recitesc de 2-3 ori...

ps: pls, ia in considerare si ce a zis gelu, referitor la jocul echipelor bucurestene

saptamana viitoare este ok pentru noi in conditiile de, joc popular fara pretentii asa cum s-a stabilit initial.


Nu stiu ce e asa complicat cu medicul... in loc sa te duci direct la respown, te ia medicul si te duce, asta daca esti in bleeding time, daca ai iesit din bleeding time te duci tu. E asa de complicat?

_________________
Image
user vechi: mihai.grosan


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Nov 19, 2012 11:41 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Apr 11, 2010 10:30 pm
Posts: 693
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Localitate: Bucuresti
Tomcat wrote:
Grasulas warn.


Big like :))

_________________
Green berets don"t die...they regrup and go to hell !

Image
Image

Image
Image

Nu Sunt Mil-Sim-er!!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 12:25 am 
Offline
Alcoolic Anonim
User avatar

Joined: Fri Mar 07, 2008 1:49 pm
Posts: 2554
Has thanked: 9 times
Been thanked: 20 times
Localitate: Bucuresti
Image

_________________
My nr1 fan: "De-a lungul timpului am constatat ca Grasulas este centrul universului airsoftistic si noi suntem niste prosti care n-avem dreptul la nicio parere."
Tomcat: "Incepe sa semene a middle earth pe ASR, nu se mai poate purta o discutie decenta ca e plin de orci si trolli"


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 9:51 am 
Offline
CSA Acvila
User avatar

Joined: Wed May 21, 2008 5:04 pm
Posts: 2244
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Off topic, Tom da-i lui Grasulas ban!!! :lol:
On topic:
Pe langa rgulamentul SB1, se mai accepta urmatoarele:

D2 Snipere semi-automate
Acceptat doar replici de: Barrett (M82-M99), PSG-1, M14 EBR
Incarcator: low-caps/real-caps/mid-caps modificate sa aiba maxim 30 bile utile, sa nu se poata fizic baga mai multe bile in el.
Lungime minima a tevii externe: 18 inches/45,7 cm fara a include flashhider, amortizor sau prelungitor de teava. Masuratoarea se va face de la 'fata' magului (marginea magului dinspre teava) pana la sfarsitului tevii externe, la filet daca exista.
Obligatoriu dispozitiv optic cu magnificare pe replica minim 3x.
Obligatoriu side-arm cu viteza <110m/s
Limitare single-fire-only fizic sau din Mosfet
Viteza 140 - 160 m/s, MED: 25m, semi-auto only

SAW (B, D si F)
Incarcator: High-caps de tip box, drum sau c-mag pentru autenticitate, se pot folosi si high-caps standard, optional( mai putin pentru clasa S3 unde drum/box/cmag este obligatoriu. Bipodul este OBLIGATORIU pentru toate armele considerate SAW/LMG.
Replici considerate SAW-uri sunt urmatoarele:
- Stoner 63(XM22)/Stoner 63A(XM22E1) LMG
- FN Minimi/M249 PIP/M249 Para/M249 SPW/Mk 46 Mod 0/ Mk 48
- M60/M60E3/M60E4 (Mk43 Mod 0/1)
- PKM/PKP (nu exista varianta airsoft in momentul elaborarii acestui regulament)
- RPK/RPKS/RPK-74/RPKS-74/RPK-74M (derogare datorita lipsei PKM/PKP, cand o sa apara pe paita, o sa fie inclus la S1/S2 ca si MG36)
Capacitate de foc: full auto
SAW - orice fel de incarcatoare
S1. max 110 m/s - SAW, MED 1m, orice fel de incarcatoare
S2. 110 - 125 m/s - SAW, MED 7m, orice fel de incarcatoare
S3. 125 - 140 m/s - SAW, MED 15m, box/drum/cmag only

DMR-D2 nu are voie sa traga in cladire, dar poate sa traga din cladire, la fel si cu SAW-urile!!!

Puscasii, care sunt in med au voie sa traga full auto in cladire, dar moderat, nu ne blocam cu degetul pe tragaci!

Pe teren vor fi desemnati oamnei de incredere care vor comunica aspecte neconforme ale jucatorilor. Jucatorii care nu sunt fair-play vor fi eliminati de pe terenul de joc!

