ASR Forum

www.airsoftromania.com
It is currently Wed Aug 16, 2017 8:18 pm
taiwangun.com

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Scenarii in Craiova
PostPosted: Wed Dec 02, 2009 11:56 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 31, 2008 10:38 am
Posts: 280
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Craiova
Dati-va si voi cu parerea pe urmatoarele 3 scenarii...
In the name of freedom (netestat inca)
Jihad (testat la skirmish-uri locale)
Capturing Saigon (testat la un eveniment organizat in Craiova, anul trecut)


PS.... Da, am o adevarata boala pentru a creea "frame-uri istorice"

LE. Am postat in ordine cele 3 scenraii "gandite" de mine...

_________________
in use: M82 Barret ~155 mps - computer mosfet
M16A4 - DMR ~140mps - computer mosfet
M4A1 - ~125 mps - computer mosfet
SRC MP5SD6 - ~105 mps - computer mosfet
KJW - Beretta M92
KSC - HK USP tactical
ASG - MK23 SOCOM


Last edited by IronRaven on Mon Dec 07, 2009 3:47 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Scenarii in Craiova
PostPosted: Wed Dec 02, 2009 1:31 pm 
Offline
S.W.A.T. Team
User avatar

Joined: Tue Feb 05, 2008 2:52 am
Posts: 3370
Location: Constanta
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
The board requires you to be registered and logged in to view this forum.
Nu poti sa le expui direct aici?

_________________
Perks: [Bloody BB], [One shot, one kill], [Tail end Charlie], [Infiltrator], [Phone addict], [Hippie], [Sinister smile :D]
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Scenarii in Craiova
PostPosted: Wed Dec 02, 2009 6:23 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 31, 2008 10:38 am
Posts: 280
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Craiova
ba da... dar imi era tare, tare lene sa scriu :P... varianta click/link/see era mai rapida pt mine ....
I shall do so... asap! :P

_________________
in use: M82 Barret ~155 mps - computer mosfet
M16A4 - DMR ~140mps - computer mosfet
M4A1 - ~125 mps - computer mosfet
SRC MP5SD6 - ~105 mps - computer mosfet
KJW - Beretta M92
KSC - HK USP tactical
ASG - MK23 SOCOM


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Scenarii in Craiova
PostPosted: Wed Dec 02, 2009 10:33 pm 
Offline
S.W.A.T. Team
User avatar

Joined: Tue Feb 05, 2008 2:52 am
Posts: 3370
Location: Constanta
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
da varianta copy/paste nu merge? :D

_________________
Perks: [Bloody BB], [One shot, one kill], [Tail end Charlie], [Infiltrator], [Phone addict], [Hippie], [Sinister smile :D]
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Scenarii in Craiova
PostPosted: Thu Dec 03, 2009 1:01 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Nov 03, 2009 6:10 pm
Posts: 215
Location: Iasi
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: IASI
:lol: pwned

cam tot atatea "operatii" la numar...

_________________
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Scenarii in Craiova
PostPosted: Mon Dec 07, 2009 3:27 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 31, 2008 10:38 am
Posts: 280
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Craiova
Bazat pe scenariile cu ostatici din CounterStrike.

Trupe Combatante:
Special Airborne Service - SAS
Irish Republican Army - IRA
US officials - Ostatecii


