ASR Forum

www.airsoftromania.com
It is currently Mon Nov 20, 2017 10:43 am
airsoft6.ro

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Airseal
PostPosted: Thu Jun 30, 2016 10:48 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 10, 2014 9:01 pm
Posts: 189
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Localitate: Bucuresti
Salutare,

Tot ma chinui de o saptamana sa fac airseal in cilindrul de vsr, nu reusesc neam..

Cilindrul e gresat pe interior (am incercat vaselina cu litiu, am incercat spray siliconic, am incercat si astea 2 combinate)
Oring-ul pistonului este gresat (am incercat vaselina cu litiu, am incercat spray siliconic, am incercat si astea 2 combinate)
Oring-ul nu este ciupit, i-am pus niste teflon in spatele santului in care sta, i-am scos teflonul, l-am curatat, am lasat oringul in ulei siliconic...
Cap cilindru dat cu teflon
Am pus arc mai slab, arc mai puternic, arc de bun simt, nimic.

Cilindru action army teflonat, Spring guide cu rulmenti laylax, arc m145 element, cap cilindru airsoft pro/laylax, piston orange/albastru action army

Nu stiu ce dumnezei are, dar sunt dubiosi.

Aveti vreo idee ce ar putea avea?
Singura chestie la care ma gandesc este ca diametrul interior al cilindrului de action army sa fie mai mare decat ar putea sa se extinda oringul.

mersi
razvan

_________________
Rogue.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Airseal
PostPosted: Thu Jun 30, 2016 12:13 pm 
Offline
Hardcore Airsoft Team
User avatar

Joined: Sat May 29, 2010 8:42 am
Posts: 421
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Localitate: bucuresti
Mai poti incerca alt oring ... cele utilizate la sanitare. Exista truse cu oringuri de diferite marimi, ca diametru.

Image

Avantaj: sunt mai groase decat cele normale de airsoft (aproape duble)

_________________
Image Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Airseal
PostPosted: Thu Jun 30, 2016 12:41 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 09, 2008 1:06 am
Posts: 739
Location: Hunedoara
Has thanked: 7 times
Been thanked: 9 times
Localitate: DEVA
Sau mai poti face ceva.
Iei Oring-ul tau , il pui pe exteriorul cilindrului si cu o bricheta il incalzesti pe fiecare parte sa se dilate un pic.
Dupa care il pui inauntru si testezi din nou.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Airseal
PostPosted: Thu Jun 30, 2016 12:49 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 10, 2014 9:01 pm
Posts: 189
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Localitate: Bucuresti
HUHA wrote:
Sau mai poti face ceva.
Iei Oring-ul tau , il pui pe exteriorul cilindrului si cu o bricheta il incalzesti pe fiecare parte sa se dilate un pic.
Dupa care il pui inauntru si testezi din nou.


in niciun caz asa. uite ce zice si zen mai jos... alta solutie?
zen wrote:
Inca un mic pont pentru compresie:


Daca oringul pistonului nu este distrus , rupt sau crestat refacerea compresiei se poate obtine in modul urmator

dupa demontare si curatarea cilindrului, se scoate oringul din capul piston si se aplica in exteriorul cilindrului. ( efective se intinde peste diametrul exterior al cilindrului)

Doar aceasta operatiune nu este suficienta. Cauciucul din care este facut oring -ul :wink: , in cele mai multe cazuri are un fel de " memorie" .

Pentru a al ajuta :

se aduce la fierbere o cantitate de apa cat sa intre in jumatate de cana.
oringul montat pe exteriorul cilindrului, foarte aproape de capatul lui ( in dreptul locului din care ai desfiletat nozelul) se scufunda in cana cu apa fierbinte si se asteapta sa se raceasca apa
dupa ce apa s-a racit , fara a se scoate oringul de pe capatul cilindrului, se greseaza abundent cu ulei siliconic ( oringul )

Incalzirea oringului in apa fierbinte asigura o " intindere " , suficienta si o noua " memorie" a diametrului oringului

faptul ca este incalzit uniform ( nu recomand folosirea flacarii directe , este o prostie ineficienta si inutila ), asigura o etanseitate perfecta.

Dupa ce se scoate din cana cu apa ( dupa ce s-a racit apa) se lasa pe cilindru eventual scufundat in ulei siliconic( pe un capac mai larg la gura se toarna ulei siliconic si cilindrul si oringul ; reamintesc , foarte aproape de " buza " cilindrului) se aseaza cu gura cilindrului in jos , astfel ca oringul sa fie scufundat in ulei siliconic.

ar fi bine sa fac si niste fotografii , dar e foarte tarziu si sincer nu am chef. Sper sa valoreze mai mult cele o mie de cuvinte :P

Se pastreaza in imersie de ulei siliconic 24 de ore.

astfel oringul este " gresat " si in structura sa.

Inainte de remontare se curata cu foarte mare grija cilindrul.



marimar_me wrote:
Mai poti incerca alt oring ... cele utilizate la sanitare. Exista truse cu oringuri de diferite marimi, ca diametru.

Image

Avantaj: sunt mai groase decat cele normale de airsoft (aproape duble)


asta nu suna rau...

_________________
Rogue.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Airseal
PostPosted: Thu Jun 30, 2016 2:20 pm 
Offline
Hardcore Airsoft Team
User avatar

Joined: Sat May 29, 2010 8:42 am
Posts: 421
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Localitate: bucuresti
oringurile astea le-am testat pe aeg dar iti forteaza motorul, fiind mai groase se misca mai greu in cilindru, in cazurile rare creaza efect de vid (daca nozzelul nu are pierderi si bila sta lipita de nozzel)

la manuala, poate doar sa opuna resistenta suplimentara la armare, dar poti face un test.

un set de oringuri este pana in 15 ron

_________________
Image Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Airseal
PostPosted: Thu Jun 30, 2016 2:54 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Aug 18, 2009 11:34 am
Posts: 392
Location: Arad
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times
In general se scoate una bucata oring de pe cilindrul stoc, se monteaza pe noul cilindru si apare un airseal bun. Am incercat o gramada de metode, dar oringurile sunt problema, am gasit la piese auto diametrul bun, dar e compozitia diferita, am avut probleme si cu oringul original pdi, si acum dupa ani de zile folosesc oringul original venit cu replica, doar tinut in ulei siliconic cand fac revizia.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Airseal
PostPosted: Thu Jun 30, 2016 3:00 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 10, 2014 9:01 pm
Posts: 189
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Localitate: Bucuresti
e super dubioasa treaba .... o sa incerc si cu acel o ring de pe pistonul stoc, poate e mai bine..
oricum, e incredibil cum la BW am avut airseal 100% in cilindru, iar acum am zero...

_________________
Rogue.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Airseal
PostPosted: Fri Apr 14, 2017 5:40 pm 
Offline

Joined: Tue Nov 29, 2016 8:32 pm
Posts: 30
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Ploiesti
Un piston care "tine" presiune bine e ceva de genul asta:

https://novritsch.com/product/ssg24-piston/

Daca gasiti pictoare cu astfel de cap sa se potriveasca pe replicile voastre postati link-uri!
Seamana cu garniturtile de la armele cu aer comprimat spring piston! Cele de la armele cu aer comprimat sunt mai mari in diametru si sunt din silicon.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

airsoftmechanix.ro


All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  

 
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group