ASR Forum

www.airsoftromania.com
It is currently Mon Sep 24, 2018 3:28 pm
Patrula Airsoft Romania (PARO

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
PostPosted: Sat Mar 02, 2013 11:16 pm 
Offline
A.S.T.B.
User avatar

Joined: Fri Aug 15, 2008 3:08 pm
Posts: 5597
Location: Buzau
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Localitate: Buzau
ok. incarca bateria full, rupe arma in 2 si trage cu ea (fara sa angrenezi cilindrul adica).
vezi cate focuri trage asa. daca trage tot putine inseamna ca ai gearboxul prea "strans" shimuit
sau motorul din varii motive se invarte intepenit (greu de crezut).

daca trage de multe ori fara sarcina sunt 2 variante:

1. ceva nu calca cum trebuie intre gb si piston si cumva trage prea greu de el
2. ceva nashpa undeva pe linia de putere a alimentarii.

da' tu fa testu' cu ea fara sarcina sa iti iasa gearboxul din ecuatia nashpa

_________________
Quality only hurts once! Your penis will never grow to match the power of your rifle, tune down!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Mar 02, 2013 11:34 pm 
Offline

Joined: Mon Nov 26, 2012 6:20 pm
Posts: 278
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Bucuresti
am facut-o deja. de fiecare data dupa ce se comporta de parca murea motorul si ii taia curentul din baterie, nu mai facea deloc ciclul complet (constatare cand am desfacut-o in doua). tragand cu ea dupa ce am lasat-o in doua, isi face ciclul complet fara nici o problema, si single si pe burst sau full. cu ambele baterii, fara probleme, incarcate full, si trage de multe ori fara probleme.

am luat-o din nou acum sa fac asta. cu ea crapata in doua isi face ciclul complet pe single si pe burst, repetat fara probleme. dry fire si cu cilindru de 350 si cu cel de 400, lasata in doua dupa, am observat ca nu face ciclul complet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Mar 02, 2013 11:52 pm 
Offline
A.S.T.B.
User avatar

Joined: Fri Aug 15, 2008 3:08 pm
Posts: 5597
Location: Buzau
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Localitate: Buzau
e destul de normal sa nu mai faca ciclul complet daca duci bateria la limita de jos. ecu e destul de pretentios cu asta. acu mai ramane sa afli dece nu se descurca la fel de bine si cand trage de cilindrii. faptul ca tragand cu ea cu cilindrul (si rupta dupa foc) nu iti aseaza sector gear corect nu e bine. dar trebuie sa tii cont ca si frana la pusca asta e tot electronica, adica ne intoarcem la "de ce merge asa de greu cu cilindru in ea". se incalzeste motorul incat sa il simti prin grip cald destul de repede? atunci cand tragi cu cilindrul, logic.

ca "defectul" la tine ar putea sa fie si un banal contact prost. ori periile pe colector, ori unul din firele care vin la motor. de aia se lipesc de obicei direct pe camasa periilor in loc sa le duci pe contactele motorului.

_________________
Quality only hurts once! Your penis will never grow to match the power of your rifle, tune down!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 03, 2013 12:06 am 
Offline

Joined: Mon Nov 26, 2012 6:20 pm
Posts: 278
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Bucuresti
nu se incalzeste. bine, partea amuzanta e ca nu apuca sa se incalzeasca. sa zic ca am tras vreo 20 de focuri si i-a taiat curentul.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 03, 2013 12:29 am 
Offline
A.S.T.B.
User avatar

Joined: Fri Aug 15, 2008 3:08 pm
Posts: 5597
Location: Buzau
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Localitate: Buzau
sper sa nu fi nimerit tu o lamaie de power-board (mosfetu' din buffer)

_________________
Quality only hurts once! Your penis will never grow to match the power of your rifle, tune down!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 03, 2013 12:42 am 
Offline