Descriere scenariu:
1980, Belfast (Irlanda de Nord). Un grup de militanti IRA ataca in forta, o cladire guvernamentala, iau un numar de ostatici si cer recunoasterea independentei Irlandei de Nord pentru a nu-i executa. O prima problema apare cand grupul de soldati irandezi, realizeaza ca intre ostatici se afla inalte oficialitati americane. Putea a nu atrage antipatia SUA fata de cauza irlandeza, lupatorii IRA decid sa faca tot posibilul sa protejeze viata ostaticilor "yankei".
Riposta guvernului Marii Britanii nu se lasa asteptata si in ideea ca "nu se negociaza cu teroristii", MI5 si SAS pregatesc un plan de salvare a ostaticiilor. In mod evident nu sunt tolerate, sub nici o forma, pierderile colaterale iar soldatii SAS au primit instructiuni de a evita ranirea (pe cat posibil) a ostaticilor americani. Dar, cum in orice "situatie" ce implica luare de ostatici este (aproape) imposibila o "rata de salvare" de 100%, oficialitatile londoneze considera ca misinunea de slavare este reusita daca 50% din ostatici, supravietuiesc.
Nestiind intentiile nord-irlandezilor si pentru a evita situatia in care IRA ar putea trece la executia ostaticilor, trupelor SAS le-a fost acordat un maxim de 20 minute pentru a salva toti ostaticii si/sau a neutraliza toti 'teroristii'.

Harta:
- pentru 10 - 20 jucatori
Image
- pentru mai mult de 20 jucatori
TBD!


Obiective si conditii:
- la inceputul jocului se desemneaza cate 2 (3) jucatori din fiecare echipa care vor deveni, pe parcursul unei runde, ostataci.
- jucatorii desemnati ca ostatici, trebuie sa fie participanti neutrii la joc pe parcursul rudei in care sunt ostatci.
- ostaticii vor purta veste reflectorizante, pe toata durata jocului.
- ostatcii au obligatie de a "urmarii" membrii SAS care incearca sa ii salveaze, oriunde in terenul de joc. Daca "salvatorul" este ucis, ostaticii trebuie sa ramana pe loc si sa astepte fie, sa fie preluati de un alt SAS fie sa fie preluati de un membru IRA pentru a fi dus inapoi in zona de "captura" (Hotel).
- De asemeni, daca sunt loviti de bile, trebuie sa strige "mort" si daca este posibil sa retina si cine (care echipa) i-a cauzat moartea.

Obiective IRA
- sa se asigure ca SAS nu reuseste sa duca ostaticii de la Hotel in propia baza in cele 20 minute de joc.
- daca toti membrii SAS sunt ucisi, IRA castiga.
- recapturarea ostaticilor si readucerea in zona de captura (Hotel). Acest lucru se face prin atingerea unuia sau mai multor ostatici care nu sunt in zona Hotel si care nu se afla in proces de a fi salvati si a-i spune "urmeaza-ma" (urmati-ma).

Obiective SAS
- salvarea a minim 75% din ostatici in 20 minute.
- pot incepe din oricare din cele 2 puncte de start (a se vedea harta)
- ostaticii pot fi adusi in oricare din cele 2 puncte de salvare (a se vedea harta).
- un ostatic poate fi salvat astfel: daca orice membru SAS va atinge unul sau mai multi ostatici si ii va zice "urmeaza-ma!", ostaticii sunt obligatii sa il urmeze pe salvator.
- pentru un grup de ostatici se poate folosi conda: "urmati-ma"

- eliminarea tuturor membrilor IRA in 20 minute.


Conditiii suplimentare:
- SAS vor avea 2 puncte de insertie (2 puncte de start).
- Ostaticii pot fi adusi in oricare din cele 2 puncte de salvare.
- Daca sunt ucisi mai mult de 50% din ostatici se considera remiza.
- Daca un membru al unei echipe (fie SAS, fie IRA) ucide un ostatic, echipa respectiva va fi penalizata in runda urmatoare astfel: in runda imediat urmatoare, pentru fiecare ostatic ucis, un membru al acelei echipe, ca intra in joc 10 minute mai tarziu. Exemplu: sa presupunem ca un membru SAS ucide 2 ostatici si un membru IRA ucide inca unul. Pentru runda urmatoare, echipa SAS trebuie sa desemneze 2 oameni care vor intra in joc, dupa 10 minute de la inceperea rundei. In mod simiral, IRA va desemna decat un singur membru...
- Nu este admisa folosirea scuturilor umane. Este considerata situatie de folosire de scuturi umane atunci cand, membrii unei echipe, se "ascund" dupa ostatici, pentru a evita sa fie ucisi sau pentru a forta inamicul sa ucida ostaticii. Situatia in care ostaticii sunt ucisi (din spate), in timp ce urmaresc un membru SAS (sau IRA), nu este considerata situatie de folosire de scut uman.
- orice membru SAS/IRA poate prelua conducerea ostaticilor prin utilizarea comenzii: "urmeaza-ma".
- daca pentru un motiv oarecare, un membru SAS/IRA doreste sa renunte a mai conduce ostatcii, poate folosi comanda "asteapta (asteptati) aici".
- orice membru SAS/IRA poate salva/recaptura ostatici.
- ostaticii vor urma ultima comanda primita
- ostaticii trebuie sa raspunda afirmativ atat la comanda "urmeaza-ma" cat si la comdanda "asteapta aici".