_________________
Image
user vechi: mihai.grosan


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 10:09 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Sep 22, 2010 4:13 pm
Posts: 2387
Has thanked: 25 times
Been thanked: 26 times
Localitate: Bucuresti
Mihai, pls:

- jucatorii din cele 2 factiuni principale pot fi capturati?
- cand se captureaza mercenarii/civilii? in drumul spre respawn, in timpul de respawn?
- durata unei vieti la mercenarii capturati inseamna ca pot fi vindecati de factiunea care-i detine si refolositi, pana cand expira prin bleed time?

pls, alege cativa mercenari care, o data capturati, sa fie medici pentru factiunea care-i are. asta va incuraja capturarea, si nu doar omorarea...

_________________
daca e sa ai ghinion, si-n pixda dai de-un cui


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 11:07 am 
Offline
CSA Acvila
User avatar

Joined: Wed May 21, 2008 5:04 pm
Posts: 2244
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
cvlad wrote:
Mihai, pls:

- jucatorii din cele 2 factiuni principale pot fi capturati?
- cand se captureaza mercenarii/civilii? in drumul spre respawn, in timpul de respawn?
- durata unei vieti la mercenarii capturati inseamna ca pot fi vindecati de factiunea care-i detine si refolositi, pana cand expira prin bleed time?

pls, alege cativa mercenari care, o data capturati, sa fie medici pentru factiunea care-i are. asta va incuraja capturarea, si nu doar omorarea...


1. Jucatorii din cele 2 factiuni nu pot fi capturati pentru ca mercenarii nu au medici!
2. Mercenarii/civilii se captureaza din momentul in care sunt loviti de bila, respectiv in drumul spre respown. Evident daca o factiune doreste sa-i captureze acestia n-au voie sa se opuna sau sa fuga.
3. Mercenarii/civilii asa cum am spus n-au bleeding time! In cazul in care un mercenar/civil a fost capturat si dupa a fost lovit de bila, acesta se va indrepta spre respown, iar daca factiunea adversa doreste sa-l vindece din nou o va putea face.

_________________
Image
user vechi: mihai.grosan


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 11:11 am 
Offline
WTF 360
User avatar

Joined: Wed Jun 09, 2010 11:53 am
Posts: 3984
Location: Bucuresti
Has thanked: 88 times
Been thanked: 67 times
Localitate: Bucuresti
pot sa ma declar off - game? odata declarat off - game pt a reintra in joc, trebuie sa ma duc in zona de respawn si sa imi fac un respawn?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 11:27 am 
Offline
CSA Acvila
User avatar

Joined: Wed May 21, 2008 5:04 pm
Posts: 2244
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
alecu wrote:
pot sa ma declar off - game? odata declarat off - game pt a reintra in joc, trebuie sa ma duc in zona de respawn si sa imi fac un respawn?

Daca este intr-una dintre primele 2 factiuni, dupa off game te duci direct la spitalul din baza.
Daca esti mercenar/civil te duci direct la respown.
Ii rog pe mercenari/civili sa nu invoce treaba cu off game (daca nu e asa) daca urmeaza sa fie luati prizonieri!!!

_________________
Image
user vechi: mihai.grosan


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 12:00 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Sep 22, 2010 4:13 pm
Posts: 2387
Has thanked: 25 times
Been thanked: 26 times
Localitate: Bucuresti
M.G wrote:
cvlad wrote:
Mihai, pls:

- jucatorii din cele 2 factiuni principale pot fi capturati?
...


1. Jucatorii din cele 2 factiuni nu pot fi capturati pentru ca mercenarii nu au medici!


stai. ma refer la capturarea jucatorilor din cele 2 tabere intre ei, ca doar ei au medici si bleed time

vlad

_________________
daca e sa ai ghinion, si-n pixda dai de-un cui


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 12:37 pm 
Offline
CSA Acvila
User avatar

Joined: Wed May 21, 2008 5:04 pm
Posts: 2244
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Da membrii factiunilor principale pot fi capturati numai daca medicul este acolo sau acestia sunt carati pana la medic. Este total interzisa retinerea ranitilor factiunii adverse pana la venirea medicului!!!