Joined: Mon Nov 26, 2012 6:20 pm
Posts: 278
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Bucuresti
da, culmea despre asta citeam acum si am si gasit un video care exemplifica perfect ce patesc. mx3-ul pateste exact ce se intampla cu replica la inceputul filmuletului. doar ca la a mea o tine cateva rafale pana sa pice. dar e aceeasi treaba, un foc incepe sa moara incet, la urmatorul deja e mort (ma refer si la sunet). pai ar fi secsi balamuc, ca tot aveam pe drum un mdd hop-up, atunci sa mai adaug si un mosfet. uf :/
banuiesc ca cealalta solutie ar fi fost sa pun frumos replica la posta si sa le-o trimit la baieti sa se uite la ea.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xlUi89fgow


ps:multumesc de rabdare si raspunsuri apropo :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 03, 2013 12:54 am 
Offline
A.S.T.B.
User avatar

Joined: Fri Aug 15, 2008 3:08 pm
Posts: 5597
Location: Buzau
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Localitate: Buzau
sau testeaza cu mosfetul altcuiva inainte sa o trimiti.
dar fiind asa de noua ar trebui sa se ocupe dealerul.

"It is indeed true that we have just decided to stop selling the MX-3 for the time being. We simply cannot afford all the returns. Since almost every single MX-3 we've sold has been returned at least once and a few of them up to 5 times, I guess you can do the math."

_________________
Quality only hurts once! Your penis will never grow to match the power of your rifle, tune down!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Mar 04, 2013 11:23 am 
Offline
Compania 7
User avatar

Joined: Wed Aug 10, 2011 7:36 pm
Posts: 1604
Has thanked: 20 times
Been thanked: 55 times
Localitate: Iasi
problema cu primele bile care pica dupa cativa metri e de la magurile noi. indesi prea multe bile in mag, primele bile ies din mag cu viteza mare si se lovesc aiurea de partea de sus a tevii.
Am patit-o si eu cu magurile vanaras cand erau noi.
Nu forta cand simti ca nu prea mai vor sa intre bile, si nu vei mai avea problema asta. De asemenea, dupa ce se mai rodeaza magurile, scapi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Mar 04, 2013 12:28 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun May 06, 2012 5:57 pm
Posts: 585
Has thanked: 13 times
Been thanked: 8 times
Localitate: Voluntari
cryo wrote:
problema cu primele bile care pica dupa cativa metri e de la magurile noi. indesi prea multe bile in mag, primele bile ies din mag cu viteza mare si se lovesc aiurea de partea de sus a tevii.
Am patit-o si eu cu magurile vanaras cand erau noi.
Nu forta cand simti ca nu prea mai vor sa intre bile, si nu vei mai avea problema asta. De asemenea, dupa ce se mai rodeaza magurile, scapi.


Adica zici ca de fapt magul arunca bilele pe teava dincolo de hop inainte sa le preia nozzle-ul?

_________________
«World's finest Kytra.»


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Mar 04, 2013 12:58 pm 
Offline

Joined: Mon Nov 26, 2012 6:20 pm
Posts: 278
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Bucuresti
nu le indes. oricum e doar un singur mag momentan, dar de intrat normal fara probleme intra cam vreo 60 de bile. pana in 90 deja se chinuie. Dar pe masura ce mai umpleam/goleam simteam ca isi mai dadea drumul (el incarcatorul). Oricum, deranjant ramane in continuare problema cu nefunctionatul ei dupa cateva bile, astept un raspuns si de la vanzatori.

le: da, asa este. doar ca am simtit o diferenta majora fata de alte miduri.


Last edited by noghri on Mon Mar 04, 2013 1:06 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Mar 04, 2013 1:03 pm 
Offline
A.S.T.B.
User avatar

Joined: Fri Aug 15, 2008 3:08 pm
Posts: 5597
Location: Buzau
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Localitate: Buzau
se numeste break-in si e valabil la orice mag nou...

_________________
Quality only hurts once! Your penis will never grow to match the power of your rifle, tune down!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Mar 04, 2013 2:10 pm 
Offline
Compania 7
User avatar

Joined: Wed Aug 10, 2011 7:36 pm
Posts: 1604
Has thanked: 20 times
Been thanked: 55 times
Localitate: Iasi
@kytra: nu cred ca se poate intampla asta, ci mai degraba ca datorita fortei mai mari cu care iese bila, ea este impinsa apoi prea tare in roller packing, rezultand un efect asemanator cu unui hop-up mult prea mare, si cauzand lovirea bilei de teava si caderea ei la cativa metri. Nu am facut o analiza cu raze X, ci e doar explicatia pe care o consider eu plauzibila si care se pupa cu rezultatele experimentale.