- Nu se joaca cu respawn
- Nu se permite "atacul" in vecinatatea safe-zone-ului (bazei).
- Regulile jocului de airsoft se vor respecta intocmai.
- Informatii suplimentare (lamuriri) se vor oferi in timpul briefing-ului dinainte de joc

_________________
in use: M82 Barret ~155 mps - computer mosfet
M16A4 - DMR ~140mps - computer mosfet
M4A1 - ~125 mps - computer mosfet
SRC MP5SD6 - ~105 mps - computer mosfet
KJW - Beretta M92
KSC - HK USP tactical
ASG - MK23 SOCOM


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Scenarii in Craiova
PostPosted: Mon Dec 07, 2009 3:29 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 31, 2008 10:38 am
Posts: 280
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Craiova
Bazat pe scenariile cu bomba din CounterStrike.

Trupe Combatante:
SEAL TEAM 6 - DEVGRU
Al'Qaeda Holy Fighters (AQF)

Descriere scenariu:
1998: Nemultumiti de prezenta "paganilor" in teritoriile musulmane, membrii organizatiei Al-Qaeda, declara "razboi sfant", Statelor Unite si aliatilor sai. Pentru "a fi luata in seamna", organizatia planuieste 2 atacuri cu bomba impotriva unor obiective "americane" din Nairobi, Kenya. Primul atac vizeaza Sediul Trupelor ONU din Africa Centrala (Desemnat ca objective LIMA) si al doilea, Ambasada SUA (Desemnat ca objective HOTEL).
Din considerente logistice membrii AQF din Kenya, nu pot duce la bun sfarsit decat un singur atac, "lupatatorii islamului" urmand sa desemneze singuri care din cele doua obiective este tinta.
In urma unor interceptari telefonice CIA-ul, "a descoperit" iminenta atacului asupra celor doua cladiri precum si existenta codului de inceput de atac, pe care trebuie sa il primeasca celula Al'Qaeda din Kenya. Astfel in maxim 30 minute de la detectare semnalului "Jihad", cele doua cladiri pot fi evacuate si asigurate, facand astfel, inutil, efortul militantilor islamisiti. Totusi, pentru a intari sistemele de securitate, este dislocuita in regiune o unitate a SEAL specializata in actiuni anti-tero, aceasta avand rolul de "vana si neutraliza" posibilii atacatori, precum si de a inlatura eventualele dispozitive explozibile.

Cerinte tehnice:
- 1 x Bomba = Dispozitiv electronic capabil de a fi 'programat' sa genereze sunete (de intesitate ridicata). Trebuie sa fie prevazut cu 2 butoane si obtional LED-rui care sa indice stare dispozitivului. Butoanele au urmatoare functionalitate: un buton, ce trebuie apasat continuu timp de 5 secunde este folosit pt armarea bombei si un buton ce trebuie apasat continuu 15 secunde, pentru dezarmare bombei. Timerul pentru declansarea bombei (activare sirenei), trebuie sa fie de 15 minute, acest timer NU POATE FI DEZACTIVAT DECAT PRIN APASAREA CONTINUA (TIMP DE 15 sec) A BUTONULUI DE DEZARMARE.
- 1 x Rucsac pentru transportul bombei. Rucsacul trebuie sa fie colorat in mod strident si/sau acoperit de material reflectorizat.