_________________
Image
user vechi: mihai.grosan


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 1:13 pm 
Offline

Joined: Thu Jan 19, 2012 8:19 pm
Posts: 42
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Bucuresti
+ 1 Mercenari

P.S.: Basescu e la Thora sau la Korta ? :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 6:07 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 11, 2012 8:20 pm
Posts: 150
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Localitate: BUCURESTI
Gurkhas prezent!! nu stiu numarul inca,nu conteaza factiunea,doresc sa fim impreuna cu tmt si lvl


Last edited by MUAYTHAI on Tue Nov 20, 2012 7:42 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 7:17 pm 
Offline
Ronin
User avatar

Joined: Thu Apr 14, 2011 1:41 am
Posts: 247
Location: Intre mitropolie si catedrala
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Localitate: Bucuresti - zona unirii
dude, carati pana la medic si interzisa retinerea acestora pana la sosirea medicului intra in coliziune directa.. exista o distanta maxima a acestui carat? inteleg ca nu pui medicul sa iasa in plina strada, dar nici sa il care 2 pe inamic/mercenar/coleg pana langa spital, si acolo sa il preia medicul. trebuiesc puse niste limitari.

precum si regula cu te ia medicul, sau te duc 2 pana la medic si te duce medicul.. propun sa fie asa cum s-a mentionat mai sus: daca esti in bleed time te ia medicul, daca nu, ai murit si te duci singur. dar nu mai vad de ce s-ar obosi medicul sa merga cu tine, mai bine te lasa mori si sa te respawnezi singur, si sa ramana cu cei vii sa captureze inamici/mercenari. coelgii pot escorta un inamic/mercenar in limita a 30m, nu il cara 2 km si il preia medicul inca 10 pasi.

my 2 cents..

_________________
What i do for my team :Tuning! Make your bb go further!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 7:36 pm 
Offline
CSA Acvila
User avatar

Joined: Wed May 21, 2008 5:04 pm
Posts: 2244
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
lx5fq wrote:
dude, carati pana la medic si interzisa retinerea acestora pana la sosirea medicului intra in coliziune directa.. exista o distanta maxima a acestui carat? inteleg ca nu pui medicul sa iasa in plina strada, dar nici sa il care 2 pe inamic/mercenar/coleg pana langa spital, si acolo sa il preia medicul. trebuiesc puse niste limitari.

Ideea e urmatoarea ca daca vom avea cel putin 2 squad-uri de ambele factiuni care nu se vor ocupa de altceva decat de a lua prizonieri vom ramane fara mercenari. Logic, nu? Atunci pentru a da o nota mai dificila luarii de prizonieri s-a venic cu aceasta regula. Regula este regula!

lx5fq wrote:
precum si regula cu te ia medicul, sau te duc 2 pana la medic si te duce medicul.. propun sa fie asa cum s-a mentionat mai sus: daca esti in bleed time te ia medicul, daca nu, ai murit si te duci singur. dar nu mai vad de ce s-ar obosi medicul sa merga cu tine, mai bine te lasa mori si sa te respawnezi singur, si sa ramana cu cei vii sa captureze inamici/mercenari. coelgii pot escorta un inamic/mercenar in limita a 30m, nu il cara 2 km si il preia medicul inca 10 pasi.
my 2 cents..

Pai unde scrie Dumnezeule mare ca medicul nu te poate lua in bleeding time??? Daca zona e hot, evident ca medicul nu te va lua de acolo, insa se poate face o actiune de salvare si ranitul poate fi extras. Ca in realitate! Nu se doresc actiuni tip mil-sim? :lol:

_________________
Image
user vechi: mihai.grosan


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Nov 20, 2012 10:04 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Nov 29, 2011 12:34 pm
Posts: 616
Location: Bucuresti
Has thanked: 24 times
Been thanked: 5 times
Localitate: Bucuresti
"DMR-D2 nu are voie sa traga in cladire, dar poate sa traga din cladire, la fel si cu SAW-urile!!!" - MG, nu am voie sa folosesc replica in interiorul cladirii asupra altor inamici care sunt tot acolo cu mine, sau nu am voie sa trag nici de afara in aia din cladire?

_________________
"You must learn a new way to think, before you can master a new way to be." - Marianne Williamson


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 144 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

airsoftmechanix.ro


All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron

 
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group