@noghri: baga, de proba, doar 30-40 bile in mag si vezi daca primele 4-5 tot aiurea se duc, ca atunci cand incerci sa incarci magul cat mai mult posibil. La mine, asta a fost experimentul care m-a edificat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Mar 21, 2013 1:31 am 
Offline

Joined: Mon Nov 26, 2012 6:20 pm
Posts: 278
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Bucuresti
ei...si am revenit :)).

astazi mi-a ajuns alta jucarie, inlocuita de baieti. inainte de ea mi-au mai ajuns si alte accesorii: in primul rand maguri, si restul accesorii de cosmetizare.

am comandat 2 tipuri de maguri, inca un mag celcius de al lor si cateva vanaras plasticate.
am luat frumos puscociul, cele 2 baterii despre care am povestit, 2 cilindri (cel de 350 fiind altul acum, venit cu arma, cel de 400 de data trecuta). bile folosite, tokyo marui 0.25.

inainte de toate, am luat 2 maguri, unul vanaras, unul celcius, dai cu siliconul si da-i cu umple/reumple. la prima mana, referitor la maguri, load-ul la vanaras a mers mult mai lejer ca cel de la celcius, desi evident s-a oprit undeva la vreo 70 de bile. cuplez bateria de 2400, trag cateva dry fire-uri, se aude si diferenta in sunet fata de cealalta avuta initial. bag magul de vanaras, intra brici, fara joc, nimic. Trag primele bile, nici un misfeed, doar ca se observa ca nu e reglat hop-up-ul (cilindrul folosit a fost cel de 350). Il reglez incet incet, si se observa diferenta: bila dupa bila, se duc bine, nu pica aiurea, se duc cu forta, singura duda e ca la vreo 4-5 bile scuipate, una o mai ia un pic stanga, un pic dreapta, un pic sus, dar nu deranjant.


dupa vreo 3 incarcatoare vanaras, ma decid sa trec si la mag-ul celcius. futere, si asta in sensul rau. primele bile pica dupa 1-2 metri, la un moment dat scuipa 2 bile intr-un foc, si se intrerupe. Scot magul, observ ca bilele nu mai urcau. de ce? scot bilele si odata cu ele pica si tzumburushul de la capatul lor ca sa zic, arcul ramanand probabil undeva jos:
Image

in fine..injur,imi bag picioarele in el de mag celcius, trec inapoi la vanaras si sa vedem si cum e cu cilindrul de 400. Tot cu bateria de 2400, pun magul, bilele se duc bine rau, cu aceeasi remarca, ocazional bile stanga,dreapta, sus, dar nu deranjant (cativa centimetri,dar vizibil).
Mai trag ce mai trag, la un moment dat un clanc si ca si cum moare motorashul. M-am gandit ca e bateria, o pun pe cealalta, nimic. Mi-am adus aminte ca cea de 1200 parca nu o incarcasem. Nu-i nimic, eram multumit, strang si ma duc acasa.