Harta:
- pentru 10 - 20 jucatori
Image
- peste 20 jucatori
TBD!


Obiective Al'Qaeda Holy Fighters:
- La inceputul rundei de joc membrii AQF vor desemna o persoana care sa transporte rucsacul cu bomba.
- NU SE VA ATINGE BOMBA PE TIMPUL TRANSPORTULUI!
- Daca jucatorul care transporta bomba este "ucis", acesta va lasa rucsacul pe pamant in locul unde a fost eliminat, rucsacul putand "fi recuperat" de un alt membru AQF . In afara de membrii AQF, NIMENI nu are voie sa atinga rucsacul.
- In 30 minute de la inceperea jocului (primirea semnalului: "Jihad"), trebuie sa armeze bomba si sa se asigure ca aceasta va fi detonata.
- Armarea se face prin apasarea continua (timp de 5 secunde sau pana cand se aprinde LED-ul rosu) a butonului de armare, dar numai dupa ce rucsacul a fost adus in dreptul obiectivului.
- O data armata, bomba trebuie pazita timp de 15 minute - pana cand se declanseaza (sirena).
- Bomba NU poate fi camuflata/acoperita cu vegetatie sau alte materiale si nu poate fi ingropata.
- NU SE VA ARMA BOMBA INAINTE DE A AJUNGE LA OBIECTIV!

Obiective SEAL TEAM 6
- sa previna, timp de 30 minute armarea bombei de catre AQF. Acest lucru poate presupune eliminarea jucatorului AQF care transporta bomba si pazirea rucsacului pana la exiparea la expirarea timpului de joc (celor 30 minute).
- sa dezamorseze bomba, daca a fost amplasata regulamentar. Dezarmarea se face prin apasare continua (timp de 15 secunde sau pana cand se stinde LED-ul rosu) a butonului de dezarmare.

Conditii suplimentare:
- Daca bomba a fost amplasata inainte exipirarii timpului regulamentar de joc (cele 30 minute), runda se va continu pana la detonare/dezamorsarea bombei.
- Daca AQF nu resuseste sa armeze bomba la unul din obiectivele desemnate se considera tinta salvata si AQF pierde jocul.
- Daca bomba este amplasata regulamentar (in timp util si in locatie corespunzatoare), dar este dezmorsata de SEALs, tinta este salvata si acestia castiga runda, daca bomba este declasata, tinta este considerata distrusa si victoria revine AQF.
- Este considerata tentativa de frauda orice incercare a vre-unui membru AQF or SEAL, "de a umbla in rucsac", in timpul transportului bombei sau in orice alta situatie, alta de armarea/dezarmarea regulamentara a bombei.

Reguli suplimentare
- Se va juca cu respawn. Timpul de respawn pentu un jucator eliminat este de 5 minute.
- Se va juca in sistem "tur-retur", astfel incat fiecare echipa sa poate "evolua" atat tero cat si anti-tero.
- Este recomandata schimbarea echipelor (AQF devine SEAL si invers) dupa un numar impar de jocuri (3, 5, 7), care se stabileste la briefingul de la inceput. De exemplu, o echipa va juca 3 jucuri consecutive pentru AQF, urmand ca urmatoarele 3 jocuri sa devina SEAL.
- Este declarata invingatoare echipa care castiga, prin insumare, cele mai multe jocuri. In situatia de egalitate se mai poate juca un joc de departajare...
- Nu se permite "atacul" safe-zone-ului (bazei).
- regulile jocului de airsoft se vor respecta intocmai.
- Informatii suplimentare (lamuriri) se vor oferi in timpul briefing-ului dinainte de joc

_________________
in use: M82 Barret ~155 mps - computer mosfet
M16A4 - DMR ~140mps - computer mosfet
M4A1 - ~125 mps - computer mosfet
SRC MP5SD6 - ~105 mps - computer mosfet
KJW - Beretta M92
KSC - HK USP tactical
ASG - MK23 SOCOM


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Scenarii in Craiova
PostPosted: Mon Dec 07, 2009 3:52 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 31, 2008 10:38 am
Posts: 280
Location: Bucuresti
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Localitate: Craiova
Name: Capturing Saigon

Description:
Suntem in Vietnamul anului 1969. Vietnamul de sud (cu capitala la Saigon) este controlat de trupele americane; iar Vietnamul de Nord este controlat de comunistii sustinuti de chinezi si rusi (vietcong). Batalii crancene au loc in padurile sub-tropicale ale vietnamului, la numai cateva sute de KM departare de Saigon, dar ambele armate au pierderi colosale. Realizand ca armatele americane se afla intr-un moment de slabiciune (cadere de moral), conducerea comunista a Vietnamului de Nord, desemneaza pe gen. Vo Nguyen Giap sa atace Saigonul in speranta ca acest lucru ii va face pe americani sa se retraga. Giap, realizand ca este aproape imposibil sa atace cu toata forta militara a vietcongului (motive cauzate de lipsa de logistica si imposibilitatea de a manevra o armata foarte mare fara a fi detectata de americani), alcatuieste o unitate speciala al carei scop este cucerirea catorva obiectivelor strategice din jurul Saigonului si mentinerea lor pana cand grosul armatei nord-vietnameze reuseste sa sparga frontul si sa se aproprie de oras.
Fara a banui intentiile vietcongului, Us Marines au dislocat in aproprierea Saigonului doar un mic contingent defensiv (Bravo Unit). Rolul acestora este de a proteja urmatoarele obiective de posibile atacuri/sabotaje.
Lista obiectivelor:
- principalul depozit de carburanti -> objective Charlie
- principalul depozit de munitie -> objective Zulu
- aeroportul, -> objective Alpha
- cartierul general al trupelor americane -> objective Hotel
- baraca politiei Sud-vietameze) -> objective Lima

In cazul unui atac, durata minima pana cand armata americana ar putea sa intervina cu "reinforcements" este de 2 ore. (durata maxima a unei runde de joc).

Harta:
Image
Fiecare obiectiv, va contine un suport de steag, 2 steaguri (unul pentru fiecare echipa), si un caiet pe care se va marca momentul cuceririi obiectivului (ora si minutul)


Forte combatate:
Albii -> Us Marines - Bravo Unit
Rosii -> Vietcong Paratroopers

Scopul jocului.
Cucerirea (prin ridicarea steagului propriu - pt fiecare echipa) a unui numar cat mare de obiective.



Desfasurarea Jocului:
Cele 2 armate pornesc din zone opuse (cum se vede pe harta). Primii pornesc Vietnamezii si au un avans de 5 minute (pentru a putea ajunge in capatul celalalt al hartii).
Cucerirea unui obiectiv se face prin ridicare stegului cu culoarea echipei (rosu/alb) pe suportul de steag. Daca obiectivul apartine deja echipei adverse, trebuie mai intai 'coborat' steagul acestora. acest steag va fi lasat pe pamant laga suportul de steag. NU SE ADMITE "FURTUL" STEAGURILOR!!!
Odata 'ridicat' steagul obiectivului cucerit, se va marca in caiet mometul cuceriirii (ora si minutul) ca in exemplul urmator:

Code:
Caiet Objective Alpha:
        Start game        |      09:45       
         Vietcong           |      10:05
          Bravo Unit       |      10:45
         Vietcong           |      11:25
          End Game        |      11:45     
       
Caiet Objective Lima:
        Start game        |      09:45     
         Bravo Unit        |      10:15
         Vietcong           |      11:35
          End Game       |      11:45 

Caiet Objective Zulu:
        Start game        |      09:45     
         Vietcong           |      10:25
         Bravo Unit        |       11:30
          End Game        |      11:45 

Caiet Objective Hotel:
        Start game        |      09:45     
         Bravo Unit        |      09:55
         Vietcong           |      10:35
         Bravo Unit        |      11:00
          End Game       |      11:45 

Caiet Objective charlie:
        Start game        |      09:45     
         Vietcong           |      10:00
         Bravo Unit        |      11:35
          End Game       |      11:45


Pentru a nu exista suspicini de fraudare a timpilor NU SE ADMIT STERGERI/TAIETURI PE CAIET (Atentie cum notati in caiet !!!!)