Acasa, mi-am adus aminte ca aveam o alarma lipo, le cuplez la baterii, cea de 1200 full, cea de 2400 la 2 beculete.. Sa imi fut una zic..hai sa vedem, schimb cilindrul, dar observ la schimbare ca ramasese o bila blocata la intrare pe teava. Deci asta a fost duda. Bag tija, scot bila, curat bine (caci nu facusem asta), caut o cutie si niste bureti, si pe nervii cainelui speriat de sunete, hai cu alte teste :)). Inainte de toate, mi-am adus aminte ca voiam sa ii pun un sling plate, in speta asapul de la magpul. Mare greseala, as fi preferat sa ma duc doar cu o lanterna si un patent sa imi dau jos turbina la masina decat sa trec prin experienta asta. La desurubare, scos buffer tube, totul bine si frumos. Problema a fost la punerea lui la loc, refuza cu desarvarsire sa se insurubeze cum trebuie datorita nenorocitului de mosfet care cat casa de mare si de nenorocit, reusind sa se roteasca odata cu buffertubul, nemaizicand de fire care erau si ele nesimtit de groase. Dupa vreo ora de chin si manevre, incercand sa fiu atent sa nu fut nimic, reusesc. Greseala pe care am facut-o, dupa ce am verificat daca e totul bine (am cuplat bateria, cateva dry fire-totul bine) a fost cand am pus capacelul din capatul buffertubului care vine deasupra pistol gripului. Nu am impins firele cum trebuie si am reusit sa tai unul din fire cu respectivul capac, lucru de care mi-am dat seama abia cand am cuplat bateria si replica a inceput instant sa mearga full auto (desi era safe). Desfa din nou, observ firul rupt/taiat si ma injur din toate partile. Am zis nu-i nimic, sapt viitoare oricum imi vine un mosfet ettiny pe care il luasem de rezerva, taman bine il pun pe ala si fac si loc in buffer tube. Dar nu ma las si am zis daca tot sunt aici, sa lipesc firul la loc. Am luat pistolul de lipit, am reusit, trag si o banda pe deasupra, iau toate firele subtiri, le mai trag si lor o banda sa le unesc, si hai la loc. De data asta mi-a iesit in 5 minute sa pun buffertubul, probabil de la atata frecat devenise mai maleabil pe teava mosfetul. Pun totul la loc, iau cutia,iau buretii, iau vanarasul si dai teste. 2 incarcatoare, totul bine, pana cand iar clanc. Rup arma in doua, scot cilindrul, iarasi bila blocata la intrarea in teava. Problema observata, ca si prima oara cand a facut asa, cand sa unesc arma la loc, nu imi facea contact full, si nu intra pinul. Am descoperit accidental tragand un dry fire fara sa pun pinul, ca nu era aliniata rotita cu pistonul. Ciudat. Si acum a facut la fel. Mai trag cateva dry-fire-uri,iarasi clanc si nu mai mergea ca si cum murea motorul. Cu arma crapata in doua, nu avea nici o problema, rotea, si full si single, doar aceeasi poveste, nu mai intra cum trebuie pt ca nu era aliniat. Remarca importanta, simteam cum se incalzeste si motorashul, destul de puternic. Asa ca, momentan pun celciusul pe dreapta pana sapt viitoare cand vin bunatatile, caci de trimis inapoi nu prea se mai poate dupa isprava cu firul rupt/lipit :).

Imi cer scuze de romanul scris aici si mai arunc o intrebare, daca exista vreun armurier bun pe celcius care m-ar ajuta si pe mine sapt viitoare cu upgrade-uri si solutionare la ea :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Mar 21, 2013 7:18 am 
Offline
Compania 7
User avatar

Joined: Wed Aug 10, 2011 7:36 pm
Posts: 1604
Has thanked: 20 times
Been thanked: 55 times
Localitate: Iasi
Tsumburushul ala (follower ii zice) e condamnat sa se piarda, nu-ti fa probleme din cauza lui. Inlocuieste-l cu doua bile, and you're set. Magurile vanaras il au altfel conceput, nu iese, nu se pierde.

Problema cu bilele blocate e dubioasa. As da vina pe bile, altceva nu prea vad. Ai desfacut hopul, sa te asiguri ca toate partile lui esentiale is la locul lor?

Cat despre povestea cu ne-alinierea rotilor, e patita si de un amic din iasi, si motivul pentru care celciusul lui a fost mai mult de decor (si tinta bancurilor proaste ale colegilor dn C7)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Mar 21, 2013 11:23 am 
Offline

Joined: Mon Nov 26, 2012 6:20 pm
Posts: 278
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Bucuresti
citind de la inceput ce scrie aici, tin cont de faptul ca fiecare celcius e cu mizda pa-sii in ceea ce priveste bilele, si da, nu o sa am pretentia ca daca celalalt s-a simtit bine cu tm de 0.25, asta o sa fie la fel.Desi am sperat :). La hop up nu m-am uitat, si la el voiam sa pun mdd hopup unit, un al doilea motiv pentru care il pun fiind acela ca o sa imi permita reglajul ca la aeg-urile de zi cu zi. Pana la urma a gasit o solutie colegul tau, sau a scos o carte cu bancuri? :))
La mine din pacate acum e exclus sa mai trimis jucaria inapoi, caci mi-am anulat dreptul in momentul cand m-am jucat de-a doctorul cu mosfetul, si nici nu cred ca mai aveam rabdare inca 2 saptamani. Banuiesc ca la ne alinierea rotilor solutia este desfacutul gearboxului?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next

airsoftmechanix.ro


All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  

 
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group