Conditii de victorie
1) FAST WIN: Una din echipe reuseste sa cucereasca, la un moment dat toate obiectivele. (toate cele 5 steaguri ale unei echipe sunt 'sus' in acelasi timp)

2) Daca dupa 2 ore de joc, nu s-a desemnat o echipa castigatoare (pe calea rapida), atunci se trece la totalizarea timpilor in care fiecare echipa a detinut un obiectiv. Fiecare minut in care a fost tinut 1 obiectiv, reprezinta 1 punct pe tabela de scor (care se calculeaza la final); fiecare minut in care au fost tinute 2 obiective reprezinta 2 puncte, 3 obiective = 3 puncte, 4 obiective = 4 puncte, (5 = victory :) )
Quote:
Din exemplu de mai sus putem observa urmatoarele:
| nr de obiective | 1 obj | 2 obj | 3 obj | 4 obs |
| Vietcong (min) | 5 min | 60min | 30min | 10min |
|Bravo unit(min) | 30min | 50min | 40min | 0 min |

deci: Vietcong: (5*1) + (60 * 2) + (30 * 3) + (10 *4) = 255 puncte
bravo unit: (30*1) + (50*2) + (40*3) + (0 * 4) = 250 puncte


Alte Reguli:
NOTAREA IN CAIET SE VA FACE DUPA RIDICAREA STEAGULUI SI NU INAINTE! Astfel daca jucatorii dintr-o echipa, care incearca sa ridice un steag sunt eliminati inainte sa termine sa ridice steagul propriu acesti au obligatia de a lasa suportul de steag asa cum l-au gasit (fara steag daca obiectivul nu a fost cucerit de echipa adversa pana in acel moment sau cu steagul echipei adverse..... ) Daca un jucator a fost eliminat de echipa adversa imediat dupa ce a ridicat steagul echipei sale, el va trebui sa marcheze acest lucru in caiet si apoi sa se intrepte catre respawn.

Se joaca,deci, cu respawn. Timpul de respawn este de 5 minute. Zonele de start sunt considerate zone de respawn. Nu se admit atacuri, de orice fel, in zonele de start.
Regulile generale de airsoft se aplica si aici.

'Furtul' steagului se penalizeaza cu 100 puncte. Orice greseala de notare pe caiet a orei si minutului de cucerire a unui obiectiv se penalizeaza cu 20 puncte; rolul eventualilor observatori este de a monitoriza (intre altele) fiecare adnotare pe caiet.

Este posibila introducerea unui 'ofiter' in fiecare echipa. Acesta are timpul de respawn de 2 minute dar fiecare eliminare a acestuia va costa echipa sa 10 de puncte. Aceasta regula se va decide in timpul briefing-ului.

_________________
in use: M82 Barret ~155 mps - computer mosfet
M16A4 - DMR ~140mps - computer mosfet
M4A1 - ~125 mps - computer mosfet
SRC MP5SD6 - ~105 mps - computer mosfet
KJW - Beretta M92
KSC - HK USP tactical
ASG - MK23 SOCOM


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Scenarii in Craiova
PostPosted: Fri Aug 28, 2015 2:11 am 
Offline

Joined: Tue Jan 08, 2008 10:57 pm
Posts: 126
Location: Targoviste
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
La voi se mai joaca si in timpul saptamanii??? Am drum in curand pe acolo, stau 2-3 zile, si mi-ar face placere un joc cu colegi noi.

_________________
Singurul razboi in care dormi in pat cu inamicul este casatoria... Si nici macar atunci intotdeauna!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

airsoftmechanix.ro


All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  

 
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group